נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

תואר שני לנשים חרדיות – מהן האפשרויות שלך?

תואר שני לנשים חרדיות – מהן האפשרויות שלך

תואר ראשון הוא פעמים רבות רק הפתיח לקריירה המקצועית שלך. התואר הראשון הוא טעימה מהתחום שאותו בחרת, ולפעמים כבר במהלכו או קצת לאחר שסיימת אותו, ברור לך שאת רוצה ויכולה להתמקצע עוד יותר ולהפוך למומחית בתחום ספציפי. כדי לעשות את זה, חשוב לבחור את המסלול הנכון לתואר שני

 

תואר שני – למה בכלל צריך אותו?

אם בעבר כדי לרכוש מקצוע ולעבוד הספיקו קורסים מקצועיים או תואר ראשון, בעולם העבודה של היום לכל אדם יש התמחות ותת התמחות, ומסלולי הקריירה שלנו הופכים ליותר ויותר ספציפיים. בעולם כזה, תואר ראשון הופך לבסיס ואת המקפצה האמיתית בדרך לקריירה עושים באמצעות התואר השני. עם זאת, לאישה החרדית צורך במסלולי לימוד המותאמים לאורחות חייה וללוח הזמנים העמוס שלה הכולל פרנסה וגידול ילדים, ולכן לא כל המסלולים לתואר שני המוצעים בשוק רלוונטיים עבורה. סקרנו עבורך כמה תארים שניים אותם ניתן ללמוד במסלולים המותאמים לנשים חרדיות.

 

תואר שני בניהול וארגון מערכות חינוך

תואר זה מיועד לנשות חינוך הרואות עצמן כבעלות ראייה רחבה ומערכתית, שיש להן חזון ויכולת לתרום למערכת לא רק כמורות אלא גם כמנהלות או כעובדות בתפקידי מטה במערכת החינוך. אם המטרה שלך בעתיד היא לנהל מוסד חינוכי, רשת חינוכית או להשתלב בתפקידים ניהוליים במחלקת החינוך המקומית או במשרד החינוך – הדרך לשם מתחילה בתואר שני בניהול וארגון מערכות חינוך.

 

תואר שני בייעוץ ארגוני

ייעוץ ופיתוח ארגוני הוא תחום מגוון ומרתק שמאפשר לבוגרות שלו השתלבות במגוון סוגי ארגונים בתפקיד מפתח עם חשיבות רבה להצלחה ולקידום הארגון שבו יעבדו. תואר שני בייעוץ ארגוני יקנה לבוגרת שלו ידע בתהליכים ארגוניים על כל המשתמע מכך – אסטרטגיה, ניהול, פסיכולוגיה, סוגיות אתיות ועוד. בסיום התואר, תוכל הבוגרת להשתלב במגזר הציבורי, העסקי או השלישי ואף לתת שירותים כעצמאית למגוון סוגי ארגונים. התחום המרתק והעיסוקים המגוונים הופכים תואר זה לבחירה מעולה עבור נשים רבות.

 

תואר שני בלקויות למידה

התואר השני בלקויות למידה מתאים במיוחד לנשות חינוך שמלמדות מגוון אוכלוסיות של תלמידים, מעוניינות לרכוש כלים של הוראה מותאמת תלמידים עם קשיי למידה או אפילו לעבוד עם תלמידים כאלה באופן פרטי ולנהל עסק. זהו תחום חשוב במערכת חינוך גדלה וצומחת, הכוללת שילוב של תלמידים רבים המתמודדים עם לקויות למידה או הפרעת קשב. רכישת כלים מתאימים לתלמידים אלה תהפוך את הבוגרת למומחית בשילוב תלמידים אלה במערכת החינוך הרגילה ותאפשר לה לקדם אותם או להדריך מורות אחרות כיצד לקדם אותם.

לסיכום, במאמר זה פירטנו על מספר מסלולים לתואר שני המוצעים במסגרת מסלולים ייעודיים לנשים חרדיות ומאפשרים להם לרכוש מקצוע והתמחות מבלי להתפשר על הצרכים הייחודיים שלהן כנשים חרדיות. בחירת המקצוע הנכון והתואר השני הנכון היא בחירה חשובה וכדאי להקדיש זמן הן לבחירת המקצוע והן לבחירת מסלול הלימוד, כדי שתוכלי להגיע להישגים בנחת ומבלי להתפשר.

תואר שני

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא לימודים