נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

איפה אפשר למצוא פריטי אמנות מקוריים?

יצירות אמנות מקוריות

אם יש לכם עין חדה וחוש בריא לאומנות, אנחנו מאמינים שכבר יש לכם ציור או שניים בבית ששווה להשוויץ בו, אבל הדרך עוד ארוכה אל בית שהוא המוזיאון הפרטי שלכם. כמו כן אתם בטח כבר הספקתם לשאול את עצמכם: איפה בכלל מוצאים פריטי אמנות מקוריים ושווים? הנה כמה רעיונות שיעזרו לכם להתחיל.

 

חנויות וסוחרי עתיקות מומחים

המקום הראשון ששווה לבדוק הוא כמובן אצל סוחרים מקצועיים, במקומות כמו אוצרות מהבית למשל תמצאו מומחים באיסוף, רכישה, אימות ובדיקות מקיפות של עתיקות ופריטי אמנות. קנייה אצל סוחר אמין ובטוח היא הדרך הקצרה ביותר להשיג את הפריטים השווים באמת, מבלי שאף אחד יעבוד עליכם.

 

שווקי פשפשים ואמנים

הבילוי האולטימטיבי לכל חובב אמנות הוא כמובן למצוא מדרחוב או שוק אמנים שווה שעוד לא הכרתם. קשר ישיר עם אמנים, היצע מטורף ופריטים שנעים מקיטש מקסים ועד לעתיקות מקוריות שלא תמצאו בשוק מקום אחר, מספקים חוויה בלתי נשכחת לכל אדם בעל אהבת אמנות ועין חדה לפרטים. אבל היזהרו, כי בניגוד לסוחרים מקצועיים, כאן יהיה עליכם לוודא שאתם יודעים לבדוק, לשערך ולהעריך אם הפריט שאתם מקבלים הוא ענתיקה אורגינלית שתעלה את ערכה עם הזמן, או פריט זול שרק נראה כמו הדבר האמיתי.

 

לוחות ורשתות חברתיות

הרשתות החברתיות הגיעו לכל מקום בחיינו, וגם שוק העתיקות נמצא שם בצורה מיוחדת משלו. בלא מעט מקרים יצא לכם להיתקל בציור שמן מעניין, פסל או רהיט, שפשוט ישבו בבית של מישהו מספיק זמן עד שהוא החליט למכור אותו באופן ישיר באחד הלוחות. אל תהססו לבקר או להביא חבר מומחה איתכם. אמנם חלק לא מבוטל של מקרים יסתיימו בבזבוז זמן, אבל מציאות שוות תמיד יגיעו בסוף למי שזריז וחד מספיק.

חנויות וסוחרי עתיקות

 

גלריות לאומנות

במיוחד בנוף התרבותי של מדינת ישראל, ישנם לא מעט אמנים עכשוויים שמציגים ומוכרים את הפריטים שלהם (בין אם ציורים או פסלים) דרך גלריות אמנות עכשווית. ביקור לפרקים בגלריה הקרובה לביתכם תבטיח שתהיו בני בית מהמניין, כאלו ששומעים ראשונים על פריטים חדשים שמגיעים ויכולים להתאים לטעם  האישי שלכם.

 

טיולים לשווקים וגלריות בחו״ל

אם אתם חובבי עתיקות כבר זמן מה, בטוח יש לכם סיפור אחד או שניים על תמונה שסחבתם דרך שלושה נמלי תעופה, או הפסל שוויתרתם בשבילו על חצי מזוודה כדי שתוכלו להביא אותו איתכם לארץ. כל טיול לחו״ל הוא משחק "מצא את המטמון" כשאתם קנייני מציאות מנוסים, ולא חסרים שווקים וסוחרים מיוחדים בכל מדינה שתטוסו אליה.

 

עקבו אחרי אנשים יודעי דבר ברשתות החברתיות

דפי רשתות יש בכל תחום בעולם, וזה לא פסח על עולם האמנות. לעקוב ברשתות אחרי חובבי אמנות אחרים, אוצרים, מוזיאונים, סוחרים וגלריות – זה משהו שישאיר אתכם עם ״אצבע על הדופק׳׳ תמיד. כך תמיד תהיו מעודכנים ותראו שעל בסיס קבוע פריטים שווים פשוט צצים לכם מול העיניים. וחוץ מזה, זו דרך נפלאה להעשיר את זמן הגלישה שלכם בתוכן קצת יותר איכותי ומרגש.

 

לסיכום

אוצרות ופריטי אמנות מרגשים מתחבאים בכל מיני מקומות. עכשיו כשאתם יודעים איפה למצוא אותם, אתם במרחק כמה רכישות קטנות מבית שמרגיש כמו המוזיאון הפרטי שלכם.

גלריות אמנות

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא כללי
לשחק בלאק ג'ק
איך משחקים בלאק ג'ק?

בלאק ג'ק, הידוע גם כ"21", הוא משחק קלפים פופולרי וקלאסי הרווח בבתי קזינו ברחבי העולם. המשחק ידוע בחוקיו הפשוטים

השכרת מיניבוס
מה כרוך בהשכרת מיניבוס?

מיניבוס הוא כלי תחבורה מושלם להזיז קבוצות מנקודה לנקודה. בימי חברה, טיול משפחות, חוג או בית ספר, קשה להתעלות