נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

ממה עשוי גיינר והאם לקחת גיינר מיד אחרי אימון מספיק להחליף ארוחה של אחרי אימון?

אבקת חלבון

מתלבטים לגבי לקיחה של גיינר? ובכן,המומחים של חברת אמינו שופ, החברה המובילה בתחום תוספי מזון לספורטאים ומתאמנים מציגים כעת את כל המידע החשוב ביותר אודות גיינר. כל הפרטים – במאמר.

גיינר – ממה הוא עשוי?

גיינר הוא למעשה אבקה אשר מתאימה בעבור ספורטאים, מפתחי גוף וכן מתאמנים אשר מעוניינים להעלות את נפח מסת השריר. למעשה, ע"פ המומחים של חברת אמינו שופ,החברה המובילה בישראל בתחום תוספי תזונה למתאמנים, הגיינר הוא אבקה אשר נמכרת בטעמים שונים,והיא מכילה ריכוז גבוהה של חלבונים ופחמימות אשר יכולים להוות תחליף גם לארוחה, וזאת בשל הערך הקלורי אשר מצוי באבקה. בנוסף מסבירים המומחים של החברה כי רכישה של אבקת גיינר חייבת להתבצע באמצעות חברה מקצועית, וזאת משום שיש חשיבה רבה להתאמה של כמות לגופו ולמשקל של המתאמן, כל זאת על מנת שהגיינר אכן ישרת את המטרה ויגשים את החזון לגבי מראה הגוף, כאשר מומלץ לקחת גיינר בעבור אלו אשר משקל גופם נמוך יחסית, זאת כאמור בשל ריכוז הקלוריות הגבוהה וכן השומן אשר מצוי באבקה.

ארוחה

האם הגיינר יכול להחליף ארוחה של אחרי אימון?

לאור העובדה כי אבקת הגיינר היא בעלת ריכוז קלורי גבוהה, היא בהחלט יכולה להוות תחליף לארוחה, כאשר מומלץ לצרוך את האבקה לאחר רבע שעה-עשרים דקות בתום האימון. יחד עם זאת, מסבירים המומחים של החברה כי חשוב לזכור כי על אף ריכוז השומן הגבוהה, יש להקפיד על תזונה נכונה ומאוזנת בכדי להגיע לתוצאות טובות, ולכן חשוב להתייעץ עם תזונאי מומחה אשר יתאים את התפריט וישלב את האבקה ביום יום, כך שתוכלו לקבל את החלבונים, הויטמינים והברזל אשר נחוצים מאוד בעבור ספורטאים כמו גם מתאמנים. באמצעות צוות המומחים של חברת אמינו שופ תוכלו לקבל מעטפת מקצועית מהמעלה הראשונה, כל זאת על מנת שתוכלו לצרוך גיינר בהתאם לשאיפות שלכם, ותוך מינימום של סיכון לבריאותכם.

מעוניינים לבצע רכישה של גיינר? צוות המומחים של חברת אמינו שופ כאן לשרותכם

חברת אמינו שופ נחשבת לחברה המובילה בישראל בתחום תוספי תזונה לספורטאים ומתאמנים, כל זאת בזכות העובדה כי החברה משווקת את מיטב המותגים בענף ומציעה מחירים משתלמים ונוחים בעבור רכישה של גיינר כמו גם אבקות חלבון. באמצעות צוות המומחים של החברה אשר הוא בעל מוניטין של שנים רבות, תוכלו להבטיח כי אתם צורכים גיינר בכמות מספקת כמו גם מנהלים אורח חיים בריא אשר משלב ספורט ותזונה נכונה, עד לקבלת הגוף עליו חלמתם. מעוניינים לקבל פרטים נוספים? היכנסו לאתר, השאירו פרטים מלאים ונציג ישוב אליכם לצורך תיאום פגישת ייעוץ לצורך לקיחה של גיינר וכן תוספי תזונה מותאמים אישית.

על בניית גוף וCBD באתר: https://isracbd.com.

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא בריאות
חרדה דנטלית
איך להתגבר על חרדה דנטלית?

חרדה דנטלית היא בעיה שכיחה המשפיעה על אנשים רבים, והיא מובילה אותם להימנע מטיפולי שיניים הכרחיים. עם זאת, בעזרת