נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

האם נורות פחם חוסכות בחשמל לטווח הארוך?

נוּרָה

בשנים האחרונות אנחנו רואים נורות פחם בכל מקום. נדמה שמי שלא זרם עם הטרנד הנוכחי, נשאר אי שם מאחור, בתאורה של שנות האלפיים. בגלל שלא ציינו מעולם את יום נורות הפחם הבינלאומי (פשוט כי לא קיים יום כזה), החלטנו לצאת עם מדריך מקיף בנושא ולציין בפניכם את כל המידע החשוב בעניין, כולל בירור אודות השאלה הנפוצה בכל הנוגע לחיסכון בחשמל לטווח רחוק.

 

תכירו את המומחים

היינו צריכים סיוע מטעם מומחים שמכירים את תחום התאורה באופן מעמיק כדי לכתוב לכם את המדריך הנוכחי. זו הסיבה שנעזרנו בתאורנים וחשמלאים שסייעו לנו להבין את כל המידע החשוב אודות נורות פחם ופרטים מעמיקים אודות החיסכון שלהן.

שכן, עד הרגע שבו ביקשו מאתנו לכתוב את המדריך הנוכחי, היינו בטוחים שנורות פחם אלו נורות שידועות בצריכת חשמל הגבוהה ביותר, אבל מסתבר שטעינו. אם גם אתם חשבתם כך, כדאי שתקראו את השורות הבאות ותגלו מידע חדש בנושא.

 

צריכת החשמל של נורות פחם – כל המידע שלא ידעתם

גם אתם התבלבלתם בין נורת פחם לבין נורת להט? אם כן, כדאי שתדעו שנורת להט היא זו שידועה בצריכת חשמל גבוהה יחסית. לעומת זאת, נורות הפחם נחשבות לחסכוניות בהשוואה ללהט. סליל הפחם שנמצא בתוך נורת הפחם מאפשר ליצור אור צהוב שיכול להתעצם בהתאם לעוצמות שונות ונבחרות.

אם אתם רוצים לבחור בנורה בעלת העוצמה הגבוהה ביותר , תצטרכו לחפש אחר נורה עם 60W. כך שבשלב זה, ניתן לומר שנורות פחם נחשבות לחסכוניות בחשמל לטווח ארוך במידה ועורכים השוואה ביניהן לבין נורות להט.

 

איך אפשר לחסוך בחשמל לטווח ארוך עם נורות פחם?

אם אתם רוצים לצרוך פחות חשמל לטווח הרחוק, אתם צריכים לעבור לנורות לד שהן דמויות פחם. הנורות הללו הן בעלות אפקט דומה. יש להן אור צהבהב וחמים. הן צפויות להפיק את אותה כמות של אור שתהיה בנורת פחם אך ההספק יהיה נמוך יותר.

כעת אתם בוודאי מבינים שצריכה של נורות פחם נחשבת לחסכונית כאשר משווים אותה לנורות שונות. אך בהשוואה לנורות לד, הצריכה נחשבת לגבוהה יחסית. טוב שיש טכנולוגיה מקדמת שמאפשרת למצוא נורות פחם לד שמאפשרות ליהנות מכל היתרונות של הנורה הייחודית.

 

מה חשוב לדעת בקנייה של נורות פחם?

אם אתם ניצבים בפני קנייה של נורות פחם חשוב מאוד שתדעו את הפרטים הבאים מראש:

  • חשוב שתדעו את סוג הנורה. כלומר, האם מדובר בנורת פחם רגילה או בנורת פחם לד
  • חשוב שתדעו מה הצורך של השימוש בנורה (האם מדובר בשימוש פנים או חוץ)
  • חשוב שתדעו אם מדובר בשימוש לטווח ארוך או קצר

 

לסיום

עד כאן כל המידע שאתם צריכים לדעת בנוגע לנורות פחם והעובדה שהן חוסכות בחשמל לטווח ארוך במידה והן לד.

נוּרָה

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא מכשירי חשמל