נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

מהם הנזקים שעלולים להיגרם מרטיבות בקיר?

שרברב ברקע אדום

אין משהו פחות נעים ופחות בריא מרטיבות בקיר, שעשויה אפילו להוביל לצמיחתו של עובש. וכשיש עובש, יש נבגים באוויר שאנחנו נושמים. מעבר לעובש, רטיבות בקיר יכולה לגרום גם נזקים נוספים ומסוגים אחרים. בואו נדבר על זה.

לא רבים יודעים זאת, אבל כשנושמים באופן קבוע ריכוז גבוה של נבגי עובש המתעופפים באוויר, אנחנו מזיקים לעצמנו במידה ניכרת. נבגי העובש הם מיקרוסקופיים ולא ניתן לראות אותם, אבל הריאות שלנו מרגישות אותם וכך גם מערכת העצבים.

מעבר לכך שעובש עשוי להוביל לבעיות בדרכי הנשימה ולמחלות נשימה, הוא גם עלול להוביל לפגיעות נוירולוגיות. כמו כן, עובש גם יכול לגרום לדלקות עיניים, בעיות עור, סינוסיטיס, בחילות, סחרחורות, הקאות, קשיי ריכוז ועוד. הנה כל מה שצריך לדעת:

 

בעיית רטיבות בקיר והאפשרות של צמיחת עובש

כמו שאנחנו מבינים מהכתוב לעיל, רטיבות בקיר חייבת להיות מטופלת כמה שיותר בהקדם. אם אתם מתמודדים עם קירות רטובים בבית, קודם כל חשוב להבין את מקור הבעיה, את השורש. אם אתם מעוניינים לטפל ברטיבות באמצעות צבע קירות, זו לא הדרך הנכונה.

אם תצבעו את הקיר בכדי להיפטר מהרטיבות, זה יהווה אך ורק פלסטר זמני. הצביעה של הקיר לא תפתור את הבעיה, היא רק תגרום לקיר להיראות קצת יותר טוב. והאמת, שהרטיבות גם לא תאפשר לצבע להיספג, ככה שהוא לא באמת ייראה טוב יותר.

 

כיצד מטפלים בבעיית רטיבות בקיר?

אם אתם רוצים לטפל בשורש הבעיה, אתם בדרך כלל תצטרכו אינסטלטור עם מצלמה תרמית. אינסטלטורים עם מצלמה תרמית מצלמים את הצנרת שנמצאת בתוך הקירות, מה שמסייע להם לאתר את מקור הבעיה. לאחר שמאתרים את מקור הבעיה המובילה לרטיבות הקיר, אפשר לבדוק פתרונות שונים.

לרוב, יהיה צורך לבצע תיקון צנרת שהתפוצצה בתוך הקיר. ולא פעם, הצנרת בכלל יכולה להיות שייכת לשכן שלכם. כעת, נכנסת אפילו סוגייה משפטית – מי אמור לשלם על תיקון פיצוץ צנרת מים פנימית? ובכן, אינסטלטור מומחה יספק לכם תשובה על כך.

כיצד? הוא יצלם את פנים הקירות ואת הצנרת באמצעות מצלמה תרמית, מה שיעזור לו להגיע להבין למי שייכת הצנרת שהתפוצצה. באתר https://www.xblade.co.il תוכלו לקבל את כל הפרטים לגבי טיפול ברטיבות קיר.

 

איתור השרברב הנכון למשימה

בין אם אתם צריכים שרברב או איש מקצוע אחר, אנחנו ממליצים לבחור נכון את מי שיסייע לכם להיפטר מהבעיה. הבעיה של רטיבות בקיר היא מסוכנת לאדם והן לחיות מחמד. גם ככה אנו נושמים נבגים של עובש במהלך חיי היום יום שלנו. העובש קיים בכל מקום בו אנחנו נמצאים, כולל בבית. אז אם אפשר להקטין את אחוז וכמות הנבגים, מה טוב. גיליתם רטיבות בקיר? טפלו בכך במהרה ולפני שהרטיבות מצמיחה עובש.

שרברב

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא לבית ולגינה
חדר אמבטיה מעוצב
עיצוב חדר האמבטיה

חדר האמבטיה הוא החדר הפרטי והאינטימי ביותר בבית. חדרי הבית האחרים מיועדים ליצור תחושה של ביחד, או לשרת תכלית