נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

סובלים מנזקי גוף? יתכן ומגיע לכם כסף

עורך דין נזקי גוף

אמנם אנחנו לא אוהבים ממש לחשוב על זה, ובטח שלא להתעסק בזה, אך נזקי גוף עלולים להתרחש לכל אחד ואחת מאיתנו ולמעשה, מדובר בתופעה שכיחה למדי, המתרחשת במקומות שונים ובשל מגוון נסיבות. המשותף לכל המקרים הללו הוא, שייתכן בהחלט כי מגיע לכם כסף על נזק הגוף שנגרם לכם

 

נזקי גוף – קווים לדמותם

שגרת החיים שלנו מורכבת מאירועים שונים ומגוונים, חלקם אף פחות נעימים, כמו במקרים של נזקי גוף, היכולים להיגרם לכל אחד ואחת מאיתנו וכמעט בכל מקום. בין המקרים השכיחים ביותר של נזקי גוף נכללים תאונות דרכים, רשלנות רפואית, תאונות עבודה ועוד, היכולות לנוע בין פגיעות קלות לבין פגיעות חמורות, המשפיעות על שגרת חיינו והתפקוד היום – יומי שלנו.

בכל אחד מהמקרים הללו אמנם לא ניתן יהיה להשיב את הגלגל לאחור, אך בהחלט ניתן יהיה לתבוע את הגורם האחראי ולקבל פיצויים כספיים, באופן שייקל עלינו לפחות את ההתמודדות הכלכלית עם המצב, הן בשל ההוצאות הרפואיות והן בשל הפגיעה ביכולת ההשתכרות.

 

כיצד נדע האם קיימת עילה לתביעה?

נזקי גוף מותירים אותנו ברוב המקרים מבולבלים וחסרי אונים, באופן הגורם לנו לזנוח את הזכויות הקיימות לנו ודרישת הפיצויים שייתכן בהחלט שמגיעה לנו. למעשה, נוכל לוודא את קיומה של עילת התביעה וזכאותנו לפיצויים בהתאם, באמצעות שירותיו של עורך דין נזקי גוף מקצועי.

עורך דין מקצועי המתמחה בנזקי גוף, יוכל לבחון היטב את פרטי המקרה והראיות הרלוונטיות, לבסס את עילת התביעה, תהליך המורכב מהוכחת הנזק והקשר הנסיבתי ולנסח כתב תביעה מיטבי. בנוסף על כך, הניסיון של עורך הדין והיכרותו המעמיקה את דרכי ההתנהלות המקובלות, יוכלו לסייע לכם גם בהתמודדות מול הוועדות הרפואיות השונות.

 

חישוב הפיצויים המגיעים לנו בגין נזקי גוף

בחישוב הפיצויים בגין נזקי גוף יש לדון כל מקרה לגופו, אך ישנם מספר רכיבים עיקריים הקובעים את גובה הפיצוי המגיע לנו: הוצאות כספיות שנגרמו לנו בעקבות הנזק; הפסדים כספיים שנגרמו לנו; ונתונים אישיים, דוגמת גילו של הנפגע ובחינת פרמטרים של הכאב והסבל שנגרמו, הם שלושת הגורמים העיקריים הקובעים את סך הפיצויים המגיעים לנו.

 

את מי תובעים במקרה של נזקי גוף?

בהתאם למגוון הנסיבות העלולות לגרום לנזקי גוף, כך גם קיימים מגוון גופים אותם ניתן לתבוע – חברת הביטוח, מקום העבודה, רשויות מקומיות, המוסד לביטוח לאומי ועוד. לפיכך, חשוב שילווה אתכם עורך דין נזקי גוף מנוסה, אשר לאחר בחינת כלל החומר הראייתי, יקבע את מי הכי נכון ומתאים לתבוע.

 

לסיכום

נפלתם? נפצעתם? ייתכן בהחלט ומגיע לכם כסף וזאת במסגרת תביעת נזיקין אותה תוכלו להגיש כנגד הגורם האחראי. כדי למקסם את סיכויי הצלחת התביעה שלכם, מומלץ יהיה להיעזר בשירותיו של עורך דין נזיקין מקצועי ומנוסה, אשר מלבד ביסוס עילת התביעה, יעניק לכם שירותי ייעוץ וליווי מקיפים.

נזקי גוף

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא עריכת דין
חוק ניירות ערך
חוק ניירות ערך

עולם ניירות הערך הוא עולם ענק בעל זרועות רבות ואפשרויות בלתי נגמרות. כדי להסדיר את העולם הזה ולהכניס אותו