נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

מה זה לויטרה – והאם צריך מרשם רופא

לויטרה

בעיית האין אונות היא בעיה שתוקפת כל גבר בשלב מסוים בחייו. בין אם מדובר בגיל המעבר, תקופה לחוצה או אפילו בלי סיבה ברורה כלל, כולנו נכיר את השד שנקרא "אין אונות" לפחות פעם אחת בחיינו. אך, לכל בעיה יש פתרון וכאשר נדבר על בעיית אין האונות הפתרון כנראה יהיה נטילת קפסולות, כמו לויטרה, המסייעות להגעה לזקפה. אז מה זה בכלל לויטרה ואיך היא פועלת? יצאנו לבדוק

 

"זה לא כזה נפוץ, זה לא קורה לכל הגברים וזה כן ביג דיל!"

מי יכול לשכוח את המשפט שובר הלב הזה, שנאמר לרוס מהסדרה "חברים" אחרי ריב עם זוגתו לשעבר רייצ'ל שרצתה לפגוע ונתנה מכה מתחת לחגורה (באופן כמעט מילולי). אז למרות הצהרותיה של רייצ'ל הרשו לנו לגלות לכם סוד… זה לגמרי קורה לכל הגברים וזה הכי נפוץ! למעשה, לפי מחקר שנעשה בשנת 2020 לא פחות מ52%  מהגברים הצהירו על בעיות בזקפה באופן קבוע.

אז אולי זה כן ביג דיל, הרי הפרטנרית שלך מצפה לקבל את הסלמי ברוב תפארתו ובסוף היא מגלה שמדובר בנקניקייה רכה ולא מבושלת. מבאס לא? אבל אל דאגה גבר, אנחנו נדאג שזה לא יקרה לך יותר בחיים.

 

מה זה לויטרה?

לויטרה הינה תרופה במרשם ייעודית לטיפול בבעיות זקפה ואין אונות, בדומה לבת דודתה הויאגרה. עכשיו אתם בטח שואלים את עצמכם, למה צריך את הלויטרה אם הויאגרה עושה את העבודה כבר מעל ל20 שנה? ובכן, ההבדל העיקרי בין לויטרה או ויאגרה הוא העובדה שאת הויאגרה תצטרכו ליטול על בטן ריקה ולהימנע משתיית אלכוהול ואילו את הלויטרה תוכלו ליטול מתי שרק תרצו, בין הארוחות ואפילו בעת שתיית אלכוהול.

 

איך פועלת הלויטרה

הלויטרה פועלת לעיכוב אנזים PDE5, המעכב את התפתחות הזקפה ברקמות הפין. בעזרת עיכוב האנזים, השרירים וכלי הדם הנמצאים ברקמות הפין האחראיות על הזקפה מתרחבים ומשתחררים ובכך הלויטרה מאפשרת לזרימה מחודשת וחזקה יותר של דם אל הפין לאורך זמן. הלויטרה משפיעה ל 4-6 שעות והיא מוכחת כיעילה במיוחד לחולי סכרת.

 

חשוב לזכור!

גם בעולם הגדלת הפין, לא הכל ורוד. ויחד עם כל היתרונות של הלויטרה קיימות גם אזהרות שחשוב שנזכור כשנרצה לקחת את התרופה. להלן כמה אזהרות חשובות לשימוש בלויטרה:

  • התרופה מיועדת לגברים מעל גיל 18
  • השימוש בלויטרה מותנה במעבר בדיקה גופנית לשלילת בעיות לב וכלי דם
  • אין להשתמש בלויטרה במידה ויש רגישות לחומר הפעיל עצמו או לכל חומר אחר בתרופה
  • אין להשתמש בלויטרה במקביל לשימוש בתרופות על בסיס ניטריטים\ניטראטים אורגניים.
  • השימוש בלויטרה אסור לחולי לב, כבד, לחץ דם נמוך, מחלות תורשתיות בעיניים או במידה ועברתם אירוע לבבי בחצי שנה האחרונה.
  • השימוש בלויטרה מסוכן למטופלים מעל גיל 75 הנוטלים תרופות אנטי פטרייתיות (מסוג קטוקואנזול או איטראקונאזול.

 

תחליפי לויטרה

אז כפי שציינו, הלויטרה היא תרופה המחייבת במרשם רופא. אך ישנם תחליפים מצוינים לתרופה שאינם מחייבים במרשם רופא כמו הקפסולות לחיזוק הזקפה של מקסימום און. הקפסולות של מקסימום און מכילות תרכובת טבעית לחלוטין שתפקידה לשפר את יכולתן של הרקמות האחראיות לזקפה לאורך זמן ובכך לאפשר פתרון ארוך טווח לבעיות הזקפה. את התרופה הזו ניתן להזמין בדיסקרטיות מוחלטת בחנויות האונליין וללא מרשם רופא.

לויטרה

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא למבוגרים
באיזה אופן כדאי לנטול קמגרה?
באיזה אופן כדאי לנטול קמגרה?

קמגרה, תרופה פופולרית לבריאות מינית של גברים, מציעה מגוון רחב של אפשרויות לצריכה. הבנת הצורות והמינונים השונים של קמגרה

מִינִי
קמגרה – האם המוצר יעיל

קמגרה – תחליף הויאגרה המוכר והפופולארי המספק תחליף טבעי וללא חומרים מזיקים לויאגרה המסורתית שאנו מכירים. במידה ואתם מעוניינים

גמירה מהירה
גמירה מהירה

70% מכלל הגברים מדווחים כי סבלו או סובלים מגמירה מהירה. גמירה מהירה היא כאשר השפיכה קורית כ-2 דקות ופחות