נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

רשימת מותגי המזון לכלבים המובילה לשנת 2021 – חוות דעת

חטיף לבעלי חיים

כל בעלים רוצה שהכלב שלו יקבל את התזונה הטובה והמזינה ביותר.

כבעלים של כלב, אתם בטח יודעים שהשוק מוצף במותגי מזון שונים ולפעמים קשה למצוא את המותג הטוב ביותר מבין המבחר הרב.

בדיוק לשם כך, אספנו עבורכם את רשימת מותגי המזון המובילים לשנת 2021:

  1. אוונט אולטרה

המותג מציע מגוון טעמים למגוון גילאים של כלבים, מגור ועד כלב בוגר. היתרון של המותג הינה העובדה כי המזון עשיר בחלבונים, בסידן ואפילו בזרחן. כל אלה מסייעים לכלב שלכם להיות חזק ובריא.
חברת אוונט הספרדית אינה מתפשרת על רכיבים, כך שלא תמצאו דגנים פשוטים כמו חיטה, תירס או סויה במוצרים שלה (בניגוד למותגים פחות איכותיים, בהם יש ריכוז גבוה של דגנים וריכוז נמוך יותר של בשר, כך שהם מכילים כמות פחותה של חלבון באופן משמעותי).
צריכה של מזון מסוג זה, עתיר בחלבון ובסיבים תזונתיים, מסייעת לבריאות של המפרקים ועשויה להפחית את הסיכוי כי כלבכם יחלה במחלות בהמשך.
אם הכלב שלכם סובל מרגישות לעוף, תדעו כי אתם יכולים לבחור עבורו טעם של כבש (וגם ההפך כמובן).

  1. אדוונס

בהתאם למותגים אחרים, גם באדוונס ישנה אפשרות לבחור את המזון בהתאם לגיל הכלב.
כך שלא משנה אם יש לכם גור, כלב צעיר או בוגר, אתם יכולים פשוט לבחור את המזון שמתאים לגילו של הכלב שלכם וכמובן לבחור את הטעם שהכי מתאים עבורו.
אם הכלב שלכם אינו מעוניין במזון בטעמים של בשר ועוף, דעו כי אתם יכולים להיות רגועים לגבי צריכת החלבון שלו. אדוונס מציעה גם מזון לכלבים שמכיל חלבונים אך ורק מן הצומח ובנוסף, בחלק מהם יש גם תוספת של ויטמין E  שחשוב מאוד לאיזון של החיידקים במערכת העיכול. כך שהכלב שלכם יוכל לקבל את הערכים התזונתיים במינון המתאים.
ניתן לגלוש אל החנות המתוקה של צ'או צ'או, שם תוכלו לראות מגוון רחב של טעמים מהמזון המובחר ביותר לכלב שלכם, להלן הכתובת: https://chowchow.co.il.

 

  1. טייסט אוף דה ווילד

אמנם רשמו את טייסט אוף דה ווילד כאפשרות שלישית, אבל חשוב לנו לציין שאין פה עניין של דירוג. מי מכם שמכירים את חברת דיימונד האמריקאית בטח מבינים שמדובר פה במותג ברמה גבוהה שנמכר לבעלי כלבים רבים בישראל. היתרון של מזון זה הינה העובדה כי הוא מכיל בשר וביצים בלבד. בשונה ממותגים אחרים שנמצאים בתחתית הדירוג (ולא נכנסו לרשימה הנוכחית), מותג זה אינו מכיל דגנים. כך שמדובר במזון איכותי עם מקור לחלבון איכותי שמאפשר עיכול קל ובנייה של מסת שריר.

כעת, יש בידכם את שלושת מותגי המזון המובילים ביותר לכלבים לשנת 2021. כל מה שנותר לכם הוא לגשת לחנות ולרכוש את המזון שמתאים לכלב שלכם.

 

בונזו

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא בעלי חיים