נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

כמה זמן מראש מומלץ לתכנון פעילות ליום הולדת?

יום הולדת

אירוע טוב הוא אירוע מתוכנן מראש, גם כשמדובר באירוע יום הולדת קטן. לקראת כל אירוע יש לחשוב על מקום טוב לקיום האירוע, האוכל והשתייה, התוכן (סדנאות, הפעלות ומופעים), מתנה קטנה לכל משתתף, מוזיקת רקע ועיצוב. מדובר בכמות לא קטנה של אלמנטים להם צריך לדאוג ולכן, תכנון מוקדם של האירוע נדרש ללא ספק. תוכן האירוע הוא בלי צל של ספק האלמנט החשוב ביותר באירוע יום הולדת ולפיכך, מומלץ לתכנן ולהתכונן מראש לפעילות שתתבצע באירוע יום ההולדת.

 

שכבת הגיל

דבר חשוב מאוד בבחירת הפעילות ליום ההולדת הוא התאמת גיל המשתתפים לפעילות המוצעת. פעילות מוצלחת שמעניינת ומרתקת את הילדים תהיה כזאת במידה והיא הותאמה כמו שצריך לגילם של המשתתפים וליכולתם היצירתית, המחשבתית והמוטורית https://ls-party.co.il

 

המקום בו מתקיים האירוע

המקום בו יתקיים האירוע הוא אלמנט קריטי בבחירת הפעילות שתתבצע. הסיבה לכך נעוצה במשתני המרחב לפעילות כלומר, אם האירוע מתקיים בבית יהיה מדובר על פי רוב בחלל לא מאוד גדול וצריך לקחת זאת בחשבון. במידה והאירוע מתקיים בגינה גדולה של בית פרטי תוכלו לבנות על שטח פעילות נרחב יותר ולפעילות שאולי דורשת שולחנות, כסאות וכו'. במידה והאירוע מתקיים במועדון חשוב יהיה לוודא מול בעל המקום מה הוא מוכן ומה הוא לא מוכן שיתבצע אצלו. במידה וסגרתם מתחם פעילות כגון באולינג, הפעילות כבר כלולה בתוך המקום.

 

משך זמן הפעילות

קיים קשר גורדי בין גיל המשתתפים לבין משך זמן הפעילות שכדאי יהיה לעשות אתם. במידה ומדובר בילדים עד גיל 8 מומלץ לבצע פעילות שלא תעבור את 45 הדקות מכיוון שלאחר מכן, ילדים בגילאים אלה מאבדים את סבלנותם, ללא כל קשר להנאתם מהפעילות. כלומר, גם במצב שהילדים מאוד נהנים מהפעילות יש לסיימה לאחר 45 דקות כדי לא להפיל את האנרגיה ושביעות הרצון.

 

חומרים ומשאבים

מספר אלמנטים קובעים את עלות הפעילות והם: מספר המשתתפים, כמות החומרים שנדרשת לקיום הפעילות והמקום בו מתקיים האירוע. ככל שישנם יותר משתתפים נדרשים יותר חומרים ועלות הפעילות תהיה גבוהה יותר. חשוב לקחת בחשבון כל דבר ומראש על מנת להיערך גם להוצאה הכספית של יום ההולדת. בעידן בו אנו חיים כל יום הולדת הוא הפקה ולכן, יש לתכנן מראש תקציב כדי להימנע מהפתעות לא נעימות.

 

כמה זמן מראש לתכנן את הפעילות

יש מי שיאמרו ששבועיים לפני קיום האירוע אפשר להתחיל לחשוב ולתכנן את הפעילויות שיתקיימו בו. יש מי שיאמרו שעל מנת להיות באזור מבטחים, יקרה אשר יקרה כדאי להתחיל לתכנן מראש חודש לפני. מומלץ להתחיל כמה שיותר מוקדם את התכנון מכיוון שעד שלא תהיו בתוך זה לא תדעו לעשות תכנון פיננסי והתכנון הפיננסי כמו תמיד משפיע באופן מכריע על מה שיתבצע.

 

הקדימו לצאת לדרך

תכננו את יום ההולדת כמה שיותר זמן מראש, כך תמנעו מתקלות של הרגע האחרון, תדעו בדיוק מהם המשאבים הדרושים לכם ויהיה לכם מספיק זמן מחשבה ובחירה של הפעילות הטובה ביותר והמדויקת ביותר ליום ההולדת שאתם מדמיינים.

יום הולדת

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא אירועים