נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

כך תעצבי מראה גבות הורס!!!

מראה גבות

יודעת כל אישה, צעירה או בוגרת, שמראה הגבות שלנו יכול למוטט או להרים את הלוק אל על. זה באמת, כמעט הכול בגבות. בכל זאת – הן כלי הבעה אדיר. עוד במסכות התיאטרון של יוון העתיקה אנחנו יכולות לראות שימוש ניכר בגבות כדי להעביר רגש. והיי, אין סיבה שטעות אחת עם הפינצטה תגרום לנו להיראות ממש מופתעות 24/7.

 

איפור גבות

לפעמים לא נדרש טיפול קוסמטי חודרני או כואב במיוחד, ואין צורך לקבוע תור לקוסמטיקאית – כל מה שצריך הוא עיצוב גבות נכון בעזרת מוצרי איפור. בקרו כאן – https://glam42.co.il ותוכלו לבחון את כל המותגים הגדולים, במחירים שווים, עם מגוון רחב גם של מוצרי גבות! מחפשות עיפרון גבות בגוון המדויק לזקיקי השערה שלכן? אין בעיה. מצאתן. ג'ל שיעמיד ויעצב שערה שערה, לא יתפוגג במהלך היום, ויוציא מחמאות מכולן? לגמרי מצאתן. על סבון גבות שמעתן? נשמע כמו סינית? התקדמו לקטע הבא…

 

הסבון כבר לא בוכה מאוד

סבון גבות, אמנם נשמע מצחיק קצת, אבל הטרנד הזה תופס חזק בשנים האחרונות, ומבטיח לעצב לכן גבות מרשימות עם נוכחות מרהיבה, כאילו קמתן בבוקר והופס! אתן אניה בוקשטיין. סבון גבות הוא קצת כמו ג'ל לשיער. רק עדין יותר ובלי ניחוח חזק של ניינטיז וחוחובה. החומר הוא מעין שעווה, אותה אוספים על מברשת גבות נקייה (אל תשתמשו במברשת מסקרה ישנה, חבל. יצאו לכן גבות שחורות משחור עם כתמים.) ומסרקים את הגבות עד לצורה הרצויה. ה"סבון", ישמור על צורת הגבות לאורך היום, ולא ייתן לאף שערה לזוז ממקומה. כן, גם אם תרקדו כל הלילה.

 

חברי את הנקודות

כמה טיפים לעיצוב גבות מושלם וסימטרי, לפי חתך הזהב. ישנן בפנים שלוש נקודות עיקריות, שלפיהן כדאי לשרטט את קו הגבות הרצוי. הזווית הפנימית של העין, הנקודה הכי גבוהה של הגבה, והזווית החיצונית. גבה "מושלמת" תהפוך צרה יותר מן הנקודה הגבוהה ביותר לכיוון החוץ, ותתחבר בקו ישר ודמיוני לקצה העין.

 

מבנה הפנים ועיצוב הגבות המתאים לו

לפנים מוארכות וצרות מומלץ עיצוב גבות בצורה ישרה ולא מעוקלת, זה יטשטש מעט את אורכן. פנים עגולות יצאו נשכרות מגבות המעוצבות לגובה ולא לרוחב, עם זוויות חדות ומעט משולשות – על מנת "לשבור" את העגלגלות של הפנים. אם ניחנתן בפנים מרובעות – מבנה גבה מפותל ומעוגל יחמיא לכן ביותר.

ולבעלות הפנים בצורת הלב, לכו על גבות מעוגלות עם קשת בינונית, שיאזנו את הסנטר המחודד. לא בטוחות לגבי מבנה הפנים שלכן? בקשו עזרה מחברה, או שנסו מותניים לאבחן בעזרת האינטרנט. מדובר בתהליך קליל, שרק יחכים אתכן.

עיצוב הגבות שלכן לא חייב לכלול הליכים כואבים כמו מריטה, הסרה בשעווה, או החוט הנוראי ההוא. בעזרת כמה טיפים ומוצרים טובים תוכלו לשחק עם המראה ולהגיע לתוצאה מוווושלמת!

מראה גבות

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא אסתטיקה ויופי