נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

עיצוב חדר האמבטיה

חדר אמבטיה מעוצב

חדר האמבטיה הוא החדר הפרטי והאינטימי ביותר בבית.

חדרי הבית האחרים מיועדים ליצור תחושה של ביחד, או לשרת תכלית פונקציונלית משפחתית כמו המטבח. חדר האמבטיה הוא החדר בו אתם יכולים להתרכז אך ורק בעצמכם ובצרכים שלכם.

עיצוב חדר האמבטיה צריך להיות מושקע עד הפריט האחרון. עליו לשדר למשתמשים בו תחושה של ניקיון מושלם, ולגרום להם להרגיש בטוחים ומוגנים.

 

בחירת אריחים וטוש למקלחת

הצעד הראשון בעיצוב חדר האמבטיה, הוא בחירת האריחים. האריחים הם האלמנט העיצובי הבסיסי של חדר האמבטיה, אשר עליו יולבשו הבחירות העיצוביות הבאות.

כאשר בוחרים את האריחים, חשוב לבחור באריחים פונקציונאליים, ולא להתרכז אך ורק בצבע או בצורה. על האריחים להיות עמידים למים באופן מושלם, ולהיות בעלי חספוס עדין כדי למנוע החלקות, בעיקר אם מדובר בבית של אנשים מבוגרים.

יש לבחור בין אריחים סינטטיים לבין אבן טבעית, כאשר האריחים הסינטטיים מעניקים יותר חופש בבחירת הצבע והמרקם, ואילו האבן הטבעית היא יוקרתית יותר ומעניקה תחושה רגועה יותר לחדר האמבטיה כולו.

לאחר בחירת האריחים, עליכם להתפנות לבחירת אזור המקלחת עצמו. המקלחון והטוש צריכים להיבחר בהתאם לרצון העיצובי הכללי, תוך מחשבה האם אתם מעוניינים באווירה מודרנית, או בתחושה ביתית וחמימה יותר שתוביל אתכם לבחור דגמים בעיצוב רטרו.

 

אסור להזניח את הבחירות של הפריטים הקטנים ביותר

ארון אמבטיה הוא דוגמה לפריט בעל משמעות אדירה לעיצוב חדר האמבטיה אשר רבים נוטים להזניח אותו בתהליך העיצוב, ולהתפשר על ארונות מוכנים מראש במחיר מוזל. הפריטים הקטנים הם אלו אשר יוצרים את חדר האמבטיה, ועליהם להתאים לעיצוב הכללי של החדר.

על כלל הרהיטים בחדר האמבטיה, החל מהארונות, עד הברזים וכלה בסל הכביסה, להיבחר על פי סגנון אחיד יחסית. לא יתכן שתבחרו ארון מתכת מעוצב בצורה מודרנית ובקווים מעוגלים, ולצידו תניחו סל כביסה ישן מפלסטיק מתקלף.

הניגודיות רק תעצים את המגרעות של הפריטים הישנים יותר, ואת אי התאמתם לעיצוב הכללי של חדר האמבטיה. תוכלו לבחור שירותים בעלי קווים חלקים ומעוגלים, ארון אמבטיה אשר שובר את הסימטריה שלו באופן מעודן וזורם, וכיור בעיצוב אליפטי ומודרני.

 

עצבו את חדר האמבטיה כך שתוכלו לנקות אותו בקלות

אחד הדברים אשר רבים שוכחים כאשר הם מעצבים את חדר האמבטיה שלהם, הוא הצורך לנקות אותו אחת לשבוע.

העיצובים של חדרי האמבטיה הולכים והופכים מורכבים יותר, מה שמוביל לקושי בתחזוקת החדר הקבועה. כאשר אתם מעצבים את חדר האמבטיה שלכם, יש לשים לב למספר דגשים אשר יכולים להקל משמעותית על הניקיון שלו.

בדקו שיש לכם מקום להעביר מגב משני צדדי האסלה, כך שלא יהיו נקודות אשר לא יישטפו כראוי. בדקו שאין חריצים שאין אליהם גישה בין הפריטים השונים, ושווילון המקלחת או המקלחון מותקנים כך שלא יהפכו להיות נקודות אגירה לזיהום ולכלוך.

 

חדר אמבטיה לבן מעוצב

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא לבית ולגינה