נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

מה הפתרונות לאימפוטנציה הקיימים בשוק?

פתרונות לאימפוטנציה

אימפוטנציה היא אחת מהתופעות הרפואיות המסתכלות ביותר שקיימות אצל גברים. גברים הסובלים מאימפוטנציה מתקשים להגיע למצב של זקפה טבעית בזמן גירוי מיני. לאימפוטנציה קיימים מספר פתרונות בשוק, שיכולים להעניק לגבר את המצב האידיאלי אליו הוא שואף מבחינת התפקוד המיני. הנה הפתרונות האלו.

 

קצת על אימפוטנציה

מצב בו הגבר לא מסוגל להגיע לעוררות מלאה של איבר מינו, נקרא אימפוטנציה, או אין אונות בעברית. האימפוטנציה יכולה להגיע ברמות מסוימות, כאשר במצבים מסוימים לא ניתן להגיע כלל למצב של עוררות איבר המין ובמצבים אחרים מדובר על עוררות חלקית.

יש גורמים רבים לאימפוטנציה. צריכת אלכוהול מרובה, עישון, נטילת סמים, תופעת לוואי של בעיות רפואיות אחרות וחרדה הם רק חלק מהגורמים העיקריים לתופעה. למרות התסכול הרב שגורמת התופעה, קיימים מספר פתרונות לאימפוטנציה שיכולים לאפשר לגבר להגיע למצב תקין של עוררות מינית.

 

מנגנון זהה

כאשר גבר חווה גירוי מיני לפני או במהלך אקט מיני, הגוף מבצע מספר תהליכים במקביל שגורמים לזקפה של איבר המין. המוח דואג להפרשה של חומרים שנקשרים אל רצפטורים במערכת הדם וגורמים להרחבה של העורקים שמתחברים אל איבר המין הגברי ומזרימים אליו דם.

הזרמת הדם בכמות גבוהה יותר לאיבר מבדרך כלל, גורמת לזקפתו. הפתרונות השונים שמוצעים בשוק לתופעת האימפוטנציה מבצעים תהליך זהה, כך שאצל גברים הסובלים מאימפוטנציה מתאפשרת התרחבות גדולה יותר של אותם עורקים ובכך להגיע לזקפה באמצעות מנגנון זהה למנגנון הביולוגי של גוף האדם.

 

תרופות לאימפוטנציה

התרופה המוכרת ביותר לטיפול באימפוטנציה היא ויאגרה. הוויאגרה פותחה במקור על מנת לטפל בבעיות לחץ דם ותעוקת חזה, על ידי הרחבה של כלי דם צרים. המשתמשים דיווחו על תופעת הלוואי באיבר מינם, והשימוש בתרופה הוסב. הויאגרה נחשבת לתרופה אמינה שניתן לצרוך בסמוך למועד קיום יחסי המין.

בנוסף לוויאגרה, גם הסיאליס ניתנת לנטילה במקרים של אין אונות. בניגוד לוויאגרה, התהליך אותו מבצעת הסיאליס הוא ארוך יותר, כאשר יש לצרוך את הסיאליס באופן יומי על מנת לראות תוצאות בטווח הרחוק.

 

תחליפים טבעיים

אפימדיום הוא תחליף טבעי לתרופות שמטפלות באימפוטנציה. אין בו כימיקלים והוא מיוצר אך ורק מחומרים טבעיים. האפימדיום מיועד בין היתר למי שמעדיף לצרוך מוצר טבעי ולא תרופה. ניתן לצרוך את האפימדיום כחצי שעה לפני קיום יחסי מין, באמצעות נטילת כפית אחת מהתחליף, כאשר מומלץ לצרוך אותו על בטן ריקה. ההשפעה שלו נחשבת לבעלת טווח בינוני, כשניתן להגיע לגירוי מיני עד לשלושה ימים מרגע הצריכה.

 

הפתרונות קיימים

אימפוטנציה היא ללא ספק בעיה מתסכלת במיוחד. פרט לקושי הביולוגי שהיא גורמת לגברים, היא מביאה עימה קושי נפשי שכולל תסכול וחרדה. אין צורך לחוות קשיים אלו, כאשר הפתרונות לאימפוטנציה קיימים. תרופות כמו ויאגרה וסיאליס או תחליף האפימדיום, יכולים לפתור את המצוקה.

פתרונות לאימפוטנציה

 

 

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא למבוגרים
באיזה אופן כדאי לנטול קמגרה?
באיזה אופן כדאי לנטול קמגרה?

קמגרה, תרופה פופולרית לבריאות מינית של גברים, מציעה מגוון רחב של אפשרויות לצריכה. הבנת הצורות והמינונים השונים של קמגרה

מִינִי
קמגרה – האם המוצר יעיל

קמגרה – תחליף הויאגרה המוכר והפופולארי המספק תחליף טבעי וללא חומרים מזיקים לויאגרה המסורתית שאנו מכירים. במידה ואתם מעוניינים

גמירה מהירה
גמירה מהירה

70% מכלל הגברים מדווחים כי סבלו או סובלים מגמירה מהירה. גמירה מהירה היא כאשר השפיכה קורית כ-2 דקות ופחות