נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

ליסבון – עיר יפהפייה אשר גם אתם יכולים להתגורר בה

זוג דרכונים

ליסבון היא עיר הבירה של פורטוגל ומהווה את אחד היעדים החמים ביותר למגורים כמו גם להשקעה. כיצד גם אתם תוכלו להתגורר בה? להלן הפרטים.

 ליסבון – עיר יפהפייה אשר מהווה כר שואב למשקיעים ומגורים

ליסבון, עיר הבירה של פורטוגל מהווה מזה שנים רבות את אחד הערים המבוקשות ביותר למגורים כמו גם לטיולים, וזאת לאור העובדה כי מדובר בעיר יפהפייה אשר עשירה בהיסטוריה כמו גם באתרי תרבות, בילוי וקולינריה. יתרה מכך, בשנים האחרונות ניתן לראות כי ישראלים רבים מגיעים לבקר בעיר וזאת לאור העובדה כי בליסבון קהילה יהודית גדולה כמו גם לא מעט אוכל כשר ליסבון אשר מאפשר גם לציבור שומרי המסורת והכשרות להגיע ולבלות בעיר, מבלי לחשוש מנושא הכשרות. סיבה נוספת לעלייה המטאורית בהגעה של ישראלים לעיר היא האפשרות לקבלת אזרחות פורטוגלית אשר הפכה כיום לקלה יותר מאי פעם, ועל כן מדובר בהזדמנות אשר יש לנצל אותה בהקדם – בתנאי כי אתם עומדים בקריטריונים.

עיר וחוף ים

מהם היתרונות בי?

למעשה, ישראלים אשר מעוניינים לפתוח בדף חדש ולהשקיע במגורים כמו גם בעסקים במדינה ובפרט בליסבון יכולים לעשות זאת בצורה קלה ופשוטה, וזאת לאור העובדה כי הם אזרחי המדינה ואזרחי האיחוד האירופי. בנוסף, בליסבון ישנם לא מעט מוסדות להשכלה גבוהה איכותיים אשר מאפשרים לאזרחים ללמוד תארים מתקדמים בעלויות נמוכות, כמו גם יוקר מחייה נמוך ביותר אשר מאפשר לחסוך בכל חודש אך בו בעת לא לפספס הנאות ובילויים. יתרון בולט נוסף הוא העובדה כי באמצעות דרכון פורטוגלי ניתן להיכנס לארה"ב כמו גם לאוסטרליה ללא צורך בוויזה, ועל כן מדובר בהזדמנות יוצאת מן הכלל אשר מאפשרת לצאת לדרך חדשה ויציבה כלכלית. אולם, על מנת להתחיל בתהליך חשוב מאוד להבין מהו כמו גם מי היא החברה המובילה בתחום.

קבלת אזרחות פורטוגלית – כיצד התהליך מתבצע?

על מנת לקבל אזרחות פורטוגלית עליכם להגיש מסמכים לקהילה היהודית בליסבון אשר היא הגורם המוסמך לקבוע האם אכן אתם צאצאים של אנוסי פורטוגל ופורטוגל, וזאת משום שמדובר בקריטריון אשר יקבע האם תוכלו להתחיל בתהליך. לאחר הגשת המסמכים אשר כוללים עץ משפחתי, תעודת יושר כמו גם מסמכים נוספים אשר כוללים מתורגמים לפורטוגזית וחתומים ע"י נוטריון תוכלו לקבל אישור עקרוני, ולאחר מכן להמתין עד לקבלת האזרחות מהממשל הפורטוגלי. כיום, החברה המובילה בתחום אשר מעניקה ליווי לכל אורך התהליך היא חברת איזי נשיונטלי אשר מאפשרת לקבל ליווי של נוטריון פורטוגלי כמו גם התמודדות אל מול הרשויות, וכן מידע לגבי ביטוח נסיעות לחו"ל. על כן, אם גם אתם רוצים להתגורר או להשקיע בליסבון ולהוציא אזרחות היכנסו עוד היום לאתר הרשמי של החברה בכתובת https://www.easynationality.com להשאיר פרטים ונציג ישוב אליכם.

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא נופש