נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

פנקו את הרכב שלכם עם מצבר ורטה איכותי

חשמל לרכב

על הכביש יש אלפי סוגים שונים של מכוניות.

הרבה פעמים אנחנו נתקלים במכוניות הסטנדרטיות מהדגמים המשפחתיים או מדגם המיני, לעיתים אנחנו נתקלים בג'יפים גדולים וחזקים ופעם בהרבה זמן אנחנו נתקלים בכביש איילון צפון באיזו למבורגיני מפונפנת

עם גג פתוח. הרבה מהרכבים, גם הפשוטים יחסית, נוסעים בצורה מעולה על הכביש ולא זקוקים ליותר מארבעה גלגלים, הגה ומצבר איכותי.

רוצים להבטיח שהרכב שלכם ישוט על הכביש?

אין בעיה – פנקו את הרכב שלכם עם מצבר ורטה איכותי.

 

מה הקשר בין מצבר לבין איכות הנסיעה?

בגוף האדם קיים איבר מרכזי שאחראי על פעולות כמו שליחת פקודות למוח, פיזור הדם בגוף ועוד. האיבר הזה נקרא לב האדם. ברגע שלב האדם קצת מקרתע, מיד האדם יחוש בהתקפי לב, בתפקוד לא תקין של הגוף ובמקרה הגרוע ביותר – האדם עלול גם למות.

אותו הדבר עובד גם בעולם הרכב. המצבר הוא לב לבה של המכונית, והוא אחראי על פעולת ההתנעה, על מערכת החשמל ברכב כולל המזגן שלנו, המחשב של הרכב, מערכת האזעקה שברכב הנורות השונות ועוד. לכן, מצבר מקרתע גם הוא עלול לגרום לרכב שלנו "התקפי לב" ולפגום בתפקוד שלו.

 

מצבר ורטה – יש לכם אפשרות לבחור את הלב של הרכב שלכם

להבדיל מבני האדם שלפעמים נולדים עם לב לא תקין מראש, עם מחלות לב מולדות או מלב שהולך והופך פחות ופחות תקין עם השנים, לנו בתור בני אדם עם רכבים יש את האפשרות לבחור את הלב של המכונית שלנו, וכדאי שנעשה זאת בחוכמה. היות וכבר הבנו שקיים קשר ישיר בין המצבר לבין תפקוד הרכב, בחירה במצבר ורטה איכותי היא בחירה מושלמת עבור הרכב שלכם – חדש או ישן ככל שיהיה.

הרי בינינו, אם היתה לנו אפשרות לבחור לעצמנו לב לגוף שלנו – היינו בוחרים את הלב הכי חזק, הכי משופץ, הכי תקין והכי בריא, לא? אותו דבר עובד גם עם הרכב שלנו.

 

"אני לא מאמין, הלך לי המצבר"

בשוק המצברים קיימים לא מעט סוגי מצברים טובים יותר וטובים פחות, ולצערנו המון אנשים עושים בחירה שגויה ובוחרים במצבר לא אמין, לא מתקדם ולפעמים אפילו לא חדש. כן, הרבה אנשים נופלים בפח בעניין הזה ומוצאים את עצמם נוסעים עם אותו המצבר במשך אולי חודש או חודשיים, שלאחריהם הם נתקלים ברכב שלא מניע או שמערכת החשמל ברכב עושה להם בעיות.

במקום לעמוד במצב הזה, אנחנו ממליצים לכם מראש לעשות בחירה מושכלת וחכמה עם מצבר ורטה איכותי, ולהבטיח שאתם עומדים לקראת נסיעות ארוכות, בטוחות ובעיקר – עם מצבר איכותי שלא מתכנן להעמיד אתכם במבחנים. נתקעתם עם המצבר הקיים שלכם? הזמינו מצבר ורטה עד הבית ותהנו משירות מהיר, אדיב ומקצועי. תהנו וסעו בזהירות!

 

שלישה מצברים

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא רכב