נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

עד כמה זה מומלץ ליישם קורס נהיגה מתקדמת?

הגה

החלטתם לקחת קורס נהיגה מתקדמת? מה עושים עם כל המידע שצברתם ועבור מה הקורס בכלל מיועד?

על מנת לעלות על הכביש ולנהוג בכלי רכב כל מה שעליכם לעשות הוא כמובן להשיג רישיון נהיגה על כלי הרכב הרצוי. הרישיון נותן לכם את האישור שאתם יודעים לנהוג על פי חוקי הדרך ושבעקבות כך שעברתם את מבחן הנהיגה, הטסט, אתם גם נהגים זהירים שאפשר לסמוך עליהם. חוץ מתיאוריה ושיעורי נהיגה עד למעבר הטסט, ישנם קורסי נהיגה נוספים אשר תוכלו לבחור לקחת ויתרה מזאת, תוכלו לבחור ליישם או דווקא להתעלם. אחד מאלו הוא כמובן קורס נהיגה מתקדמת.

 

קורס נהיגה מתקדמת

בשונה משיעורי הנהיגה הסטנדרטיים שהם בגדר חובה ומלמדים את חוקי הדרך ובסיס הנהיגה, קורס נהיגה מתמקדת מוצע לנהגים במטרה לקבל ידע וניסיון בהתמודדות עם מצבי חירום על הכביש. כחלק מהקורס תלמדו כל מיני טכניקות ודברים על האוטו שלכם ועל היכולות שלו, אשר יאפשרו לכם להבין ולדעת מה לעשות במצבים שעשויים לקרות לכל אחד, אך לא מדוברים במהלך שיעורי הנהיגה או התיאוריה.

 

יישום קורס הנהיגה המתקדמת

לאחר שתסיימו את הקורס תדעו יותר על האוטו שלכם מבחינת היכולות שלו, כך שאת המידע הזה אתם אמורים ליישם בהמשך החיים על הכביש, במצבי קיצון אך גם במצבי שגרה שבעבר הייתם מתמודדים איתם בדרך מסוימת וכיום אתם יודעים שאפשר גם אחרת. הבחירה האם ליישם את מה שלמדתם נתונה לכם וכנראה שכן כדאי לכם לעשות משהו עם המידע שאספתם לאור כך שיש מצבים שהפעולות שתעשו בהם באמת ישפיעו על מה שיקרה לכם או לרכב שלכם.

 

הכביש הוא לא מרוץ

כמו שאתם כנראה יודעים אך לא תמיד מיישמים – הכביש הוא לא מרוץ והמכוניות עליו לא נועדו להיות מכוניות מרוץ. בעוד בקורס הנהיגה המתקדמת תחוו חוויה של נסיעה מאוד מהירה וטכניקות מיוחדות לנהיגה שלכם, לא בהכרח אלו הדברים שתצטרכו ליישם או אפילו שתרצו ליישם. לא באמת אמורים לנסוע כל כך מהר ולבצע פניות כל כך חדות על הכביש ביום יום.

 

גם אם לא תיישמו – זה כיף

יכול להיות כי לא תצליחו ליישם את המידע שאספתם בגלל שלא תחוו מצבים כאלה קיצוניים או שפשוט האוטו שלכם לא מספיק "סוחב". בכל מקרה, תוכלו להתנחם בכך שהייתה לכם חוויה טובה בתור נהגי מרוץ ליום אחד.

קורס נהיגה מתקדמת הוא במטרה להעשיר אנשים בטכניקות ובדרכים להתמודד עם מקרי קיצון כדוגמת החלקה כחלק מנהיגה בכביש. יישום הידע שנלמד בקורס ישמש את כל הנהגים שעברו אותו להתמודד טוב יותר במצבים מסוג זה בדרכים שאולי אפילו לא היו חושבים עליהם לפני.

להתייעצות עם עו"ד תאונות דרכים, פנו לעורך דין פייפר כהן.

 

איש נוהג

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא לימודים