נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

חמש מתנות מומלצות ליום הולדת

מכשיר טכנולוגי

מסיבת יום הולדת  היא הזמן המושלם להביע הערכה לחבר או חברה טובים, החוגגים את יום ההולדת במסיבה יפה ומרשימה, או בהתכנסות אינטימית של חברים לכבוד המאורע המשמח. יחד עם זאת, ככל שאותה מסיבת יום ההולדת מתקרבת, כך גדל במקביל גם הלחץ להשיג את המתנה המושלמת ליום הזה. המתנה  צריכה לבטא את היחס של נותן המתנה לחתן השמחה, ויחד עם זאת  להביע את ההיכרות שלו כלפי חתן השמחה. זאת, בהתאם למידת הקרבה בין השניים. למעשה, בדרך כלל קורה שמתנת יום ההולדת היא שיקוף מוחלט של מהות היחסים בין נותן המתנה למקבל אותה. בשורות הבאות נביא 5 רעיונות למתנות מומלצות ליום הולדת.

ילדה קוראת ספר

שלוש רעיונות למתנות מעשיות

מתנות מעשיות, הן סוג המתנות שמי שמקבל אותן יוכל לאורך זמן להשתמש בהן. למעשה,  אין ביטוי נכון יותר לחברות בין אנשים,  מאשר מתנה מתאיה אך מעשית.  עם זאת, מומלץ מאוד להביא לחתן או לכלת השמחה משהו טכנולוגי. בדרך כלל מדובר בגאג'ט, או אמצעי טכנולוגי אחר שיסייע לו במהלך העבודה התקינה. סוג כזה של מתנה יכול להיות שעון המגלם בתוכו כמה וכמה גאג'טים. שעונים כאלה הפכו למוצר נמכר מאוד לאחרונה באתרי האינטרנט הגדולים. רעיון נוסף למתנה,  נועד בעיקר לחובבי הספר והעט. דווקא בעידן המודרני, שבו מתנהל מרוץ חסר עכבות אחרי ההתקדמות הטכנולוגית הענקת עט נובע איכותי עשויה להיות מתנה מעניינת, ובמקרים רבים אפילו שימושית. רבים מהאנשים חובבי הספר, אין הם חובבים גדולים של טכנולוגיה ומעדיפים מוצר מוכר ואיכותי, על כל בגאג'ט  טכנולוגי. רעיון נוסף למתנה איכותית לחבר טוב,  הינו תיק רב תכליתי. תיק שאפשר לקפל אותו, ומנגד להרחיב אותו לגודל ענק ולהכניס ככל העולה על רוחו של מקבל המתנה חפצים. ומנגד גם להתקפל למימדים קטנים, או להיפתח לממדים גדולים.

שתי מתנות מעניינות נוספות

מתנה איכותית, בעיקר עם חתן אוכלת יום ההולדת הם אנשי ספר,  היא –  ספר. אפשר להביא ספר איכותי חדש,  ואפשר גם אחד מספרי הקלאסיקה הספרותית. זאת, בהתאם להעדפות של מקבל המתנה, כפי שהן ידועות לחברים ולמכרים שלו. המתנה האחרונה ליום ההולדת יכולה להיות ארגון הופעה של אמן חושים וקוסם, כחלק מארגון של ערב לכבוד חתן / כלת השמחה.

מתנה איכותית, שלא קשורה דווקא ליום ההולדת, הינה ארגון הופעה של אמן חושים וקוסם. הופעה כזאת מהווה סוג של יציאה מהשגרה. ניתן לארגן ערב של חברים, אולם ביום ההולדת, לצפייה בהופעה של אמן חושים איכותי. זיגי, אמן חושים מהשורה הראשונה בישראל, הופך כל הופעה לאטרקציה. כגרי ליצור קשר כעת ואנו נחזור אליך בהקדם, להמשך התהליך וארגון ההופעה על הצד הנכן ביותר.

רוצים אמן חושים? לפרטים נוספים והזמנות.

 

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא אירועים ואטרקציות
לבוש לאירוע
כל מה שרציתם לדעת על חפתים

רבים מאיתנו אוהבים ללבוש חליפות למגוון אירועים שונים. בין חתונות, בר מצוות, בריתות, אירועים עסקיים, פגישות חשובות וחגיגות אחרות,

סטנדאפיסט בבני ברק

בני ברק היא עיר ייחודית במדינת ישראל, בה נמצאת אוכלוסייה חרדית רבה, וכן פלחי אוכלוסייה מגוונים של החברה הדתית,

ילדים משחקים בטבע
4 רעיונות לארח בחגים

החגים מתקרבים בצעדי ענק ואתם עוד לא יודעים כיצד תארחו באופן הטוב ביותר? ובכן,באמצעות 4 רעיונות פשוטים תוכלו לארח

שקיעה בטבע
איך להתכונן לחפלה בטבע?

מתכננים אירוע בטבע? ובכן, באמצעות חברת עידנ'ס תוכלו להעניק לכם ולחברים חפלה בלתי נשכחת. כל הפרטים החשובים – במאמר