נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

כמה הון צריך בכדי להתחיל להשקיע בארצות הברית?

ארצות הברית ראשית

סכום של כמה עשרות אלפי דולרים אמור להספיק על מנת להצטרף לקרן ולהשקיע בארצות הברית. אם בוחרים לעשות את זה באופן פרטי, צריך לגייס הון עצמי גבוה יותר ולקבל עזרה מהבנק. עם זאת, השקעות בארצות הברית לא כוללות רק את ענף הנדל"ן – לכן התמונה מורכבת יותר.

האפיק של השקעות נדל"ן בארה"ב מוכיח את עצמו עבור ישראלים רבים. קודם כל, ארצות הברית היא מדינה חזקה ומפותחת שבה קל להשקיע ולעשות עסקים. היות והשפה היא אנגלית, ישראלים מסתדרים בארצות הברית מהר מאוד ויכולים לטפל ברוב הנושאים הבירוקרטיים בעצמם או מקסימום עם עזרה קטנה מבעלי מקצוע מקומיים. שנית, בארצות הברית יש המון הזדמנויות השקעה ולכן היא רלוונטית גם לכאלה שאין להם הון התחלתי משמעותי.

 

השקעה בנדל"ן כחלק מקרן

בכל הקשור להשקעות נדל"ן בארה"ב, למרות שזה קשה, אפשר לנסות להתייחס אליה כמקשה אחת ולהבין כמה הון צריך כדי להתחיל להשקיע בה בנדל"ן. אז אם בודקים את זה לעומק, רואים למשל שיש קרנות שמאפשרות להצטרף אל השקעה כזו גם בסכום של כמה עשרות אלפי דולרים בודדים בלבד.

בסכום כזה, ניתן בקלות להשתתף בקרן שמשקיעה בנכסים שונים שיש בפריפריה, בדירות שחזרו לבנק אחרי פשיטת רגל של הבעלים או בנכסים של נדל"ן מניב ומסחרי שדורשים שיפוץ. כאן היתרון הוא שסכום ההשקעה ההתחלתי מאוד נמוך, אך החיסרון הוא שחולקים גם בתשואה ולא מקבלים את כל ההחלטות לבד.

 

השקעה בנדל"ן כאדם פרטי

אפשרות אחרת היא להשקיע בנדל"ן בארצות הברית בצורה עצמאית לגמרי. זה למשל מה שאנשים פרטיים ובעלי הון עושים, כדי לשלוט בכל התהליך ועל מנת להגדיל את הפוטנציאל לתשואה גבוהה תוך זמן קצר.

החיסרון הוא שיש צורך בהון הרבה יותר משמעותי על מנת להשקיע בנדל"ן בארצות הברית לבד. ברוב האזורים בארצות הברית, יהיה קשה אפילו לקבל משכנתא מהבנק עם הון של פחות מכמה מאות אלפי דולרים. אם רוצים להשקיע בנכס באזורים מבוקשים ובמרכזי הערים הגדולות, הסכום יגיע בקלות למיליוני דולרים – לא כולל הלוואות ומינוף.

 

היבטי מיסוי ובירוקרטיה של השקעה בארצות הברית

ההון שאותו משקיעים מייצג רק היבט אחד מתוך סוגיה רחבה יותר. בתחום הנדל"ן יש מיסים שמשפיעים על כל התהליך, כמו למשל מס רכישה, מס שבח או מס על הכנסות משכירות. במקביל, כדאי להשאיר קצת כסף בצד לתהליך של פתיחת חשבון בנק, לביקור בארצות הברית לבחירת ההשקעה ולגיוס רואי חשבון ועורכי דין.

 

מהן השקעות בתחומים אחרים?

כמובן שנדל"ן הוא לא אפיק ההשקעה היחיד בארצות הברית. כיום למשל הרבה ישראלים משתתפים בפרויקטים של מימון המונים, או בוחרים בעצמם קרנות שמשקיעות בהייטק ובמניות. אז גם פה מדובר על השקעה בארצות הברית, עם סיכונים ומאפיינים משלה.

 

ארצות הברית

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא נדל"ן