נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

ריזורטים מפוארים – הדרך לטייל במזרח

חוף ים

מי אמר שטיול במזרח, בתאילנד במיוחד, חייב להיות בגסטהאוסים ובמוטלים זולים? נכון, היעדים הללו הם לא יקרים במיוחד (ולא רק במזרח, כמובן גם דרום אמריקה, מקסיקו, קוסטה ריקה

ועוד), אבל זה לא אומר שאי אפשר למצוא שם מקומות מפוארים, מפנקים ובמיקומים מנצחים שישדרגו לכם את החופשה פי עשרים בערך, ולאו דווקא במחיר שהוא פי עשרים.

קבלו שתי המלצות על ריזורטים מעולים בתאילנד, ואם אתם בדיוק מתכננים נסיעה, תוכלו גם ליישם אותן ולספר לנו איך היה.

 

המפתח – גם וגם וגם

דה קי ריזורט הוא ריזורט 4 כוכבים במיקום מעולה בפוקט למי שרוצה ליהנות גם מהחופים הנהדרים של פאטונג ביץ' וגם מהשווקים הצבעוניים והתוססים. בריזורט מחכה לכם בריכת שחיה כיפית, ספא מפנק ושתי מסעדות. החדרים מודרניים והשירות אישי ואדיב.

 

מה במלון?

במתחם הריזורט מחכה לכם בריכת שחיה גדולה עם מזרקה, מפלים והמון פינות ישיבה, מיטות שיזוף, שמשיות וצמחיה. בתוך הבריכה יש בר שמספק לכם דרינקים בזמן שאתם מבלים במים. הספא של המלון הוא המקום לקבל בו עיסוי תאילנדי איכותי ומושקע, בלי להתרחק יותר מדי מהחדר. באותה הזדמנות, כדאי לנסות את אחד מטיפולי היופי והטיפוח וגם לפקוד את חדר האדים. גם חדר כושר מאובזר ומצויד היטב ממתין לכם שתגיעו לאימון.

החדרים במלון מעוצבים בסגנון מקומי ויוקרתי עם גוונים בהירים והם מרווחים במיוחד. בכל אחת מהיחידות מחכה לכם מיזוג אוויר, כספת, טלוויזיה, פינת ישיבה, שולחן, מקרר, קומקום ומה שצריך כדי להכין קפה או תה. חדר הרחצה כולל אמבט ספא גדול במיוחד, מוצרי טיפוח בחינם, חלוקי רחצה ומייבש שיער. בסוויטות תוכלו להתפנק עם מרפסת ונוף לים.

קי קיטצ'ן היא מסעדת הבית של המלון והתפריט הבינלאומי שלה מבטיח שכל אחד מהסועדים ירגיש בבית, עם מאכלים מוכרים ואהובים. בנוסף תמצאו גם אוכל מקומי משובח, תפריט קוקטיילים מפתה ורשימת יינות ארוכה. על גג המלון מחכה לכם קי סקיי בר, עם נוף נהדר, בר מצויד היטב וגם מנות קלות שמשתלבות טוב עם אלכוהול. בטרקלין תוכלו לנשנש חטיפים ולהנות מכוס קפה או תה.

 

מה בסביבה?

חוף פאטונג הפופולרי נמצא רק מאה מטרים מהמלון. שם תוכלו לשחות במי טורקיז צלולים, או להשתזף על החול נעים ובאווירה כיפית ושמחה. זה גם לוקיישן מעולה לספורט ימי. אם אתם מעוניינים באווירה רגועה יותר, חוף קאלים נמצא במרחק כמה דקות הליכה מהמלון ושם תוכלו ליהנות משקט ויופי ביחד.

דרך באנגלה הפופולרית נמצאת רק 200 מטרים מהמלון ואילו מתחם פרדייז פאטונג במרחק 300 מטר. אם תרצו להנות מקצת שופינג, מרכז הקניות ג'ונגסיילון מרוחק 600 מטר מהמלון. אצטדיון האגרוף של פאטונג ומזח פאטונג שוכנים ק"מ אחד משם. קברט סימון פוקט שוכן במרחק 2 ק"מ מהמלון.

הקבלה במלון פועלת 24 שעות ביממה והצוות לרשותכם בכל עניין. תוכלו להיעזר בעמדת התיירות של המלון, שם תקבלו מידע עדכני על האזור, לשמוע המלצות על פעילויות, להירשם לסיורים ולרכוש כרטיסים לאטרקציות. במלון מציעים גם שירותי שמרטפות לילדים. חניה פרטית זמינה עבור אורחי המלון וגם אינטרנט אלחוטי בחינם.

