נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

מתנות חזקות לחברה במשרד

מתנות חזקות

יום ההולדת של הבוס הגיע, או שהחבר הכי טוב מהמשרד בדיוק קיבל קידום משמח. אלו בהחלט סיבות למסיבה, והזדמנות מצוינת לארגן קניית מתנה מגניבה שתשמח, תצחיק או תרגש את החוגג. חנויות רבות מציעות מגוון רחב של מתנות מדליקות למשרד ובכתבה זו נציע כמה מהמומלצות ביותר.

 

לשבור את שגרת המשרד

מקום העבודה שלנו הוא מקום בו אנו מבלים שעות רבות, לעיתים לזמן רב יותר מאשר אנו מבלים בבית. לכן חשוב שמקום העבודה יהיה מקום שנחמד להגיע אליו, ולשהות בו ובמחיצת השותפים לעבודה. סביבת עבודה כיפית, קלילה וזורמת תשפיע לחיוב על יעילות ותפוקת העובדים, והיא אינטרס של כלל העובדים בחברה, מהבוס ועד העובד הזוטר ביותר.

רכישת מתנה משעשעת או מגניבה עשויה לשדרג את המשרד ובעיקר- לשמח את העובד. ניתן למצוא מתנות שוות למשרד בחנויות מקוונות רבות, למשל בחנות גאדג'ט שופ.

 

מתקן סל לדלת- אין יותר קלאסי מזה

אחת המתנות המוכרות למשרד היא בלי ספק סל המותאם לדלת. ישנם סלים שניתנים לתלייה על הדלת או על המשקוף, וגובהה מאפשר משחק כדורסל של ממש. זריקה לסל יכולה לשחרר מעט לחצים ולהפיג את המתח מהעבודה השוחקת, להרים קצת את העיניים מהמסך ואפילו לשבור את הקרח במהלך פגישה חשובה. אפשר גם להכין הקדשה לעובד בתוספת עקיצה "תתלה את הסל ליד הפח, אתה זורק לשם הרבה רעיונות".

 

מתנות לשדרוג הנוחות

שהייה ממושכת על כיסא אל מול המחשב עשויה להיות מעיקה לאורך זמן. מתנה שתשמח לא רק את העובד עצמו אלא גם את הגב שלו, היא מתנה מתחום האורתופדיה שתנעים את זמנו כאשר נאלץ לעבוד במשך שעות מאחורי השולחן. בתחום זה ניתן למצוא מתנות כמו כרית עיסוי לצוואר, כרית תמיכה לגב התחתון, ואם שאר העובדים מוכנים להשתתף במתנה, תוכלו ללכת על כל הקופה עם שטיח עיסוי חשמלי המתלבש על הכיסא ומעניק מסאז' לאורך הגב. בכל קניית מתנה כזאת יש לוודא שאושרה על ידי חברה המתמחה בטכנולוגיה רפואית.

 

משחקי חשיבה לשחרור המוח

כאשר אנו חושבים על שולחן משרדי סטנדרטי, לרוב יופיעו בו כדורי ניוטון- אותם כדורים כסופים המכים זה בזה ומשמיעים צליל נקישה מונוטוני. ובכן, אפשר לעטר את השולחן במגוון משחקי חשיבה מאתגרים שיסיטו מדי פעם את תשומת הלב מהמחשב והניירת. חידות מגנטים, קוביות הונגריות מודרניות וחידות עץ חדשניות, כולן בעיצוב אטרקטיבי, הן בגדר מתנה סמלית ושימושית ביותר.

יש כל כך הרבה אפשרויות בהן ניתן לבחור כמתנה מושלמת למשרד. בין אם למשרד שלכם, לקולגה או למנהל הבכיר, חנויות רבות מציעות שפע של גאדג'טים ומתנות כדי לשמח את העובד, בין אם זה אתגר ספורטיבי, מחשבתי, או בכלל לשיפור הנוחות שלו. נראה שאין סיבה להתפשר יותר על ספל קפה בהקדשה אישית.

מתנות חזקות

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא מתנות