נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

תפקידיו של עורך דין נזקי גוף

עורך דין נזקי גוף

המליצו לכם על התייעצות עם עורך דין נזקי גוף? חוויתם נזק גוף במהלך מקרה רפואי או תאונה כל שהיא ואתם לא יודעים למי לפנות? הגיע הזמן להכיר את עורך דין נזקי גוף, מה תפקידו וחשוב מכך, מתי הוא נכנס לתמונה בשבילכם. זכרו כי ישנם כול מיני עורכי דין ויכול להיות שלא כולם יכולים לתת מענה בדיוק למקרה שלכם, אך כנראה שאם אתם עונים על אחד מהסעיפים הבאים, עורך דין נזקי גוף הוא הכתובת שלכם.

 

תביעות נזקי גוף עקב רשלנות רפואית

רשלנות רפואית אשר גרמה לנזק אצל מטופל, היא מקרה חמור אשר ניתן בגינו לקבל פיצויים. עורך דין נזקי גוף מוביל תביעות העוסקות ברשלנות רפואית ומסייע לאנשים אשר חווה נזקי גוף כתוצאה ממקרה שכזה לקבל אתה פיצוי שמגיע להם. בנוסף, עורך דין נזקי גוף יוכל לתת לכם הכוונה כיצד לפעול לאחר המקרה שחוויתם, אילו אפשרויות יש בפניכם ובאופן כללי, מה מומלץ ומה לא מומלץ לעשות כעת.

 

התמודדות עם נזקי גוף עקב תאונת דרכים

כאשר נזקי הגוף נגרמו בתאונת דרכים עורך דין תביעות נזקי גוף ייתן מענה הן להתמודדות במקרה של תביעה בגין נזקי גוף, לדוגמא של מעורב בתאונה שהביא לכך, אך הן בהתמודדות מול חברת ביטוח פרטית לדוגמא אשר לתובע יש בה פוליסה המכסה מפני מקרים שכאלה. כמובן שההליך מול חברת הביטוח ומול התביעה האזרחית שונה לחלוטין, אך עורך דין נזקי גוף אמור לסייע לכם בשניהם.

 

תביעת נזקי גוף עקב ניתוח

נוסף למקרים של רשלנות רפואית בהן איש המקצוע לא נהג בזהירות המספקת וכתוצאה מכך גרם לנזק אצל המטופל שלו, גם מניתוחים, בשל שמדובר בהליך מורכב ולא תמיד צפוי, יכול להיגרם נזק, גם אם הרופא פעל כשורה. על כן, תפקיד נוסף של עורך דין נזקי גוף הוא לסייע להתמודד עם ההליך לאחר תום הניתוח וההבנה כי נגרם נזק שלא בהכרח ניתן לטפל בו.

 

תביעת הביטוח הלאומי

נזקי גוף אשר מביאים עד לכדי נכות, בין אם זמנית ובין אם ממושכת, צריכים להיות מוכרים על ידי המוסד לביטוח לאומי. קבלת אחוזי נכות ממוסד זה מעניקה קצבה חודשית (כתלות בערך שיעור האחוזים), אך גם משמשת כגורם חשוב בתביעות ובהליכים אחרים המתנהלים לאחר שנגרמו נזקי גוף, מכל סיבה שהיא. תביעה מול הביטוח הלאומי, במיוחד אם מערבת לדוגמא ועדה רפואית, כדאי שתהיה מלווה באיש מקצוע.

עורך דין נזקי גוף בכלליות מוביל כול הליך, בין אם מגיע לתביעה ובין אם לא, העוסק בנזקי גוף שנגרמו לאדם. נזקי הגוף יכולים להיגרם מרשלנות רפואית, ניתוח, תאונת דרכים, או מכול סיבה אחרת ומטרתו של עורך הדין תהיה לסייע לנפגע לקבל את כול מה שמגיע לו בעקבות הנזק.

פציעה אישית

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא עריכת דין
חוק ניירות ערך
חוק ניירות ערך

עולם ניירות הערך הוא עולם ענק בעל זרועות רבות ואפשרויות בלתי נגמרות. כדי להסדיר את העולם הזה ולהכניס אותו