נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

לקראת ארוע מרגש? 5 מתנות שיפתיעו את האורחים שלך

מתנות בגדלים שונים

אם אתם מארגנים אירוע חשוב, זה יכול להיות אירוע חברה, יום הולדת עשרוני, ציום יובל נישואין ואפילו חתונה – אתם ודאי גם חושבים על מזכרת שהאורחים שלכם יוכלו לקחת הבית. משהו שיאפשר לכם לומר להם תודה וגם להשאיר להם מזכרת מאירוע שהשקעתם כל כך הרבה בארגון שלו.

אז הכנו לכם כמה רעיונות מקוריים וייחודיים, למקרה שיתחשק לכם לחדש ולתת משהו קצת שונה.

 

צ'ייסר ממותג

מתאים במיוחד לחתונות עם אופי צעיר, שהקהל העיקרי בהן הוא קהל החברים, שאוהבים לבלות ביחד.

צ'ייסר -כוס משקה חריף, ממותגת עם שמות החתן והכלה, עם עיצוב מיוחד, מתאים לאופי האירוע, שכל אורח יכול לקחת הביתה בסוף האירוע ולהשתמש בו כשממש מתחשק לו להיזכר כמה כיף היה בחתונה שלכם.

 

עציץ ממותג בייצור אוכלוסיות מיוחדות

מתנות ממותגות לאירועים מיוחדים מיוצרות על ידי אוכלוסיות מיוחדות בישראל כבר מספר שנים טובות, אבל יש עוד אנשים שלא מכירים את הטרנד המהמם הזה וחבל.

אתם יכולים למצוא כמעט כל מתנה אפשרית בייצור מיוחד, במחירים נוחים ועם המון יחס אישי, המיוצרות על ידי אנשים עם מוגבלות שכלית, או נפשית, אשר ייצור המתנות הללו מאפשר להם לתרום בדרך הייחודית להם ואתם מקבלים הזדמנות לעשות משהו טוב למען הקהילה.

 

חולצה מודפסת

הדפסת חולצות נחשבת טרנד חדש יחסית באירועים, אם כי קצת קשה להבין – איך לא חשבו על זה קודם?

חולצה לבנה, או צבעונית, עם צווארון עגול, או צווארון וי, מודפסת עם כיתוב משעשע ושנון ומתחתיו ציור מצחיק וחביב, שמעביר היטב את המסר.

תוכלו לחבר בעצמכם משפט מחץ מתאים, או לבחור מתוך המגוון הקיים משפטים חמודים כמו: "באתי לשמח", "אני כאן בגלל האלכוהול", "החתן לא פנוי להצעות, אבל אני כן" ועוד…

 

קופסא מעוצבת במילוי סוכריות

קופסה, או שקית מלאה בסוכריות דרז'ה היתה הלהיט של שנות השמונים בכל אירוע, אבל היום, מדובר על קופסאות יפיפיות, מעוצבות, ממותגות, מאוירות ואלגנטיות, אותן אפשר למלא ממתקים, או כל פינוק אחר שבא לכם, החל בסוכריות גומי או שוקולדים וכלה בקונפטי צבעוני שאפשר לפזר על החתן והכלה בדרך לחופה.

 

חמסה ממותגת

מכל האלמנטים הדקורטיביים החמודים שאפשר לחלק בחתונה, כמו מחזיק מפתחות, צילום על מגנטים ואפילו סבונים, חמסה ממותגת היא הדבר הכי חמוד והולם שאפשר למצוא ולתת לאורחים.

המחירים נוחים, העיצובים מגוונים ואפשר כמובן למתג!

להוסיף את שמות החתן והכלה, או את שם חתן בר מצווה, עם ברכת שפע, בריאות ואהבה, זה כל מה שאורח יכול לבקש לעצמו בדרך הביתה מעוד אירוע משפחתי משמח.

 

לסיכום

קיים מגוון עצום של מתנות לאירועים מכל הסוגים. כדי לבחור נכון, כדאי להכיר את מה שיש בשוק ולהתאים את המוצרים הקיימים לתקציב שלכם, כמו גם לאופי האירוע כמובן.

שיהיה במזל!

 

מארזים

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא מתנות
מתנות חזקות
מתנות חזקות לחברה במשרד

יום ההולדת של הבוס הגיע, או שהחבר הכי טוב מהמשרד בדיוק קיבל קידום משמח. אלו בהחלט סיבות למסיבה, והזדמנות