נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

איך מונעים פריצה למחשב?

איך מונעים פריצה למחשב?

כמות הפריצות למחשבים עלתה מאוד בשנים האחרונות. דומה שאין יום בלי שנפרצת כמות גדולה של מחשבים בישראל ובעולם בכלל. המטרות לביצוע פריצות וחדירות למחשבים מגוונות, החל מביצוע פעולות נגד ממשלות, המשך בפעולות נגד בנקים ומוסדות פיננסיים וכלה בפריצות לאנשים פרטיים שהולכות ונעשות נפוצות. להלן כמה עצות זהב שיסייעו לכם להימנע מפריצות למחשבכם או להתמודד איתן בצורה המיטבית.

 

התקנת תכנת אנטי וירוס עדכנית

תוכנת אנטי וירוס עדכנית יכולה לעבוד עבורכם בצורה טובה ולמנוע מנוזקות לחדור למחשב שלכם. קיימות תוכנות בתשלום ותוכנות חינמיות המבצעות את העבודה. תוכנת אנטי וירוס סורקת את המחשב לגילוי קבצים פוגעניים, ויכולה להסיר קבצים כאלה כשהיא מאתרת אותם.

יחד עם זאת, נדרש ידע טכני בסיסי, ומומחה לתחום המחשבים יוכל לסייע בידכם להתקין את התוכנה ולהבטיח תוצאה טובה בהגנה על המחשב. לפרטים נוספים https://compu-tech.co.il.

 

שימוש בטוח ברשת האינטרנט

פריצות רבות למחשב מתרחשות דרך רשת האינטרנט. לעיתים תכנים מסוימים הנחזים להיות תמימים למראה, מתגלים כאמצעי לחדור אל המחשב שלכם ולחבל בו בניגוד לרצונכם. הימנעו משימוש לא בטוח הכולל פתיחת קישורים שאינם מוכרים או אינם מתקבלים על הדעת.

נקיטת זהירות עם קבלת הצעה להגרלות, קבלת קישור מאדם שאינכם מצויים איתו בקשר קרוב, וכל קישור המעלה בכם חשד – יכולה למנוע מצב בו תכניסו בעצמכם קישור שיוביל לפריצה למחשבכם.

 

סיווג המידע החשוב על המחשב

סידור המחשב כך שתפרידו מידע חשוב ומידע כללי, יסייע בידכם להגן על מחשבכם. את המידע החשוב ניתן לשמור בתיקייה מיוחדת, שכלפי חוץ נראית תמימה לחלוטין. ניתן להגן על התוכן החשוב לכם על ידי יצירת סיסמה לתיקייה. כך, גם אם תתבצע פריצה למחשבכם, לא ניתן יהיה לפגוע במידע החשוב לכם. בנוסף, מומלץ ליצור גיבוי לכל מידע חשוב על מנת שתוכלו לשחזר אותו בקלות במידת הצורך.

 

שינוי סיסמאות מפעם לפעם

אם הסיסמאות שלכם לכל הממשקים דומות או זהות, אתם לא בכיוון הנכון. חשוב ליצור סיסמאות מורכבות, המשלבות אותיות קטנות וגדולות באנגלית, בתוספת מספרים ותווים מיוחדים. כמו כן, מומלץ לשנות סיסמה מפעם לפעם על מנת להבטיח הגנה מרבית על המידע היקר לכם. את הסיסמאות מומלץ לשמור על דף נייר מחוץ למחשב, שכן במידה ותתבצע פריצה ויאותרו הסיסמאות שלכם, הדבר יקל על פריצה ושימוש במידע היקר לכם.

 

סיכום

ניתן להגדיר את הפריצה למחשבים, גם אישיים, כתופעה רחבת היקף. יחד עם זאת, ניתן להתמודד עם התופעה בכלים פשוטים יחסית ולהפחית את ממדיה. צעדים נכונים שיכינו אתכם למצב של פריצה למחשבכם, יגנו עליכם אם חלילה תתרחש פריצה כזאת.

כיום, ההנחה היא שבשלב כזה או אחר יצליחו לפרוץ למחשבכם, ולכן מומלץ להיערך לכך מבעוד מועד. ההגנה על המידע שלכם, זה המצוי במחשב, צריכה להיות חלק מהשיקולים שלכם בשימוש במחשב האישי היום ובעתיד.

איך מונעים פריצה למחשב?

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא טכנולוגיה
מכונה חשמלית
ההבדלים בין ברנינה ליוקי

מתלבטת איזו מכונת תפירה לרכוש? ובכן, להלן ההבדלים בין מכונת תפירה של ברנינה לויקי כך שתוכלי להגיע בסופו של