נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

טיול מושלם בקפריסין – מתנה מושלמת לבן הזוג.

חוף ים

קפריסין הוא שמה של מגינה, השוכנת באי הנושא את אותו השם. האי הזה הפך כבכ לפני כמה עשורים לייעד תיירותי  מוכר ואהוב על התייר הישראלי. מעמדו של האי השתדרג, נוכח ההרעה ביחסים בין ישראל לתורכיה, שהסיטה את זרם התיירים הקבוע ממנה לכיוון קפריסין ויוון. צמיד מגיע לאי הסה בפעם הראשונה, עשוי להתרשם מאד נוכח ההיצע הענק של מקומות בילוי, בתי מלון ואטרקציות. למעשה, מדובר ביעד המושלם, שכמוהו לא ניתן לדמיין בישראל. בשורות הבאות נציג בפניכם מספר אטרקציות ייחודיות, שיפכו את הטיול בקפריסין למשהו יוצא דופן.

ים

מעיין אפרודיטה – הלגונה הכחולה

הדבר הראשון שלא ניתן להתעלם ממנו באי קפריסין, הוא החופים היפים והכחולים של האי הנפלא והמשכר ביופיו הזה. חופי הים הכלולים משמשי בסיס איתן למגוון אטרקציות מעניינות לתיירים. אחת האטרקציות הבלתי רגילות באי, הוא מעיין אפרודיטה. המעיין הזה נמצא ליד פאפוס, באזור שניתן לטייל בו שעות רבות. ניתן להגיע למקום ברכב שכור או בתחבורה ציבורית או במונית, כל אחד לפי בחירתו. המיוחד במקום הה הוא הפסטורליות שלו. אין כאן אתרים היסטוריים מרשימים, אבל יש נוף וים והסעות ללגונה במחירים סבירים שיהפכו את הטיול הזה למשתלם ואיכותי במיוחד,

האתר התיירותי הבא, הוא אתר קברי המלכים בקפריסין. האתר הזה הוא הפעם הראשונה שרבים נפגשים בו עם ההיסטוריה הארוכה של קפריסין. ההיסטוריה של האי הזה מתחילה לפני אלפי שנים, שבמהלכם מילא האי תפקידים מכריעים במאבקים בין לאומיים. מדובר באתר קבורה של עשירים מבני המקום, שנבנו במעין אתר שנבנה במיוחד עבורם. לא מדובר בקברים אם היסטוריה ואתוס, אבל בהחלט במקום ששווה לבקר בו, ולהיות מכל רבע.

לבדיקה על טיול מושלם בקפריסין – לפרטים נוספים לחץ כאן

לרנקה – חוף שיש לו גם עיר

הדבר הבולט ביותר כשמגיעים ללרנקה, הינו חוף הים הציורי של העיר. רצועת החוף של לרנקה מתפרסת על פני כעשרים וחמישה קילומטרים, בערך כמו המרחק בין תל אביב לנתניה. מדובר במקום מרשים ויפה מאין כמותו. באשר למזג האוויר – מדובר במזג אוויר די דומה לזה שבישראל, אם כי מעט קריר יותר. מה שמעניין בלרנקה הוא האפשרות לחופשה במקום גם בחורף, שגם אז מזג האוויר באי הוא נוח יחסית. (המדריך המלא ללרנקה והסביבה).

מי שמעוניין בקצת היסטוריה ומיתולוגיה, מוזמן להגיע לעיר פאפוס. העיר נמצאת בצידו הדרום מערבי של האי, ובשנים האחרונות נוהרים אליה מדי שנה ישראלים רבים, חובבי היסטוריה, וסתם אנשים שנהנים לראות דברים יפים. בשנת 2017 הוכרזה פאפוס לבירת התרבות של אירופה. בעיר החמודה האת יש מגוון רחב של בתי קפה, מסעדות אקזוטיות וחנויות.

בשורות לעיל מנינו רק מעט קט משלל האטרקציות שקפריסין יכולה להציע למבקרים. ניתן למצוא בה שילוב של היום ואתמול – שילוב של היסטוריה ובילוי, עתיק וחדש, יפה ומעניין. זהו בדיוק היעד שכל מי שבוחר אותו לא יכול לטעות – ניתן למצוא שם משהו מתאים לכל אחד.

ליסבון – עיר יפהפייה אשר גם אתם יכולים להתגורר בה לפרטים נוספים לחצו.

 

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא נופש