נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

מדבקות לחלון ראווה בית דפוס

חנות

אחד מהאזורים הבולטים התחום הפרסום המודפס והחי שהשתפרו פלאים במהלך השנים האחרונות הוא תחום הגרפיקה של חלונות הראווה.

אם בעבר חלונות הראווה היו רק שקופים וכל שעניין את בעלי החנות היה לדאוג לתצוגה נעימה מעבר לחלון הראווה, כיום רוב בעלי העסקים אשר שיווק וקידום העסק שלהם חשובים להם מבינים שמדובר לרוב בטח פרסומי לא מנוצל אשר נחשף לכמות גדולה מאוד של אנשים – כתלות במיקום של החנות שלכם.

כפועל יוצא מכך, גם מדבקות לחלון ראווה וגם וינילים הינם הפתרונות הנגישים ביותר והאפקטיביים ביותר לקידום העסק שלכם והגברת המכירות שלכם באמצעות פרסום ועיצוב חלונות הראווה שלכם בלי לקרוע את הכיס.

במקרים רבים, אנשים רבים מדברים ומתרכזים דווקא במדבקות הצבעוניות בעלי הצבעים החיים הרבה יותר מאשר מהמוצגים עצמם אשר נמצאים מעבר לחלונות הראווה, מה שבתורו מדגיש את החשיבות של שימת מדבקות לחלון ראווה וכמובן גם מדבקות לרצפה של החנות שלכם.

מדבקה מודבקת

איכות זה שם המשחק :

כשאתם מעוניינים ברכישת מותג מסוים אתם באופן מודע או לא מודע מבססים את ההעדפות שלכם לפי מה שנחשפתם אליו.

אין מה להתבאס מכך, ככה כולנו כבני האדם מתוכנתים לחשוב – מה שאנחנו נחשפים אליו בקונוטציה חיובית – אותו אנחנו אוהבים ומעדיפים.

דוגמא מובהקת לכך היא כאשר חברות משקאות מפרסמות את המשקאות שלהם לרוב תראו זוג מאוהב או בחור הרפתקן או מסיבת חוף, הרבה דברים ומוצגים שלא קשורים באופן ישיר למוצר הזה אבל נותן ללקוח את התחושה שמקשרת בין חוויות טובות לבין המוצר הזה – כמו שכל פרסומת של פיוז-טי או של קוקה קולה מדגישה שוב ושוב.

לכן, חשיבות אדירה נמצאת אצל בעל העסק שקונה את המדבקות לחלון הראווה שלו על מנת שלא תהיה ירידה באיכות של המדבקה ובכך ייגרם אפקט הפוך לעסק – מדבקה שאמורה למשוך לקוחות ודהתה או נמחקה משדרת ללקוחות כי מדובר בעסק לא אמין או לא אחראי וכי אם עיצוב החוץ של העסק נראה כך אזי פנים העסק וודאי המוצרים שבו גם הם מאיכות ירודה.

מחקרים רבים מראים כי זהו המצב וכי עדיף ברוב המקרים לא לשים מדבקה כלל מאשר לשים מדבקה מאיכות ירודה אשר לאחר מספר שבועות או חודשים במקום למשוך אנשים תרחיק אנשים מהחנות שלכם.

חשוב לשים לב להשתמש בחומרי גלם עמידים:

מהצד השני, הדפסת מדבקות גדולות לחלון ראווה שמחזיקות שנים בלי לדהות ולבלי לאבד מצבען, וזאת בזכות הטכנולוגיה המתקדמת וחומרי הגלם האיכותיים מהם יוצרו, משדרים ללקוחות "עושר" ותחושת "לוקסורי" אשר מאפשרים לכם למכור מוצרים עם המותג שלכם ולמעשה לתת ערך מוסף ללקוח בדמות המותג שלכם והערכים שלכם כחברה.

בישראל, קיים מספר בתי דפוס מצומצם מאוד אשר עושים מדבקות באיכות גבוהה וחשוב לבחור נכון מי הוא בית הדפוס המתאים לכם ולא ללכת עם האופציה הראשונה שבה אתם נתקלים!

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא דיגיטל
לייק נוסף
עד כמה חשובים לייקים באינסטגרם?

אפליקציית האינסטגרם הפכה לאחת האפליקציות החברתיות הפופולריות ברחבי העולם המאפשרת שיתוף תמונות וקבלת תגובות לאותם התמונות, כאשר הפופולרי ביניהם

עידן הביג דטה

אין ספק שהעידן שבו אנחנו חיים מביא איתו אינספור אתגרים שונים. למעשה מדובר על עידן הביג דטה שבו יש