נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

האם ניתן להוסיף קיר גבס לאחר שסיימנו את השיפוץ

דלת חדשה

עריכת שיפוצים בבית דורשת תכנון יסודי והיערכות מראש לקראת התהליך. תכנון והיערכות לקויים, עשויים בסיכומו של עניין לגרום עוגמת נפש, שלא לדבר על הוצאות כספיות מיותרות בגין ביצוע חוזר ונשנה של עבודה כל שהיא, רק כיוון שלא תוכננה מראש. מהו תכנון יעיל ונכון של שיפוצים? (להלן 7 טיפים חשובים) מה בין בניית קירות מגבס לבניית קירות לבנים? האם ניתן להוסיף קיר גבס לאחר סיום השיפוצים? להלן התשובות.

קיר לבן

תכנון נכון של שיפוצים – מה זה בעצם

עריכת שיפוצים בבית, כולו אח חלקו, נועדו להשגת כמה מטרות אפשריות. מטרה אחת, הינה החלפת צנרת או חלקים ממנה, בצנרת חשה ומודרנית. זאת, על מנת נפחית למינימום את הסיכויים לפיצוצים וקלקולים בצנרת בטווח הזמן הנראה לעין. בנוסף לצנרת המים, כוללים שיפוצים יסודיים גם החלפה של צנרת החשמל והחיווט. גם כאן, הפעולה הזאת מונעת את הצורך שעלול להתעורר בעתיד, להחלפה של חוטי חשמל הכרוכה בחפירה והריסת קירות. החלפת צנרת ואינסטלציה היא, בדרך כלל, השלב הראשון בשיפוצים. בשלב הבא, מתבצעות עבודות בסיסיות חשובות, כגון שבירת קירות או בניית קירות חדשים. מדובר בעיקר בבנייה של קירות לבנים, שהבנייה שלהם חייבת להיות מקצועית. רק בשלב האחרון הל השיפוצים, אם הדבר תוכנן מראש, מניחים חרסינות על הקיר ומרצפות חדשות. בדרך כלל מגובר באקורד הסיום של השיפוצים וכאן נכנס בדיוק סיפור עבודות גבס לפרויקט.

הוספת קיר גבס לאחר תום השיפוצים

לא אחת קורה שלאחר סיום השיפוצים, נוצר צורך לערוך שינוי במבנה החלל המשופץ. השינוי הנדרש הוא אולי הוספת חלל נוסף, או חלוקת החלל הקיים לשני חללים נפרדים. סיבה אפשרית אחת לתוספת הנדרשת הינה תכנון לקוי, שלא לקח בחשבון צרכים קיימים או כאלה שיתעוררו בעתיד. סיבה נוספת עשויה להיות היווצרות של צורך שלא היה קיים בעת תכנון השיפוצים, כגון תוספת של בן משפחה או דייר חדש בבית.

שינויים בתכנון עלולים לגרום, במקרים רבים, לצור לפתוח מחדש ולהתחיל מחדש את כל התהליך, כולו או חלקו. זאת, על מנת להביא את המבנה המשופץ למראה ולרמת הונקציונאליות הדרושה. פירושו של עניין הוא הצורך לבנות קירות חדשים, או מה שעלול להיות גרוע יותר – לשבור קירות קיימים שבבנייתם הושקעו מאמצים רבים. ואולם יש דרך נוספת לביצוע שינויים באופן שאיננו דורש שינויים קרדינאליים. מדובר בהוספת קיר גבס לאחר תום השיפוצים. הוספת קיר הגבס הינה תהליך קל יחסית, שאיננו דורש פגיעה בתכנית הקיימת ואיננו דורש מאמץ מיוחד. תכנון נכון ובנייה של קיר גבס, גם אחרי שהשיפוצים כבר הסתיימו לכאורה, עשוי להיות בדיוק הדבר הנכון במקום הנכון.

תכנון נכון וביצוע איכותי של השיפוצים מחייבים רמה גבוהה של מקצועיות. אם יש בדעתך לערוך שיפוצים ברמות שונות, זה המקום הנכון עבורך. כדאי ליצור קשר כבר כעת ולעשות צעד חשוב לעריכת שיפוצים שישיגו את התוצאות הטובות ביותר הרצויות לך.

רוצים להמשיך בקריא בנושא שדרוג מטבח ישן ברמה בינלאומית לכתבה לחצו פה.

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא לבית ולגינה
חדר אמבטיה מעוצב
עיצוב חדר האמבטיה

חדר האמבטיה הוא החדר הפרטי והאינטימי ביותר בבית. חדרי הבית האחרים מיועדים ליצור תחושה של ביחד, או לשרת תכלית