נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

השפעת הצבעים בלבוש על מצב הרוח והתפיסה העצמית

השפעת הצבעים בלבוש על מצב הרוח והתפיסה העצמית

מה הצבעים שאנחנו לובשים אומרים עלינו? האם יש השפעה לצבעים בלבוש שלנו על המצב הרוח? או על התפיסה העצמית? כיום, עם המגוון הרחב של סגנונות האופנה, ניתן להסיק מגוון מסקנות על עצמנו בעקבות הבגדים שלנו. איזה צבע יעשה אתכם יותר מאושרים? מה יגרום לכם לשדר לעולם אהבה? ואיך אתם נתפסים בעיני אחרים עם הלבוש שלכם? במאמר זה נסביר לכם על השפעת הצבעים בלבוש על מצב הרוח והתפיסה העצמית. בואו נצא לדרך

 

הצבע הירוק

צבע ירוק לרוב ישדר נעימות, מצב רוח קליל, טבעיות, נחת ושלווה. הירוק הוא צבע הטבע, לכן הוא מרגיש לנו מרגיע ורענן. מדענים שביצעו מחקר באוניברסיטת אמסטרדם גילו כי הצבע הירוק מעלה את מצב הרוח הטוב סביבם. אנשים שיתעדפו בגדים ירוקים הם כאלה שמנהלים חיים חברתיים מלאים, מתגוררים באזור טוב מבחינתם והינם יציבים כלכלית. הצבע הירוק מומלץ לאנשים עם הפרעות קשב וריכוז ולכאלה שחווים בעיה ביכולות השיפוט שלהם.

 

הצבע הכחול

הצבע הכחול משדר כוח מאוד גדול ותכונות כמו אינטליגנציה, ביטחון, אמינות, נאמנות ועוד. גווני כחול בבגדים לרוב יילבשו על ידי אנשי ציבור ואנשים בעמדות כוח. על פי הפסיכולוגיה, האדם שלובש כחול יהיה הורה למופת או עובד מאוד טוב. איזון ושלווה הן שתי התכונות המאפיינות ביותר את הלובשים כחול. בגדים כחולים תוכלו למצוא באתר https://www.hm.com/hw_il/index.html שמשלב בתוכו שלל בגדים בשלל צבעים. הצבע הכחול הוא אחת הבחירות הכי טובות לראיון עבודה מאחר והוא משדר אמינות. על פי מחקרים באוניברסיטה קולומביה הבריטית, נמצא שלגווני הכחול הכהה יש השפעה מרגיעה. מאחר וכחול זה צבע קר, הוא מצוין עבור אנשים שסובלים מעייפות נפשית.

 

הצבע האדום

הצבע האדום משדר תשוקה, עוצמה, אנרגיה, דינמיות והרבה אהבה. מדובר בצבע הרגשי ביותר. אנשים שלובשים אדום הם אנשים פיקחים ומתרגשים בקלות. צבעי האדום מושכים את תשומת הלב של הסביבה לאדם הלובש בגדים בגוונים אלה. אם אתם מעוניינים להרשים מישהו, אין ספק שאאוטפיט אדום יעשה את זה עבורכם. הצבע האדום מומלץ למי שסובלים מעצבות.

 

הצבע הצהוב

הצבע הצהוב משדר שמחה, אושר, שמש ואופטימיות. הצבע הצהוב הוא צבע האושר. מחקרים שונים מצביעים על כך כי הצבע הצהוב עוזר לנו להגביר את ייצור הסרוטונין במוח, מעודד את חילוף החומרים בגוף ומרים לנו ולסביבה שלנו את מצב הרוח. כמו כן, הצבע הצהוב גם מגביר את הריכוז ותשומת הלב, ועל כן נעזרים בו בשלטי חוצות, לוגואים, אתרי פרסום שונים ועוד. אנשים הלובשים צבע צהוב הם אנשים יצירתיים, פעילים וחולמים בגדול.

מצבי רוח

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא אופנה