נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

מה כרוך בהשכרת מיניבוס?

השכרת מיניבוס

מיניבוס הוא כלי תחבורה מושלם להזיז קבוצות מנקודה לנקודה. בימי חברה, טיול משפחות, חוג או בית ספר, קשה להתעלות על יתרונותיו של המיניבוס. כמה כיף לנסוע כולם ביחד, לשחרר מהצורך לאחוז בהגה ורק להנות מהדרך ואחד מהשני ועוד במחיר משתלם! בימינו, השכרת מיניבוס היא תהליך פשוט ומהיר שמותאם למטרה הנבחרת. אז מה כדאי לזכור כשמשכירים מיניבוס לדרך שלכם?

 

לשכור מיניבוס זה יותר קל, כיף, אקולוגי וזול

מיניבוס, כפי שמרמז השם, הוא מיני-אוטובוס. כזה שמתאים לבין עשרה עד עשרים ושלושה נוסעים. אחד היתרונות הבולטים של השכרת מיניבוס הוא תחושת ה"ביחד". בין אם נוסעים לאירוע משפחתי, יוצאים לכנס עם העבודה או לטיול עם המשפחה – כל החבורה נוסעת ברכב אחד! איזה כיף. ואם מדובר בנסיעה מאורגנת עבור חבורה מצומצמת של תלמידי בית ספר, חיילים או סטודנטים, הנסיעה הופכת לחוויה קבוצתית מגבשת ומרגשת.

כשכולם נוסעים ברכב אחד, אתם חוסכים מספר רב ומיותר של רכבים שעולים לכביש. כלומר, במכה אחת חסכתם לא רק עוד זיהום לסביבה, אלא גם עוד ועוד מיכלי דלק יקרים שמילאתם בעלות של מאות שקלים. יתרון משמעותי נוסף הוא לשכוח מהבחירה המציקה של "נהג תורן" שצריך לא רק לישון טוב יום לפני, להימנע משתייה אלכוהולית אלא גם לעבוד עבור כולם!

 

התאמת הנסיעה למטרה ולמסלול

שווה לחשוב על המטרה להזמנת המיניבוס, ולהתאים את החוויה אליה. אם תשכרו מיניבוס לאירוע משפחתי או לחתונה, עדיף לבחור גם נציג שיהיה אחראי לתקשר עם הנוסעים ולדאוג שיגיעו בזמן לנקודת האיסוף. כך תחסכו זמן וכסף כשהנהג יגיע למיקום אחד מרוכז. טיפ: עדיף שאותו הנציג יהיה אחראי גם על ניהול ואיסוף החוגגים בדרך חזרה מהאירוע. הוא כבר הספיק להכיר ולהתיידד עם כולם, מצד הכלה וגם מצד החתן.

זקוקים לכמה נקודות איסוף, או יוצאים למסלול הכולל כמה נקודות עניין? אין שום בעיה. כדאי להשקיע מחשבה במסלול יעיל ופשוט ככל הניתן, גם לאיסוף וגם לאטרקציות עצמן. חשוב לעמוד בקשר עם הנהג כדי לבחור מיקומים נוחים ובטוחים להעלאת והורדת הנוסעים.

 

חוויית הנסיעה חשובה לא פחות מהיעד!

תמיד – אבל תמיד – כדאי להזמין מיניבוס מחברה אמינה ומומלצת. זאת הדרך היחידה להבטיח שהדרך תהיה נעימה ומוצלחת. אחד הגורמים המרכזיים שמכתיבים את איכות הנסיעה הוא מקצועיות הנהג. נהג מקצועי אינו מאחר, אך גם אינו עושה "פרצופים" אם הנוסע מתעכב קצת. הרי מדובר בנותן שירות. הכי חשוב – נהג מקצועי הוא נהג נחמד! לפעמים נהג טוב יכול לשדרג אירוע שלם.

איכות הנסיעה תיקבע גם על ידי איכות הרכב עצמו: האם הוא מרווח? האם המושבים נוחים? האם המזגן פעיל, דינמי ומופעל גם במושבים האחוריים? האם למדריך יש מיקרופון לדבר עם הקבוצה? צאו לדרך ונסיעה נעימה!

השכרת מיניבוס

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא כללי
לשחק בלאק ג'ק
איך משחקים בלאק ג'ק?

בלאק ג'ק, הידוע גם כ"21", הוא משחק קלפים פופולרי וקלאסי הרווח בבתי קזינו ברחבי העולם. המשחק ידוע בחוקיו הפשוטים