נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

היום שאחרי – מה עושה לוכד הזוחלים עם הזוחלים לאחר הלכידה?

לוכד זוחלים

גם אם אנחנו לא סובלים מפוביה משמעותית מזוחלים ונחשים, להיתקל בהם בבית שלנו זו בהחלט תופעה לא נעימה ואף מלחיצה למדי. אמנם כשאנחנו מתקשרים ללוכד זוחלים, הכוונה שלנו היא להיפטר מהם במהירות האפשרית, אך תמיד מסקרן לדעת מה לוכד הזוחלים עושה עם הזוחלים לאחר הלכידה?

 

באילו סוגי זוחלים אנחנו עלולים להיתקל בבית?

מקומם הטבעי של הזוחלים השונים הוא בטבע, אך תופעות כמו בנייה מואצת ומגורים בקרבת אזורים פתוחים, מביאים פעמים רבות לכך שהזוחלים מגיעים אלינו אל הבית. ולמען האמת, גם אם אנחנו לא סובלים מפוביה מיוחדת מזוחלים, להיפגש איתם בבית שלנו זו בהחלט תופעה לא נעימה, הגורמת לתחושות של פאניקה ובהלה.

בישראל, מסתתרים לא מעט זוחלים, חלקם עלולים להזיק וחלקם קצת פחות, כאשר מיני הזוחלים העיקריים הם: קמטן החורש, המזכיר במראה את הנחש; נחש צפעון שחור; נחש זעמן מטבעות; נחש עכן; ונחש חנק משריץ.

 

נתקלתי בזוחל, מה עושים עכשיו?

ההיתקלות בזוחל היא מפתיעה ומעט מבהילה ובשלב הראשון, מומלץ להתרחק ממנו ככל האפשר, גם אם אתם בטוחים שמדובר בזוחל לא מזיק ולאחר מכן, לקרוא לשירותיו של מדביר מומלץ ומנוסה, אשר יגיע במהירות לתפוס את הזוחל.

ככל וההיתקלות שלכם בנחש הגיעה לאחר הכשה, חשוב שלא להילחץ, עד כמה שהדבר נשמע בלתי אפשרי, לשתות מעט מים ולהתפנות במהירות לבית החולים. ככל וניתן, נסו לצלם או לזכור כיצד נראה הנחש, בכדי שבית החולים יעניק לכם את הטיפול המתאים.

 

כיצד לוכד הזוחלים תופס את הנחש?

לוכד זוחלים הוא איש מקצוע מומחה ומנוסה, שמטבע הדברים, אינו מפחד מהזוחלים, כך שהוא יכול לתפוס אותם במיומנות. לוכד זוחלים מקצועי, יגיע אל המקום כשהוא לבוש בצורה מוגנת, כאשר לאחר חיפוש וסריקה באזור, הוא יתפוס את הנחש עם מוט מיוחד ללכידת נחשים.

לכידת הנחש תתבצע בקרבת הראש שלו, בכדי למנוע ממנו לזוז ולהכיש, כאשר לאחר תפיסתו, לוכד הזוחלים יכניס את הנחש אל קופסא מיוחדת, בעלת מכסה הרמטי ופתחי אוורור, שיאפשרו כניסת חמצן לקופסא. אך מה לוכד הנחשים עושה עם הנחש לאחר לכידתו?

 

היום שאחרי לכידת הנחש

אמנם אנחנו מעוניינים להיפתר מהזוחלים במהירות האפשרית, אך בסופו של דבר מדובר בבעלי חיים, הנחוצים להמשך תפקודה החיוני של שרשרת המזון. מתוך הבנה זו, מדביר זוחלים אינו אמור לפגוע בשום צורה בזוחלים שנתפסו, כאשר במרבית המקרים, הם משוחררים בחזרה אל הטבע, בתיאום מול רשות הטבע והגנים והרחק ממקומות מיושבים.

 

לסיכום

היתקלות בזוחל יכולה להיות בהחלט רגע לא נעים, המביא אותנו לפנות במהירות ללוכד זוחלים מקצועי, הפתרון המהיר והיעיל ביותר. לאחר תפיסת הזוחלים, לוכד הזוחלים אינו פוגע בהם בשום צורה, אלא בודק מול רשות הטבע והגנים מהן האפשרויות המתאימות ביותר לשחרר את הזוחלים, כך שימשיכו לחיות בסביבתם הטבעית, רחוקים ממקומות מיושבים.

לוכד זוחלים

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא כללי
לשחק בלאק ג'ק
איך משחקים בלאק ג'ק?

בלאק ג'ק, הידוע גם כ"21", הוא משחק קלפים פופולרי וקלאסי הרווח בבתי קזינו ברחבי העולם. המשחק ידוע בחוקיו הפשוטים

השכרת מיניבוס
מה כרוך בהשכרת מיניבוס?

מיניבוס הוא כלי תחבורה מושלם להזיז קבוצות מנקודה לנקודה. בימי חברה, טיול משפחות, חוג או בית ספר, קשה להתעלות