נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

תיק השקעות דיגיטלי – פסגות פרו, מיטב דש מנג'ר, בנק לאומי VIDEO, מי עדיף?

מד השקעה

שמעתם את המושג "תיק השקעות דיגיטלי" ולא הבנתם בדיוק במה מדובר? אנחנו כאן כדי לעשות קצת סדר בנושא של השקעות בשוק ההון, תיקים דיגיטליים ומה שביניהם. כל המידע, נכון לשנת 2020: כיצד להשקיע בליווי וסיוע של חברה פרטית להשקעות?

מחפשים אחר חברת השקעות פרטית? שמעתם את המושג הנקרא תיק השקעות דיגיטלי, ולא הבנתם מה זה בדיוק? מבלי להיכנס כרגע לעובי הקורה (נעשה את זה בהמשך), תיק השקעות דיגיטלי מאפשר לכם את היכולת להשקיע בשוק ההון בסכומים יחסית נמוכים. אם חששתם עד היום לעשות את הצעד של השקעות בשוק ההון, הרי שכיום כבר אפשר להסיר חשש ולבצע דריסת רגל, נקרא לה "עדינה", בשוק ההון.

 

היתרונות שבתיק השקעות דיגיטלי

תיק השקעות דיגיטלי מציע לכם להנות מיתרונות רבים. מעבר לעובדה שאתם יכולים להשקיע בשוק ההון בסכומים יחסית נמוכים, אתם גם יכולים להנות ממעקב מתמיד אחר התנודות של ההשקעות שלכם ושל המניות, תוכלו להנות מעדכונים בשווקי ההון בעולם, עדכונים ללא שום דיחוי בתיקי ההשקעות ועוד.

אם כך, בשנת 2020 ההמלצה הכי גורפת היא השקעה בתיק השקעות מסוג זה, לאו דווקא השקעה בתוכניות החיסכון והפק"מ של הבנקים. בואו נבין מדוע.

 

מדוע לא כדאי להשקיע בתוכניות החיסכון בבנק?

כיום, הריביות אשר מוצעות לנו על ידי הבנקים בתוכניות הפק"מ והחיסכון פשוט נמוכות מדי, מכדי שיהיה שווה להשקיע בהן את כספכם. אם אתם מחפשים אחר השקעות בסכום נמוך, או השקעות שמניבות רווחים בעקבות שיעורי ריבית גבוהה יותר של רווח, תיק השקעות דיגיטלי הוא מה שאתם צריכים להכיר השנה.

בעוד שישראלים רבים כבר הבינו מזמן שאין שום טעם לתת לכסף לשכב בעו"ש, מסתמן כי תיקי השקעות דיגיטליים הם מה שרבים וטובים תרים אחריהם. אין ספק, אם אתם רוצים ליצור רווחים מהכסף שלכם, קיימים בימינו לא מעט אפיקי השקעה, חלקם יתאימו לכם במדויק, בעוד שחלקם כמובן פחות.

 

אפשר להשקיע בשוק ההון ללא שום הבנה בו?

מאחר וברור כי עולם ההשקעות הפיננסיות הוא מורכב מכדי להסבירו במספר מילים, אנשים רבים בוחרים לקבל את הייעוץ המקצועי דרך חברות השקעה פרטיות. אם אתם מחפשים אחר חברה פרטית להשקעות, גם אם השקעות קטנות, חשוב לזכור כי לא כל חברות ההשקעות אכן יציעו לכם את האפשרות של תיק השקעות דיגיטלי.

תיקי השקעות אלו אמנם מנוהלים ומלווים על ידי אותן חברות השקעות פרטיות, אבל כמובן שיהיה עליכם לאתר את החברה המתאימה ביותר עבורכם. מעוניינים לרכוש מניות? גם אם אין לכם הבנה מאוד עמוקה בשוק ההון, רכישת מניות היא כיום אפשרית וכדאית מתמיד. צרו קשר עם מומחים להשקעות פיננסיות עוד היום, בהצלחה!

סטטיסטיקה

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא פיננסים
מס ירושה בארה"ב
איך לחשב מס ירושה בארה"ב?

כשזה מגיע לתשלום מיסים, נראה לפעמים שהמדינות השונות משקיעות מאמץ רב כדי לגבות את המס בכל דרך אפשרית. התופעה

פיננסים
מדריך החזרי מס 2022

הנושא של החזרי מס מורכב מכפי שנהוג לחשוב ולכן רבים מאיתנו מאבדים את הזכות שיש להם מול רשויות מס