נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

מזג האוויר בפראג בחלוקה לחודשים

עיר בילוים

מתלבטים לגבי טיסה לפראג? המומחים של חברת קושר בוקינג, חברת הנסיעות המובילה בישראל מציגים לכם את המידע המלא לגבי התקופה שבה הכי טוב לטוס לפראג.

פראג – יעד מבוקש מאי פעם

פראג נחשבת לאחת המדינות היפות ביותר ביבשת אירופה, ומדי שנה מושכת אליה מיליוני תיירים מכל רחבי העולם, ובפרט במדינת ישראל. למעשה, בשנים האחרונות אנו עדים למהפכה של ממש במדינה, וזאת לאור לא מעט מסעדות אשר הפכו לכשרות בעבור הציבור הדתי והמסורתי, כמו גם אפשרות לטוס למלונות שהם ברמה של חמישה כוכבים – מלון כשר בפראג. אם בעבר היה מדובר בגדר של חלום, כיום זה בהחלט אפשרי, וכל זאת בזכות חברת קושר בוקינג אשר מאפשרת לרכוש חבילות נופש זוגיות או משפחתיות ליעד המדהים הזה. יחד עם זאת, שוב לזכור כי ישנן תקופות אופטימליות לנסיעה, ולהלן הפרטים המדויקים לגבי מזג האוויר.

זוג מאוהבים

מתי כדאי לטוס לפראג?

מבין מדינות אירופה, פראג נחשבת למדינה עם מזג נוח יחסית במרבית ימות השנה, אולם חשוב לזכור כי בתקופת החורף אשר נמשכת החל מחודש דצמבר ועד לחודש מרץ מזג האוויר קר מאוד, עד לכדי קפוא. למעשה, המדינה מתכסה בלא מעט שלג והטמפרטורות צונחות ל -7 מעלות, ועל כן מומלץ להקדים את הנסיעה למדינה לתקופה של דצמבר, בו מזג האוויר נוח באופן יחסית. במידה ואתם מעוניינים לטוס בתקופה הזו, חשוב לקחת עמכם בגדים תרמים חמים וזאת על מנת שתוכלו לטייל באופן נוח – ובעיקר חם. התקופה המומלצת ביותר לטיולים היא תקופת האביב והקיץ אשר מתחילות החל מחודש אפריל ועד לחודש אוגוסט, כאשר מזג האוויר נוח ונעים. אולם, בתקופת הקיץ המעלות נוסקות, ועל כן חשוב להיערך לכך מראש, בייחוד לאור העובדה כי במרבית המסעדות ומקומות הבילוי במדינה אין כמעט מזגנים.

מעוניינים לטוס לפראג לחופשה כשרה? כעת יש לכם את הדרך

כאמור, פראג מהווה יעד מצוין בעבור טיולים הן למשפחות והן לזוגות, וזאת בשל מזג האוויר הנוח במרבית ימות השנה כמו גם אין ספור אטרקציות, מופעים, מלונות ומסעדות אשר מאפשרים לקבל חופשה מהחלומות. אולם, בעבור הציבור הדתי אשר מתקשה מאוד לאתר מלונות כשרים ונדרש להביא עמו אוכל מהבית, אנו שמחים להציג לכם את הבשורה החדשה מבית קושר בוקינג, החברה המובילה כיום בענף התיירות אשר מאפשרת לרכוש חבילות נופש במחירים אטרקטיביים ובמלון הטוב ביותר בפראג, מלון קינג דיוויד. מדובר במלון מפואר ברמה של חמישה כוכבים אשר ממוקם בלב לבה של העיר העתיקה של פראג, ומחובר בצורה מצוינת לעורקי תחבורה ומרכזי בילוי ותרבות. יחד עם זאת, לאור הביקוש הרב אנו ממליצים ליצור קשר בהקדם האפשרי עם נציגי החברה בכדי להבטיח את מקומכם, במרכז ההזמנות 072-3939326 או דרך האתר בכתובת https://www.kosherbookings.com.

להמשך קריאה על העיר ליסבון לחצו כאן

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא נופש