נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

תיקון עצמי או טכנאי מוסמך

נזילות ראשית

בתחומים רבים, ישראלים נוטים לחשוב שהם יידעו להסתדר בעצמם עם תקלה או תיקון כלשהו, ולרוב יטענו שחבל על הכסף של הזמנת טכנאי מוסמך. עם זאת, ישנם תחומים בהם מומלץ מאוד לא לנסות את מזלכם בתיקון במידה ואין לכם את הידע המקצועי הדרוש – ותיקון דוד הוא אחד מתחומים אלו.

מדוע מומלץ להזמין טכנאי מוסמך לתיקון דוד?

הסיבה הברורה מאליה היא – כדי לתקן דוד דרושה מקצועיות בתחום, וניסיון רב בתיקונים מסוג זה. טכנאי דוד עובר קורס ייעודי לשם כך באחת המכללות ברחבי הארץ, וכן הולך ומתמקצע בתחום ככל שעוברות השנים והוא מטפל ביותר ויותר תקלות בדוד.

הדוד הוא אמנם מוצר די אלמנטרי בימינו, שרבים לוקחים כמובן מאליו – אך הוא יכול להוות מקור לצרות במידה ולא מטפלים בו כראוי. טיפול רשלני או לא מקצועי בדוד עשוי לגרום לקצר, לשריפת גוף החימום או פשוט להרוס את הדוד לחלוטין – כך שהצטרכו לבסוף לקנות דוד חדש, בעלות יקרה הרבה יותר מתיקון של טכנאי.

על כן, מומלץ להזמין שירותי טכנאי מוסמך בעת תקלה בדוד שלכם. טכנאי מקצועי ומנוסה יטפל בבעיה במהירות, וידאג לכך שלא תצטרכו לדאוג עוד לדוד למשך תקופה ארוכה (לפחות לא מבעיות שלא קשורות לבלאי הטבעי של הדוד).

אילו תקלות בדוד מצריכות טכנאי מוסמך?

הדוד גורם לקצר בעקבות מגע עם מים

כולנו יודעים שמים וחשמל הם לא שילוב שהולך טוב ביחד. כאשר יש תקלה בדוד והרכיבים החשמליים שבו חשופים, כל מגע עם מים יגרום לקצר. במקרה שכזה, יש לקרוא לטכנאי מוסמך שיבצע את התיקון הנדרש – נדרשת מקצועיות בתחום על מנת לאתר את מקור הבעיה ולטפל בה בצורה איכותית שתישאר לאורך זמן.

הדוד גורם לקצר בעקבות בעיה אחרת

קצר יכול להיגרם לא רק ממגע עם מים – אלא גם בעקבות חיווט לא נכון של גוף החימום או בעיה בחוטי החשמל של המפסק הראשי. גם במקרה זה יש להיעזר בטכנאי מוסמך, שידע לומר האם התקלה נגרמת בעקבות בעיה שביכולתו לטפל בה. במידה והבעיה היא אכן בחוטי החשמל, בעל המקצוע שנדרש לטפל במקרה הוא חשמלאי.

נזילה

נזילה עשויה להיגרם כתוצאה מצינור חשוף או מהפלאנג', שזהו המקרה הקל והפשוט יותר, או מאחד הצינורות החבויים בקיר, שזהו המקרה המסובך יותר. בשני המקרים נדרש איש מקצוע מומחה על מנת לתקן את התקלה – כאשר ההבדל הוא המחיר שהתיקון יעלה. בכל מקרה, זוהי לא תקלה שאדם ללא התמקצעות בתיקון דודים יכול לפתור לבדו.

ניתן לראות כי לפחות בכל הנוגע לתחום תיקון דוד (בין אם זה דוד חשמל, גז או שמש) – התיקון צריך להיעשות על ידי טכנאי מקצועי ומוסמך, ולא באופן עצמאי – שכן תיקון חובבני עשוי לגרום לבעיות רבות בעתיד.

נזילות

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא בעלי מקצוע
אינסטלטור מקצועי
החלפת מסנני מים

מים נקיים וטהורים חיוניים לשמירה על בריאות ורווחה. עם זאת, עם הכמות הגוברת של מזהמים ומזהמים הנמצאים במקורות המים

רופא תעסוקתי כן
מה עושה רופא תעסוקתי?

העבודה היא מרכיב מרכזי בחיינו, כאשר גילאי היציאה לפנסיה מותירים לנו כמה עשרות שנים בהן נימצא בשוק העבודה. לעיתים,

גגות של בניינים
כיצד מתבצע זיפות גגות

להרבה מאתנו יצא להגיע לחודשי החורף הגשומים ופתאום לגלות שיש נזילה בסלון והכל הוצף, או שחדר השינה סובל מרטיבות

עין בוהרת
כל מה שצריך לדעת על טלפתיה

טלפתיה היא תחום מרתק מאוד הקשור לקשרים אנרגטיים, פסיכולוגיים או מיסטיים בין אנשים שונים. טלפתיה הינה תחום שעולה בכתבים