נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

מה בודקים וממה נזהרים לפני הובלת משרד – כל הטריקים והפתרונות

משרד לפני מעבר

הובלת משרד בדרך הנכונה והבטוחה

הובלת של משרד עשויה להיות מאתגרת, בלשון המעטה, כך שכדאי תמיד להתחשב בטיפים של קולגות אשר עברו כבר את התהליך, להתייעץ עם חברות ההובלה שמספקות לכם את השירות ובאופן כללי, לעקוב אחר כמה כללים מנחים שרק יכולים להטיב עמכם.

הובלת משרדים חייבת להתבצע על הצד הטוב והזריז ביותר, אך יש לציין שלפעמים החיפזון הוא מן השטן, ובמקרים מסוימים כדאי ורצוי לרווח את תהליך הובלת המשרד על פני מספר חודשים, כך שנוכל לוודא שאנחנו אורזים הכול כמו שצריך, מתייגים קופסאות ומציינים מה יש בתוכן, רושמים על כל אריזה לאיזה משרד היא מיועדת (ואם יש צורך, גם לציין את הקומה, את מספר המשרד וכדומה) ומוודאים שאנחנו עוברים כל שלב בתהליך תוך הקפדה על כל הפרטים הקטנים והגדולים, גם יחד. מעבר לכך, בכדי לבצע הובלת משרד בדרך הנכונה והבטוחה, חשוב לוודא שבידי חברת ההובלות הכלים ההנדסיים והציוד הטכנולוגי שהעברת משרדים מצריכה, מדובר בפרויקט שעשוי להיות מסיבי ביותר, כך שהעברה ידנית גרידא, פשוט אינה באה בחשבון.

מריצה עם ארגזים

העברת משרד? עוברים את זה בשלום!

ראשית, העברת משרדים גדולים מצריכה ומחייבת אותנו לאתר חברת הובלות שיש לה ניסיון בפרויקטים מהסוג הזה, כך שתמיד כדאי לבקש מחברת ההובלות את האפשרות ליצור קשר עם לקוחות עבר של החברה, ולשאול לגבי טיב השירות שהם קיבלו בעת העברה של משרדם שלהם. בכמה מילים פשוטות, המלצה היא זהב, ויש לאתרן בכדי להבין אם אנחנו מתקדמים בתהליך עם אותה חברת הובלות משרדים.

מעבר לכך, רצוי מאוד לבצע הכנה מבעוד מועד ומספר חודשים לפני יום ההעברה, כזו שתכלול יידוע כלל העובדים לגבי ההעברה, אריזה מתויגת ומדויקת לגבי סוג הציוד (לכתוב בגדול ובמודגש במידה ומדובר בציוד מאוד רגיש ו\או שביר), זמינות המעליות וכדומה.

העברת משרדים, מנופים או מעליות?

בעת העברת משרדים ניתן להשתמש בשיטות מגוונות, ביניהן קיימות שיטת המנופים. חברת הובלות עתירת ניסיון תדע תמיד להתאים את סוג שיטת ההעברה אל סוג השטח והנגישות הקיימת באותו מקום. במקרים מסוימים, פשוט לא ניתן לבצע שיטה העברה מסוג כזה או אחר, כך שיש לוודא שחברת ההובלות תמיד מוכנה לכל תרחיש ומקרה שעשויים לצוץ.

על ידי כלים הנדסיים וציוד טכנולוגי חדיש שברשות חברת ההובלות, ניתן לזרז ולקצר תהליכים רבות, להוביל לכך שההעברה לא תכלול שבירה ונזקים של ציוד ובאופן כללי, לעבור את העברת המשרד על הצד הטוב ביותר. לדאבוננו, הפרצה תמיד קוראת לגנב, כך שבמידה ואתם מעבירים משרד שמכיל ציוד רגיש למדיי, מומלץ לבצע אריזות אטומות ומאובטחות, למנות מפקח על תהליכי האריזה וההעברה, ולוודא תמיד שיש מישהו שמביט על הנעשה. כך, תוכלו למנוע אי-אלו תרחישים לא נעימים ולהימנע מעוגמת נפש שעשויה להתרחש בעת מעבר המשרד.

בשורה התחתונה, בחרו נכון את חברת ההובלות שלכם.

בהצלחה!

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא בעלי מקצוע
אינסטלטור מקצועי
החלפת מסנני מים

מים נקיים וטהורים חיוניים לשמירה על בריאות ורווחה. עם זאת, עם הכמות הגוברת של מזהמים ומזהמים הנמצאים במקורות המים

רופא תעסוקתי כן
מה עושה רופא תעסוקתי?

העבודה היא מרכיב מרכזי בחיינו, כאשר גילאי היציאה לפנסיה מותירים לנו כמה עשרות שנים בהן נימצא בשוק העבודה. לעיתים,

גגות של בניינים
כיצד מתבצע זיפות גגות

להרבה מאתנו יצא להגיע לחודשי החורף הגשומים ופתאום לגלות שיש נזילה בסלון והכל הוצף, או שחדר השינה סובל מרטיבות

עין בוהרת
כל מה שצריך לדעת על טלפתיה

טלפתיה היא תחום מרתק מאוד הקשור לקשרים אנרגטיים, פסיכולוגיים או מיסטיים בין אנשים שונים. טלפתיה הינה תחום שעולה בכתבים