נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

מה חשוב לבדוק לפני קניית טבעת יהלומים?

טבעת יהלום

מקרה שאירע למכר שלנו שקנה טבעת יהלומים לארוסתו גרם לנו להבין כי יש חוסר מודעות בנושא חשוב זה. לכן, החלטנו לעצור את רצף כתיבת המדריכים שלנו ולכתוב מדריך מקיף שיציג בפני כל דורש את הדברים שחשוב לבדוק לפני קנייה של טבעת יהלומים. אנו מזמינים אתכם להישאר אתנו ולקבל את כל המידע הדרוש שיאפשר לכם לקנות את הטבעת על הצד הטוב ביותר.

 

הדבר ה – 1 שחשוב לבדוק רגע לפני שתקנו טבעת יהלומים – המידה של מקבלת המתנה

רגע לפני שתבצעו רכישה מהירה ואקראית, עליכם לדעת כי צריך לבדוק את המידה של מקבלת המתנה. שכן, יש מגוון רחב של מידות ואתם צריכים להיות בטוחים שהטבעת תהיה מדויקת עבורה. אם אתם קונים את הטבעת בהפתעה, דעו שתמיד אפשר להגיע עם טבעת קיימת.

שכן, המוכרים בחנות יכולים למדוד את קוטר הטבעת ולסדר את הטבעת הנבחרת כדי שהיא תהיה בעלת קוטר זהה. חשוב מאוד לבצע את המדידה בשלבים מוקדמים, כדי שתוכלו להיות בטוחים ב – 100% שלא תצטרכו להגיע בשנית אל החנות. טבעת יהלום

הדבר ה – 2 שחשוב לבדוק רגע לפני שתקנו טבעת יהלומים – סוג היהלום

הדבר ה – 2 שחשוב מאוד שתבדקו נוגע לסוג היהלום. אם תגיעו אל חנות של יהלומים אתם תגלו שיש מגוון טבעות יהלומים בגדלים, צבעים וסוגים שונים. ההמלצה שלנו היא לבקש מהמוכר בחנות להציג בפניכם את הפרטים על כל יהלום. אם להיות כנים, זה משהו שמתבצע בכל חנות יהלומים מוסמכת ומקצועית. אם תגיעו לחנות ולא תקבלו הסבר מעמיק אודות כל יהלום שיוצג בפניכם – אתם צריכים להיות חשדנים בנושא.

 

הדבר ה – 3 שחשוב לבדוק רגע לפני שתקנו טבעת יהלומים – שלא מדובר בזרקון

תראו, אפשר לומר שהדבר ה – 3 זהה לדבר ה – 2. ובכל זאת, החלטנו לכתוב עליו בפסקה נפרדת. שכן, מדובר בעניין חשוב מאוד שרבים טועים בו. יש יהלומים ויש זקרונים וחשוב להבדיל בין השניים. הם עשויים להיראות לכם אותו הדבר אם אתם לא מכירים את התחום באופן מעמיק, אבל יש ביניהם 2 הבדלים עצומים:

  1. האיכות
  2. המחיר

זירקון

הדבר ה – 4 שחשוב לבדוק רגע לפני שתקנו טבעת יהלומים – האיכות

אי אפשר לדבר על טבעות יהלומים ולהתמקד אך ורק ביהלום. שכן, יש פה גם התערבות של חומר נוסף, כסף או זהב. עליכם לבחון היטב כי מדובר בחומר איכותי ולא בחיקוי זול. אם אינכם בטוחים, תמיד אפשר להתייעץ עם מומחים מהתחום ולבדוק באופן מעמיק כי מדובר בחומר טוב שיחזיק מעמד לאורך שנים.

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שהציג בפניכם את כל הפרטים שחשוב שתדעו רגע לפני שתצאו לקנות טבעת יהלומים. כעת, כשיש בידיכם את המידע המקיף, נותר לכם רק להגיע אל חנות מוסמכת ומומלצת ולקנות טבעת על הצד הטוב ביותר.

טבעת יהלום

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא מתנות
מתנות חזקות
מתנות חזקות לחברה במשרד

יום ההולדת של הבוס הגיע, או שהחבר הכי טוב מהמשרד בדיוק קיבל קידום משמח. אלו בהחלט סיבות למסיבה, והזדמנות