נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

מתי צריך לקחת את הילד לאורתודונט? לפני בקיעת כל השיניים הקבועות? מה היתרון להתחיל בגיל מוקדם

שיניים קדמיות

הילד שלכם מתלונן לאחרונה על כאבי שיניים? אתם חוששים שאולי יש לו בעיה כלשהי? אם כך, כדאי שתדעו שאתם לא חייבים לחכות עם הטיפולים השונים. בהחלט יכול להיות שתגיעו איתו אל רופא השיניים ויסתבר שהבעיה הרבה פחות חמורה ממה שאולי חששתם, אז למה לדחות את העניין.

השמירה על היגיינת השיניים

לא אחת קורה שהורים מעדיפים לדחות את הפגישה הראשונה של הילד עם רופא השיניים, במטרה להגן עליו ולמנוע ממנו את הכאב. עם זאת, חשוב להבין שזו טעות, שכן דווקא ההתחלה בגיל מוקדם יכולה להיות חיובית ביותר. ראשית, אם באמת יש בעיה הרופא יוכל לאתר אותה ולפתור אותה ושנית, כך המודעות של הילד לחשיבות של היגיינת הפה תהיה גדולה יותר. לכן אנחנו ממליצים לכם לחפש עוד היום מרפאת שיניים באשדוד שיכולה להתאים לטיפול בילד, כי למה לדחות את הדברים ולהגיע למצב שבו הבעיה באמת חמורה?

איש מצחצח שיניים

מהם הקריטריונים לבחירת מרפאת שיניים?

אם חשבתם לרגע שיהיה לכם קל לבחור את מרפאת השיניים המתאימה ביותר לטיפול בילד, דעו שזה לא באמת כל כך פשוט כפי שאולי נדמה לכם. העניין הוא שיש הרבה מאוד מרפאות מקצועיות באזור אשדוד וחלק מהן מתאימות גם לטיפול בילדים. לכן, אם אתם מתלבטים, אנחנו יכולים להבין אתכם. ההמלצה שלנו היא לבחור מרפאת שיניים שבה איש המקצוע שמחכה לילד, כלומר האורתודנט, מגיע עם ניסיון רב שנים. הניסיון בתחום הזה יכול לסייע לא רק באיתור הבעיה ומקור הכאב, אלא גם בפתרון הבעיה בדרך הכי יעילה והכי יפחות כואבת. בנוסף, רצוי מאוד גם לוודא שאתם לוקחים את הילד שלכם למרפאת שיניים שבה תודעת השירות גבוהה. להיות רופא שיניים לילדים זה אחרת לגמרי לעומת רופא שיניים שמטפל באנשים מבוגרים ואין ספק שעדיף לבחור רופא שיש לו גישה טובה לילדים.

האם כל ביקור אצל אורתודנט צריך להיות יקר?

אתם זוכרים את הימים שבהם אתם בעצמכם שילמתם הון עתק על טיפולי שיניים? מתלבטים כמה זה צריך לעלות והאם יש קשר בין מומחיות הרופא ובין המחירים שהוא גובה? אם כך, כדאי שתדעו: יש אומנם לא מעט רופאי שיניים שגובים מחירים מופקעים, אך היום יש גם רופאים שהמחירים אצלם נוחים. לכן בהחלט ניתן לומר שממש כפי שאין סיבה לשלם על משחקים לכלבים מחירים מופקעים, כך גם על ביקורים אצל רופא השיניים לא תמיד חובה לשלם סכום מאוד גבוה. יש טעם לברר מראש כמה עולה בדיקה שגרתית וכמה יעלה לכם הטיפול שלו הילד אולי זקוק. מצד שני, ולמרות שרבים מאיתנו היו רוצים לחסוך בעלויות, זכרו שלא פעם יש קשר בין המקצועיות של הרופא ובין המחיר ולכן לא תמיד מומלץ לבחור רופא שהמחירים אצלו נמוכים בהרבה מהממוצע.

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא בריאות
חרדה דנטלית
איך להתגבר על חרדה דנטלית?

חרדה דנטלית היא בעיה שכיחה המשפיעה על אנשים רבים, והיא מובילה אותם להימנע מטיפולי שיניים הכרחיים. עם זאת, בעזרת