נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

מתנה יפה לשולחן החג – 5 האופציות המובילות

מתנה עם עטיפה בצבע תכלת על רקע בצבע תכלת

כל תאריך הוא הזדמנות מעולה לפנק חברים, קרובים ובני משפחה עם מתנות שיכולות להתאים גם לבית ובמיוחד לשולחן החג. במאמר הבא נציג 5 אופציות מובילות ונבין מה היתרונות שלהן על פני האלטרנטיבות. בחירת מתנה לחברים, קרובים ובני משפחה שמזמינים אותנו להתארח אצלם מחייבת התייחסות לשורה ארוכה של שיקולים.

קודם כל, חשוב להתאים את המתנה למסגרת התקציב ולמערכת היחסים שלנו מול המארח. שנית, כדאי שהמתנה תתכתב עם התקופה שבה נמצאים – כמו למשל עם מתנות לחגים. למעשה, מתנה יפה לשולחן החג היא בדיוק מה שכולנו צריכים כדי לפנק, חברים, קרובים ובני משפחה.

 

אז איך בוחרים את המתנה המושלמת ומה האופציות המובילות?

הנה כמה הצעות:

  1. כלי הגשה

סוגים שונים של כלי הגשה יכולים להיות מתנה נהדרת. זו מתנה שהיא גם פונקציונאלית וגם אסתטית, כי יש המון מה לעשות איתה ומשום שהיא נראית מעולה על שולחן החג. יתרה על כך, היתרון של כלי הגשה בא לידי ביטוי בכך שהמארחים ימשיכו להשתמש בהם גם אחרי שהחגים ייגמרו.

 

  1. חנוכיה

מחפשים מתנה ספציפית לחג החנוכה? לכו על בטוח ובחרו חנוכיה. כיום יש סוגים שונים של כלי כסף לחגי ישראל שמתוכם ניתן לבחור את המתאימים ביותר, כאשר גולת הכותרת היא חנוכיה מעוצבת ויוקרתית. עם חנוכיה חדשה, בני המשפחה או החברים ייזכרו בכם בכל פעם שבה הם ידליקו עוד נר לאורך החג.

 

  1. נטלה וקערה

עוד מתנה שיכולה להתאים גם לשולחן החג וגם למטבח היא מארז של נטלה וקערה. בניגוד למה שנהוג לחשוב, זו לא מתנה שמתאימה רק לאנשים דתיים או שומרי מסורת. גם חילוניים ירצו לדעת שיש להם בבית נטלה וקערה, כי מדובר על מתנה מהממת שמתכתבת עם מסורת ישראל ועם ההיסטוריה של העם היהודי.

 

  1. דבשיות

אי אפשר לדבר על מתנות לשולחן החג בלי להזכיר את ראש השנה. ספציפית יותר, מדובר על מתנה מסוג דבשיה. המתנה משמשת את כל בני המשפחה, היא בולטת על שולחן החג גם בהשוואה לכלי כסף או מוצרים אחרים ויש לה ערך מוסף מבחינה דקורטיבית. יתרה על כך, סוגים שונים של דבשיות מתאימים לקהל היעד מבחינת סגנון העיצוב שלהם.

 

  1. כוסות יין

לפעמים המתנה המושלמת היא משהו שאנשים אחרים היו רוצים, אבל לא יקנו לעצמם. כאן נכנסת לתמונה האופציה המובילה של כוסות יין: זו גם מתנה יוקרתית, גם מתנה עם ערך מעשי וגם מתנה שמשדרגת את שולחן החג ואת העיצוב של כל הבית. בעזרת בחירה נכונה של כוסות יין, כמו למשל השוואה בין כוסות ליין אדום לבין כוסות ליין לבן, אפשר להפוך את הבית שאליו מגיעים לכזה שמתאים יותר לאירוח של חברים ומשפחה.

מתנה עם עטיפה בצבע שחור וסרט בצבע טורקיז
מתנה עם עטיפה בצבע שחור וסרט בצבע טורקיז
אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא מתנות
מתנות חזקות
מתנות חזקות לחברה במשרד

יום ההולדת של הבוס הגיע, או שהחבר הכי טוב מהמשרד בדיוק קיבל קידום משמח. אלו בהחלט סיבות למסיבה, והזדמנות