נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

הר הביטוח והסיבות להיכרות עם המערכת המשוכללת הזאת

היכרות המערכת ראשית

כל מי שנוסע לחו"ל מידי פעם יודע לומר שהוא לא רק מתעסק, כחלק מההכנות לנסיעה, בנסיעה עצמה אלא גם בביטוח. אף אחד מאיתנו לא רוצה לקחת סיכונים מיותרים בחיים האלה, בין אם מדובר על נסיעה לחו"ל, על קניית דירה או על כל צעד אחר שאנחנו עושים בחיים. במקביל לכך, חברות הביטוח יודעות היטב את עבודתן ושולחות אלינו, הלקוחות הפוטנציאלים, לא פעם סוכנים שמנסים לשכנע אותנו לעשות ביטוחים שונים. אותם סוכנים יושבים מולנו ומתחילים להעלות בפנינו את התרחישים הכי נוראיים שעלולים לקרות, מה שברור מדוע בסופו של דבר כולנו חותמים על אינספור ביטוחים. עם זאת, האם אתם באמת צריכים את כל הביטוחים שעליהם אתם חתומים? והאם לא קורה גם לכם, כמו לאנשים רבים אחרים בישראל, שאתם משלמים הון עתק על ביטוחים מיותרים וכפולים? התשובה היא שכנראה גם לכם זה קורה ולכן אתם חייבים להכיר את הר הביטוח.

כיצד הר הביטוח יכול לעזור לכם לחסוך?

היוזמה של הר הביטוח הוקמה בישראל בדיוק כי אתם לא היחידים שמשלמים כל כך הרבה כסף על ביטוחים. יש הרבה מאוד אנשים שלאורך השנים שילמו כל כך, בלי לדעת למי, כמה ולמה, עד כי הוחלט על הקמת "הר הביטוח" אשר מטרתו היא לעשות סדר בדברים. בעזרת היוזמה הזאת למעשה ניתן להבין איזה ביטוחים יש לנו, אצל איזה חברות ביטוח ובעיקר, האם לא כדאי לעשות בביטוחים הללו שינויים שונים. אומנם זה טוב שיש פוליסות ביטוח וזו הדרך הכי טובה שיש להבטיח את העתיד שלנו אם משהו לא צפוי יקרה, אך הגיע הזמן להבין שאין סיבה להמשיך ולשלם סכומים מופקעים על ביטוחים. הר הביטוח עובד בצורה הכי טובה שיש כי היום מדובר כבר על מערכת מאוד משוכללת. כל שעליכם לעשות הוא להכניס את הפרטים הכי פשוטים שיש, בין זה השם, שם המשפחה או מספר תעודת הזהות ורק לחכות מספר ימי עבודה. המערכת, אשר יש לה גישה וחיבור לכל חברות הביטוח הכי חשובות במדינה, תוכל לעשות עבורכם את כל הבירור שצריך כמה שיותר מהר וכך תבינו איפה אתם עומדים.

היכרות המערכת

איזה שינויים תרצו להכניס לביטוחים שלכם?

בדרך כלל עם קבלת הדו"ח של הר הביטוח כולנו נדהמים. איך יכול להיות שבמשך עשרות שנים שילמנו ביטוחים כפולים? ואיך יכול להיות שמזה שנים רבות למעשה אנחנו לא עוקבים אחרי הביטוח ולא בודקים האם הוא בכלל נחוץ לנו? אחרי ההלם הראשוני כולנו מחליטים שהגיע הזמן לעשות שינוי, וכאן כבר רק אתם תחליטו. כלומר, אתם יכולים:

  • לבטל לגמרי את הביטוח
  • לבטל רק חלק מהסעיפים בביטוח
  • להפוך את הביטוח לסוג של חיסכון

או לעשות כל פעולה אחרת שתגרום לכך שתפסיקו לתרום כספים לחברת הביטוח שלכם ולכך שתתחילו ליהנות אתם מהכסף. בסופו של דבר, כאשר תתחילו לעשות את השינוי, אתם תראו שתיהנו מכך מאוד, כי מדובר על כסף שאתם עובדים קשה בשביל להרוויח אותו. לכן, אם הכסף הזה יכול להיות חיסכון עבורכם, מדוע שלא תבדקו זאת? שימו לב שבעזרת הר הביטוח אתם יכולים לעשות גם בירורים שונים על שמו של אדם שנפטר, שכן בצורה כזאת תוכלו לבדוק האם ההורים, או כל קרוב אחר, עשה ביטוחים שהם למעשה חסכונות וקרנות פנסיה שכעת תוכלו לרשת. חברות הביטוח לא יוזמות מעצמן את החיפוש אחר היורשים ולכן הר הביטוח זה כלי חשוב כל כך, שכן בעזרתו תקבלו את כל המידע הרלוונטי עבורכם.

 

לבדיקה זריזה: https://harhabituach.co.il

 

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא פיננסים
מס ירושה בארה"ב
איך לחשב מס ירושה בארה"ב?

כשזה מגיע לתשלום מיסים, נראה לפעמים שהמדינות השונות משקיעות מאמץ רב כדי לגבות את המס בכל דרך אפשרית. התופעה

פיננסים
מדריך החזרי מס 2022

הנושא של החזרי מס מורכב מכפי שנהוג לחשוב ולכן רבים מאיתנו מאבדים את הזכות שיש להם מול רשויות מס