נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

 5 עצות זהב לשמירה על החפצים בזמן ההובלה

איש שרות

כל אחד או אחת מאיתנו נתקלו בעבר בסיטואציה שבה הם צריכים להוביל חפצים ממקום למקום. הסיטואציה היא לא סיטואציה פשוטה, בין אם כאשר מדובר על הובלת דירה ובין אם כאשר מדובר על הובלה של משרדים. לכל אחד מסוגי ההובלה יש את המורכבויות שהוא מביא איתו, ולכן רצוי לדעת מראש לאן אתם הולכים. יום ההובלה הוא בהחלט יום לא פשוט שבמהלכו אתם עלולים להיתקל בעיכוב בלוח הזמנים, מקרים בלתי צפויים ובמקרים הגרועים ביותר – חפצים שלא מגיעים שלמים כפי שהם יצאו. אז איך אפשר לדאוג שהחלק האחרון יימנע? קבלו 5 עצות זהב לשמירה על החפצים בזמן ההובלה.

 

פצפצים – לא נועדו בשביל הכיף שלכם

כולנו מכירים את הכיף הטמון בפצפוץ של פצפצים. מדובר על פעולה מרגיעה ומענגת שילדים כמבוגרים נהנים ממנה. אולם תתפלאו לשמוע, פצפצים לא נועדו בשביל הכיף שלכם אלא לשמירה על החפצים בזמן ההובלה. כן, הפצפצים מהווים שכבת הגנה איכותית בעטיפת החפצים שלכם, ולכן רצוי חפצים כמו תמונות, אגרטלים שבירים או שאר חפצי זכוכית אחרים לעטוף בעטיפת פצפצים.

 

5 עצות זהב לשמירה על החפצים בזמן ההובלה

אחד השימושים המוטעים ביותר בקרטוני אריזה הוא דחיסת יתר אל תוך הארגז. נכון, כנראה שאתם מעדיפים לחסוך בכמות הארגזים שתכניסו להובלה, אבל זה ממש לא אומר שהחפצים שלכם צריכים להיות דחוסים ונערמים אחד על השני. סדרו את החפצים בהיגיון ובכמות התואמת את נפח הארגז, ותמנעו שבירה פוטנציאלית מעצם הצפיפות שלהם אחד על השני.

 

שמירה על החפצים בזמן ההובלה – על חוצצים שמעתם?

ממש כמו שכשהיינו ילדים היה לנו קלסר לכל המקצועות כאשר בין מקצוע למקצוע הפריד חוצץ צבעוני, כך חשוב גם לעשות בזמן ההובלה. שמירה על החפצים בזמן ההובלה מתאפשרת על ידי חציצה בין חפץ לחפץ. החוצץ יכול להיות מיועד לאריזות או חוצץ מאולתר בצורת חתיכת קרטון, שקית אוויר ועוד, והוא ישמור על החפצים עומדים במקומם ולא זזים בצורה מסוכנת בתוך הארגז.

 

"הנה אנשים מגולגלים בתוך נייר עיתון"

טיפ נוסף לשמירה על החפצים בזמן ההובלה הוא שימוש בנייר עיתון. חפצים מסויימים כמו צלחות, סכו"ם, כוסות, כלי מטבח וחפצים נוספים אחרים יכולים להישמר בצורה מסויימת בתוך נייר עיתון, ואתם יכולים לסדר אותם בצורה הגיונית כך שלא יתפסו הרבה מקום. טיפ שלנו – אריזה חכמה יותר תוביל לפריקה נוחה ומהירה יותר לאחר ההובלה.

 

שירות של חברת הובלה – הדבר החשוב ביותר בהובלה שלכם

בחירה של חברת הובלה אמינה היא הבחירה המכרעת לשמירה על החפצים בזמן ההובלה. היעזרו בשירותים של חברה מקצועית שיודעת מה היא עושה ושיש לה את כל הכלים לבצע את ההובלה בצורה מושלמת, ותשאיר את החפצים שלכם שלמים בדיוק כפי שמסרתם אותם. היכנסו לאתר של חברת פיקאפ בכתובת https://sopick.co.il וקבלו הצעת מחיר להובלה שלכם עוד היום.

מעבר ציוד

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא בעלי מקצוע
אינסטלטור מקצועי
החלפת מסנני מים

מים נקיים וטהורים חיוניים לשמירה על בריאות ורווחה. עם זאת, עם הכמות הגוברת של מזהמים ומזהמים הנמצאים במקורות המים

רופא תעסוקתי כן
מה עושה רופא תעסוקתי?

העבודה היא מרכיב מרכזי בחיינו, כאשר גילאי היציאה לפנסיה מותירים לנו כמה עשרות שנים בהן נימצא בשוק העבודה. לעיתים,

גגות של בניינים
כיצד מתבצע זיפות גגות

להרבה מאתנו יצא להגיע לחודשי החורף הגשומים ופתאום לגלות שיש נזילה בסלון והכל הוצף, או שחדר השינה סובל מרטיבות

עין בוהרת
כל מה שצריך לדעת על טלפתיה

טלפתיה היא תחום מרתק מאוד הקשור לקשרים אנרגטיים, פסיכולוגיים או מיסטיים בין אנשים שונים. טלפתיה הינה תחום שעולה בכתבים