נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

אסתטיקה חלקה – מטבח חוץ מודרני

מטבח חיצוני

רוב מטבחי החוץ מאופיינים בקו חלק ונקי, ובחומרים חזקים כמו נירוסטה ושיש – מה שמעניק חוסן ועמידות למטבח, שמיועד לעמוד בתנאי מזג אוויר ועדיין להיות מעוצב ואטרקטיבי. במאמר הבא נסביר על מטבחי החוץ, חשיבות האיכות שלהם, סגנונות העיצוב וטיפים לתכנון מוקדם של מטבח החוץ המושלם עבורכם.

 

מטבח חוץ

חווית האכילה המשותפת בחוץ קורית לעיתים קרובות בארץ וברוב המקרים מדובר בעל האש עסיסי ומגרה. כאשר אנו בונים מטבח חוץ אנו חושבים על ישיבה משפחתית ומשותפת. בין אם משתמשים במטבח לארוחה זוגית בערב או לעל האש משפחתי האכילה בחצר היא כמו לצאת מהבית. מטבח חוץ תופס מקום רב ועליו להיות נוח ככל האפשר עבור הארוחה המשותפת בחצר.

 

איכות מטבח החוץ

איכות מטבח החוץ העתידי שלכם חשובה יותר מהנראות שלו. במטבח חוץ חומרי הבנייה צריכים להיות חזקים ואיכותיים יותר מאחר והמטבח נמצא במזגי אוויר שונים ותנאי חום וקור גבוהים או נמוכים מאוד. חשוב שתבחרו מקומות אחסון מנירוסטה אשר מים לא יכולים לחדור אליה. ניתן להזמין את המטבח עם מקרר או תנור צלייה שישדרגו את איכות האוכל ויחסכו לנו מקום במקרר הביתי.

 

מטבח משולב

חברות רבות מציעות מטבחים המשלבים חומרים שונים שמשפרים את העיצוב של המטבח. ניתן לשלב במטבח שיש, נירוסטה אלומיניום, עץ ואפילו אבן. הכנסת מספר אלמנטים עיצוביים למטבח החוץ בהחלט ישדרגו אותו ויהפכו אותו למעוצב ומעניין יותר.

 

מטבח אלומיניום

רוב החברות מציעות מטבחי חוץ מאלומיניום, ניתן להזמין מטבח מוכן או בעיצוב אישי. קיימים מטבחים מוכנים עם מחירים קבועים והחברות מפרסמות אותן באתרים שלהן. במידה ובחרתם מטבח בהזמנה אישית ניתן למסור מידות ובקשות לעיצוב המטבח.

חומר האלומיניום משרת מטבחים רבים בחצר או במסעדות גדולות. בשנים האחרונות חלה עלייה גדולה בביקוש למטבחים מן הסוג הזה בגלל איכותו הגבוהה והעמידות שלו בתנאי חוץ.

 

טיפים לתכנון מטבח חוץ

כאשר אתם מתכננים את בנייתו של מטבח החוץ חשוב שתתכננו מראש את צורתו של המטבח- צורת אי, צמוד או לא לקיר, מיקום מדויק של המטבח עבור יצירת נקודות חשמל, גז ואינסטלציה. הטיפ השני הוא בחירת מקום מוצל ונעים עבור מי שמכין את הארוחה.

הטיפ השלישי הוא בחירת מיקום שבו יש תנועה של רוח כלפי חוץ וללא קירבה לבית על מנת שהבית לא יתמלא בעשן. הטיפ האחרון הוא לתכנן מטבח שבו תוכלו לארח חברים ובני משפחה לחוויית העל האש.

מטבחי החוץ צברו תאוצה והמון אנשים החלו להבין שהישיבה בחוץ והכנת הארוחה באוויר הצח הרבה יותר חווייתית ומהנה. בעת תכנון מטבח החוץ חשוב שנשים דגש על איכות המטבח ושילוב של חומרים חזקים נוספים על מנת להפוך אותו למעוצב ונוח יותר עבור כל בני המשפחה והאורחים שלנו.

מטבח חיצוני

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא מטבחים