נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

למה חשוב לבצע ניקיון לפני לידה?

ניקוי טרום לידתי

לידת תינוק היא דבר קסום מצד אחד ורווי מתחים, כאבים וסיכונים מצד שני. אחד הדברים שפשוט מאוד לבצע ושומר מפני מספר לא קטן של סיכונים ליולדת ולתינוק הוא ניקיון יסודי של הבית לפני הלידה. מגוון סיבות רפואיות עומדות מאחורי הצורך לבצע ניקיון שכזה ועליהן יורחב מיד במאמר. חשוב לכל אורך הדרך לזכור שבלידה ישנם שני בני אנוש שעומדים בפני סכנות שונות, יש לעשות כל שניתן על מנת להגן מצד אחד על האם היולדת ומצד שני על התינוק או התינוקת שבדרך.

 

חשיבות הניקיון לפני הלידה

לאחר שתלדו בשלום את ילדכם תחזרו לביתכם עם הצאצא החדש. תינוק בן יומו רגיש מאוד לכל וירוס וחיידק שנמצא בסביבתו ולכן, ניקיון יסודי של הבית לפני הגעתו של התינוק יפחית מאוד את הסיכון להימצאותם של וירוסים או חיידקים, יקטין את נוכחות קרדית האבק שגם היא עלולה לסכן את בריאותו ולגרום להתפתחות אלרגיות שונות ומיותרות בימיו הראשונים.

גם האם של התינוק נמצאת בתקופה רגישה לאחר הלידה ומערכת החיסון שלה איננה במיטבה ולפיכך, ניקיון הסביבה בה היא תשהה חשוב מאוד ומסייע בשמירה על בריאותה בימים הראשונים שלאחר הלידה.

 

שמירה על מצב נפשי של רוגע

ניקיון וסדר הם אלמנטים חשובים בכל מצב ובכל גיל, הם מסייעים לנו גם בשמירה על מצב רוח מרומם ומבלי שנשים לב לכך. אישה בימים הראשונים לאחר הלידה נמצאת במצב רגיש מאוד מבחינה נפשית, היא מגיבה לכל גירוי ושינוי ולכן, ניקיון וסדר במרחב בו היא נמצאת יעזרו לה לשמור על מצב רוח יציב וטוב ככל האפשר, ובעיקר על רוגע כללי בתקופה מאתגרת ולא בהכרח פשוטה.

 

ניקיון מקצועי

נצלו את הלידה לביצוע ניקיון יסודי ומקצועי בעזרת חברת מבריק בצ'יק שירותי אחזקה, חברה אמינה ובעלת מוניטין. לאחר הלידה היולדת עצמה ובן זוגה יהיו עסוקים בטיפול בתינוק הנולד, בעבודה הסדירה של בן הזוג, הלילות יהיו קצרים יותר ובאופן כללי מדובר בתקופה שיש בה לא מעט אתגרים עבור שני בני הזוג.

העייפות ומצבה הגופני של היולדת לאחר הלידה לא יאפשרו לה לעסוק בניקיון הבית, בן הזוג עשוי לסבול גם הוא מעייפות, והוא ימצא את עצמו עסוק בטיפול בתינוק וביולדת ולא יהיו לא הכוחות ולא הזמן לבצע ניקיונות בבית. לכן, הזמנת חברת ניקיון מקצועית לניקוי יסודי ובלתי מתפשר של הבית טרום הלידה, מהווה פתרון טוב ביותר לשימור בית נקי ומסודר, כזה שנעים לנשום בו ומייצר אווירה של שקט ורוגע בין האתגרים החדשים שמביאה עמה הלידה.

 

מציאת חברת ניקיון

לפני שתבחרו חברת ניקיון חפשו המלצות מאנשים שאתם סומכים עליהם ודברו עם שתיים שלוש חברות. נסו לזהות את רמת המקצועיות, הניסיון והבקיאות של האדם מעבר לקו.

 

סיכום

ניקיון וסדר חשובים הן לבריאות הפיזית והן לבריאות הנפשית, דאגו לנקות את הבית לפני הלידה באמצעות חברת ניקיון אמינה ומנוסה ואת שעות השינה המעטות שתהיינה לכם לפחות תשנו טוב, בבית נקי, מסודר ובריא.

ניקוי טרום לידתי

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא ניקיון