נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

מה כולל מופע של מנטליסט לבני נוער

מופע מנטליסט

הגיע הרגע לחגוג את יום ההולדת של המתבגרים שלכם? מורים שחושבים על ערב גיבוש יצירתי עבור הכיתה? אין סיבה להיבהל. נכון, המתבגרים של היום הם קהל שקשה להלהיב ולקלוע לטעמו, ולא יעזור אם נאשים את המסכים או הרשתות החברתיות. חסכו לכם את ההתלבטויות והזמינו עבורם מופע מנטליסט עוצר נשימה. חיזוי עתידות – אתם לא תתחרטו. 

 

גיל ההתבגרות – הקהל הקשה ביותר

אין זה סוד שגיל ההתבגרות נחשב למורכב ביותר במהלך הילדות. מצד אחד נעלמת התמימות והסקרנות התמידית של ילדים בגיל צעיר יותר, ומאידך חסרה בשלות ובגרות של המבוגרים. תוסיפו לכך את העובדה שהכול נגיש להם בלחיצת כפתור- נטפליקס, טיקטוק, משחקי המחשב השואבים אותם, ותקבלו קהל שקשה מאוד לקנות ולשלהב. אך אם יש מישהו אחד שיצליח- כנראה שזה יהיה אמן חושים.

 

מופע מנטליסט על קצה המזלג

מנטליסט הוא בראש ובראשונה אומן חושים כריזמטי ובעל ביטחון עצמי. מול הקהל, במיוחד כאשר מדובר בקהל של בני נוער, חשוב לשדר ביטחון ולהצליח לשמור על עניין לאורך המופע. המנטליסט משתמש בהמון הומור וקסם אישי, על מנת ליצור חוויה על חושית עבור הקהל. באמצעות מופע אינטראקטיבי הדורש את שיתוף הפעולה המלא של הקהל, ושומר על איזון מדויק בין מופע בידור משעשע לבין רגעים שישאירו אותו פעורי פה והמומים. זו הגדולה של מנטליסט.

 

מופע בהתאמה אישית

הגמישות יוצאת הדופן של אמני חושים ומנטליסטים ניכרת ביכולת שלהם להתאים כל מופע בהתאם לתנאים והצרכים הייחודיים שלו. וכמו שתכנים שיתאימו ביום הולדת ה-75 של סבא לא יתאימו ליום הולדת ה-10 של האחות הקטנה, כך תהיו בטוחים שהמנטליסט עושה את שיעורי הבית שלו ויודע להתאים את יכולותיו לקהל נוער צעיר, ולכן גם יצליח לשמור עליו מרותק.

 

מופע מנטליסט לבר מצווה

מופע מנטליסט לבר מצווה הוא פתרון מצוין עבור כולם. ההורים יכולים להיות בטוחים שהילדים יעברו חוויה מעצימה עם ערך מוסף, הילדים מקבלים מופע אינטראקטיבי מהפנט, וחתן השמחה הוא זה שעומד במרכז המופע, כאשר רוב הקטעים והתרגילים שמבצע המנטליסט "עוברים דרכו".

הוא נמצא בלב תשומת הלב של קהל האורחים שלו וחבריו לבית הספר, וזוכה לשתף פעולה עם המנטליסט. המופע יכלול קריאת מחשבות, חיזוי עתידות, אחיזת עיניים ותרגילים שמאתגרים את ההיגיון- הקהל לא יוכל להישאר אדיש לכך. המופע בנוי בדרך כלל מקטעי פתיחה שמטרתם לשבור את הקרח ועולה בהדרגה, עד לקטע האחרון, בדרך כלל החזק ביותר במופע, שנשאר צרוב בזיכרון והופך לחוויית ילדות מגבשת במיוחד.

 

כיצד למצוא מנטליסט מומלץ?

חשוב להבין שאין סיבה להתפשר על המנטליסט הראשון שתעלו בחכתכם בחיפוש ברשת. חפשו המלצות מאנשים שאתם מכירים, בקרו בדפי היוטיוב והפייסבוק של מנטליסט שמוצא חן בעיניכם, ועשו את הבחירה הנכונה. בין אם מדובר באירוע בר מצווה מרגש, או אירוע גיבוש לכיתה- מופע מנטליסט הוא הפתרון האידיאלי.

מופע מנטליסט

 

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא אירועים