נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

כמה עולה במכירה סיטונאית, מוצרים ממותגים כמתנה לעובדים?

מטבעות זהב

בשוק העבודה של היום, מעסיקים רבים נוהגים להעניק לעובדים שלהם מתנות בחגי ישראל.

מנהג המתנות נפוץ במיוחד לפני ראש השנה, לקראת השנה היהודית החדשה, ולפני פסח, החג המשמעותי ביותר.

יחד עם זאת, מומלץ מאוד לשקול להעניק לעובדים פינוקים קטנים כדוגמת מתנות ממותגות לאורך השנה על מנת לשמור על מורל גבוה ומוטיבציה.

מדוע מנהג זה חשוב וכמה זה עולה להעניק לעובדים מתנות שכאלה? הכתבה הבאה תעשה סדר בדברים.

 

מדוע חשוב היום יותר מתמיד לעשות שימוש במוצרים ממותגים מתנה לעובדים?

כל חברה טובה זקוקה לעובדים טובים ומסורים אשר יניעו תהליכים, יפיקו תוצרים, יגייסו לקוחות חדשים ויספקו מענה ותמיכה לקהל הלקוחות הקיימים. עובדים שכאלה הם חיוניים לכל חברה באשר היא ועל כן היום יותר מתמיד, חשוב להשקיע בעובדים על מנת לשמר אותם בשוק התעסוקה התחרותי של היום.

מתנות ממותגות לעובדים נותנות מענה לצורך הזה משני צדדים: מצד אחד מתנות ממותגות מסייעות במיצוב החברה והגדרה חיובית שלה על ידי בניית תדמית חזקה וברורה, מצד שני, המתנות הממותגות עצמן מהוות צ'ופר שכיף לעובדים לקבל ולהשתמש בהן. יתר על כן, כאשר עובדים כאלה מעבירים מתנות ממותגות למיניהן למשפחה וחברים הדבר נוסח בהם תחושת גאווה ושייכות ובו בזמן מסייע בחיזוק המותג שלכם.

 

מה המחירים של מתנות ממותגות ומדוע כדאי לרכוש במכירה סיטונאית?

כיום ניתן להשיג מתנות ממותגות בטווח מחירים רחב מאוד, כך שבהתאם לתקציב ולכמות המתנות שאתם מעוניינים לרכוש, ניתן היום להתאים מתנות ממותגות שיענו על כל צורך  ויתאימו לכל סוג של עסק וחברה, בין אם עסק קטן לממכר סידורי פרחים ופירות או חברת ענק המספקת פתרונות בתחום אבטחת נתונים.

כך למשל, עסק בעל תקציב גדול ועובדים רבים יוכל לרכוש לכלל העובדים בחברה מתנה שימושית ויקרה יחסית כמו מטען נייד ממותג או רמקול נייד ממותג. חברה בעלת תקציב צנוע יותר תוכל לרכוש לעובדים שלה מתנה קטנה יותר אך שימושית לא פחות למשל כיסוי מצלמת רשת עליה מתנוסס הלוגו של החברה.

באופן טבעי, כאשר רוכשים כמות גדולה יותר של פריט מסוים, המחיר עבור כל יחידה יהיה נמוך יותר. מסיבה זאת חברה המעוניינת לחסוך יכולה לשקול לרכוש כמויות גדולות במיוחד של מתנות ממותגות ולאחסן אותם לשימוש עתידי שכן עטים עם הלוגו של החברה יהיו מתנה פרקטית ושימושית גם בעוד שנה ושנתיים. שימו לב שכאשר רוכשים מתנה כזאת יש להימנע מלבחור מוצרים המכילים תאריכים כדוגמת לוחות שנה וגם להימנע מלציין תאריכים על המוצרים עצמם.

אם אתם רוצים לחזק את התדמית של החברה שלכם בעיני העובדים ועל הדרך להעניק להם צ'ופר שיעשה להם טוב על הלב כנסו לכתובת הבאה: https://ma-bali.com ועיינו בקטלוג המוצרים של מה באלי, שם תוכלו למצוא שלל רעיונות מקוריים למתנות ממותגות עבור העובדים שלכם.

 

שלוש מתנות

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא מתנות
מתנות חזקות
מתנות חזקות לחברה במשרד

יום ההולדת של הבוס הגיע, או שהחבר הכי טוב מהמשרד בדיוק קיבל קידום משמח. אלו בהחלט סיבות למסיבה, והזדמנות