 

גם בעיר, כמו באי – יוקרה ופינוקים

לבואה אט סטייט טאוור הוא מלון 5 כוכבים יוקרתי עם נוף מעולה לעיר בנגקוק ונהר צ'או פראיה. החדרים במקום מרווחים ומאובזרים היטב והאורחים יכולים ליהנות גם מ-11 מסעדות וברים שונים, ביניהם גם מסעדה עם 2 כוכבי מישלן. יש גם ספא, בריכה וחדר כושר.

 

מה במלון?

בתוך המלון, הרחק מהמולת העיר, מחכה לכם בריכת שחיה מוקפת בפינות ישיבה. יש גם ספא בו תוכלו להתפנק עם עיסוי תאילנדי או להרגע בסאונה ובחדר אדים. תוכלו גם להגיע לאימון בחדר הכושר המאובזר והמודרני ואפילו להיעזר באחד ממאמני הכושר המקצועיים במקום.

החדרים והסוויטות בלבואה אט סטייט טאוור מרווחים מאוד – הם מתחילים בגודל של 60 מ"ר ומגיעים עד 175 מ"ר. העיצוב שלהם מודרני ויש בהם מרפסות עם נוף. תוכלו להנות ממיזוג אוויר, טלוויזיה עם ערוצים בינלאומיים, ספה, שולחן כתיבה, כספת עם מקום למחשב נייד, מיני בר, מיקרוגל ומכונת קפה. חדר הרחצה היוקרתי מצויד בחלוקי רחצה, כפכפים, מייבש שיער ומוצרי טיפוח על חשבון הבית.

בחלק מהסוויטות יש כמה חדרי שינה נפרדים – והם מעולים למשפחות ולקבוצות שמעוניינות בפרטיות ומרחב אישי. הורים יכולים להזמין שירותי שמרטפות לילדים.

במלון מציעים לכם מגוון רחב ומסקרן של לא פחות מ-11 מסעדות וברים שונים. המוכרת שבהם היא מסעדת מזלונה שמגישה מנות אירופאיות ומתהדרת בשני כוכבי מישלן. בנוסף תמצאו מסעדה פאן אסיאתית עטורת פרסים, מסעדה צרפתית וים תיכונית. תוכלו לבקר גם בסקיי בר שעל הגג, בבר שמגיש וויסקי ובבר נוסף שמתמקד בוודקה וקוויאר. יש גם מגוון שווקים בקרבת המלון, בהם תוכלו ליהנות מאוכל רחוב.

 

מה בסביבה?

המלון נמצא במרחק 400 מטר מבנגקוק פאשן אאוטלט ומוקדי שופינג נוספים, כמו מרכז הקניות MBK וסיאם דיסקברי נמצאים במרחק של 3 ק"מ, בזמן שסנטר אמבסי ממוקם במרחק 4 ק"מ. נהר צ'או פראיה עובר במרחק של 400 מטר ואילו גשר טקסין ממוקם במרחק 600 מטר מהמלון.

בקרבת המלון יש כמה תחנות רכבת – תחנת הרכבת עילית BTS ספן טקסין נמצאת במרחק 500 מטר ותחנת הרכבת BTS סורסק במרחק 600. אל פארק לומפיני, מרכז האמנות והתרבות בבנגקוק וסי לייף בנגקוק אושן וורלד תצטרכו לנסוע 3 ק"מ. וואט ארון, מקדש השחר נמצא במרחק 4 ק"מ וארמון מלך תאילנד נמצא גם הוא במרחק דומה.

הקבלה בלבואה אט סטייט טאוור זמינה עבורכם 24 שעות ביממה והצוות ישמח לעזור לכם גם בעמדת התיירות, שם תוכלו לקבל מידע ולארגן סיורים ופעילויות שונות. במקום מציעים גם שירותי המרת מטבע ואחסון מטען.

נמל התעופה המרכזי בעיר, סוברנאבומי, נמצא במרחק 25 ק"מ. ניתן להגיע לשם במהירות באמצעות רכבת או בנסיעה של 40 דקות במונית. אורחים עם רכב יכולים ליהנות מחניה בחינם.

 

בניין

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא נופש