נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

מה השאלות החשובות שיש לשאול עורך דין בשיחת הייעוץ הראשונה

במקרים מסוימים במהלך חיינו אנחנו לעיתים נזקקים לייצוג של עורך דין. לפעמים הסיבות חיוביות ומפעם לפעם גם מסיבות פחות טובות. אין ספק שעורך דין טוב יכול להציל את כל המצב במידה ואתם זקוקים לייצוג מסוים אל מול תביעה, אל מול חברות הביטוח וכדומה.

לאחרונה כמובן עולה הביקוש גם לעריכת דין בנושאי גירושים, אשר במקרה כזה לעיתים אין ברירה וצריך מגשר שידע באופן חוקי להתעסק עם ההון המשותף וכדומה. במידה ואתם זקוקים לייצוג מעורך דין ישנם כמה דברים שחשוב לשים אליהם לב.

אין ספק שמציאת עורך דין איכותי במחיר שאתם יכולים להרשות לעצמכם זהו צעד קריטי, אך חשוב לא פחות זה להתכונן לשיחת הייעוץ הראשונה שלכם אתו. קראו את המאמר שלפניכם ודעו מה מומלץ וחשוב לשאול עורך דין בשיחת הייעוץ הראשונה שלכם מולו.

 

איך בוחרים עורך דין

בישראל פועלים למעלה מ – 5,000 עורכי דין. מספרם הרב נותן את התחושה שיהיה קשה מאוד לבחור את העורך דין שיתאים לכם ביותר. עם זאת, ישנו יתרון משמעותי למבחר הרב – רבים המתעסקים בנושא בו אתם צריכים ויכולת לערוך השוואת מחירים טובה.

אין ספק שכמות אינה מעידה על איכות, בישראל נחשב תחום עריכת הדין לתחום יוקרתי מאוד ולרוב גם רווחי ולכן, רבים רצים וששים ללמוד אותו להתחיל לעבוד במשק. כיום, ישנם עורכי דין מקצועיים ואיכותיים מאוד אך עם זאת גם חובבנים. לכן, יש לערוך השוואה מדוקדקת בין עורכי הדין השונים בזיקה לתחום התביעה או הייצוג שאתם זקוקים לו.

 

מה חושב לשאול את עורך הדין שלכם בשיחת הייעוץ?

בשלב הראשוני, לפני השכרת שירותו של עורך הדין עבור הייצוג שלכם, מתקיימת פגישה ייעוץ ראשונה שלאחריה ממשיכים את התהליך. ישנם מקרים ששיחת ייעוץ מספיקה עבור המקרה ואין צורך להוסיף להיפגש. לרוב, עלות שיחת ייעוץ הינה גבוהה ולכן טרם קביעת שיחות יעוץ רבות ערכו צמצום משמעותי של האופציות שלכם.

במהלך שיחת הייעוץ חשוב שתבואו מוכנים ובקיעים בקריירת המשרד אותו אתם מבקרים וכן גם בקיעים בצורך שלכם. ישנם שלו כמה שאלות עיקריות שמומלץ לכם לשאול את עורך הדין שלכם בשיחת הייעוץ הראשונה שלכם עימו:

 

מהו תחום המומחיות של המשרד?

מתוך שיח זה, מומלץ לבדוק על היסטורית התיקים של המשרד ולוודא את המידע שניתן לכם. מומלץ לשכור שירות של עורך דין המתמקצע בתחום הספציפי שלכם, דוגמה – עורך דין לדיני עבודה, וכך תבטיחו את בקיעותו.

 

כמה ניסיון מקצועי יש למשרד?

אין ספק שישנה משמעות לטווח השנים שפועל המשרד, מי מנהל אותו, כמה שנים מתמקצעים בתחום ספציפי.

 

מי בפועל מטפל בתיק שלכם?

שאלה חשובה שיש לשאול כאשר ניגשים למשרד עורכי דין גדול.

 

למידע נוסף על התייעצות עם עורך דין, כנסו לאתר הנבחרת המשפטית https://www.martindale.co.il.

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא עריכת דין
חוק ניירות ערך
חוק ניירות ערך

עולם ניירות הערך הוא עולם ענק בעל זרועות רבות ואפשרויות בלתי נגמרות. כדי להסדיר את העולם הזה ולהכניס אותו