נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

כיצד לבנות מחדש את דירוג האשראי שלך לאחר פשיטת רגל

קלין בי די איי

לעבור עיקול יכול להיות חוויה מאתגרת ומלחיצה, אבל חשוב לזכור שזה לא סוף הדרך הכלכלית שלכם. אחת ההשלכות העיקריות של עיקול היא ההשפעה השלילית שיכולה להיות לו על דירוג האשראי שלך. עם זאת, עם זמן, סבלנות ותוכנית אסטרטגית, אפשר לבנות מחדש את האשראי שלך ולהחזיר את היציבות הפיננסית. בפוסט זה בבלוג, נדריך אותך בשלבים לניקוי האשראי שלך ושיפור דירוג האשראי שלך לאחר עיקול.

 

העריכו את דוח האשראי שלכם

התחל בהשגת עותק של דוח האשראי שלך מכל שלוש לשכות האשראי הגדולות. עיין בדוח ביסודיות על שגיאות או אי דיוקים הקשורים לעיקול. אם תגלה אי-התאמות כלשהן, ערער עליהן מיד כדי להבטיח שדוח האשראי שלך משקף מידע מדויק.

 

פתח תקציב

יצירת תקציב ריאלי חיונית לניהול הכספים שלך בצורה יעילה. התחל במעקב אחר ההכנסות וההוצאות שלך כדי לקבוע כמה אתה יכול להרשות לעצמך לחסוך ולהוציא בכל חודש. תעדוף הוצאות חיוניות והקצה חלק מהתקציב שלך לפירעון חובות קיימים ובניית כרית חיסכון.

 

שלם חשבונות בזמן

תשלום עקבי של החשבונות בזמן הוא אחד הגורמים החשובים ביותר בבנייה מחדש של האשראי שלך. הגדר תשלומים אוטומטיים או תזכורות כדי להבטיח שלעולם לא תחמיץ תשלום. לתשלומים מאוחרים יכולה להיות השפעה שלילית משמעותית על ניקוד האשראי שלך, אז שים עדיפות לשלם את כל החשבונות שלך באופן מיידי.

 

הגדר כרטיס אשראי מאובטח

כרטיסי אשראי מאובטחים הם כלי מצוין לבניית אשראי מחדש. עם כרטיס מאובטח, אתה מספק פיקדון במזומן כבטוחה, המשמש כמסגרת האשראי שלך. בצע רכישות קטנות ושלם באופן עקבי את היתרה במלואה ובזמן בכל חודש. לאורך זמן, זה מפגין התנהגות אשראי אחראית ועוזר לשפר את ציון האשראי שלך.

 

הפוך למשתמש מורשה

בקש מבן משפחה או חבר מהימן עם היסטוריית אשראי טובה להוסיף אותך כמשתמש מורשה בכרטיס האשראי שלו. זה מאפשר לך ליהנות מהתנהגות האשראי החיובית וההיסטוריה שלהם. ודא שבעל הכרטיס הראשי שומרקלין בי די איי נקי להשפעה מירבית על דירוג האשראי שלך.

 

הגש בקשה להלוואה לבניית אשראי

הלוואות לבניית אשראי נועדו במיוחד לעזור לאנשים לבנות מחדש את האשראי שלהם. הלוואות אלו מתפקדות בצורה שונה מהלוואות מסורתיות בכך שהסכום המאושר מוחזק בחשבון בזמן שאתה מבצע תשלומים רגילים. לאחר פירעון ההלוואה, אתה מקבל את הכספים שנשאלו, והיסטוריית התשלומים שלך מדווחת ללשכות האשראי, מה שמשפר את ניקוד האשראי שלך.

 

שמרו על יחס ניצול אשראי נמוך:

כמות האשראי שבה אתה משתמש בהשוואה למסגרת האשראי שלך, המכונה יחס ניצול האשראי שלך, היא גורם חיוני בחישוב ניקוד האשראי שלך. שאפו לשמור על ניצול האשראי שלך מתחת ל-30% מהאשראי הזמין שלך. פירעון חובות קיימים והימנעות מחובות חדשים יכולים לסייע בהורדת יחס ניצול האשראי שלך ולשפר את דירוג האשראי שלך.

 

סבלנות והתמדה

בנייה מחדש של דירוג האשראי שלך לאחר עיקול לוקח זמן. חשוב להיות סבלניים ומתמידים במאמצים. הימנע מלקיחת חובות חדשים והתמקד בפירעון עקבי של חובות קיימים. עם הזמן, ככל שתפגין התנהגות פיננסית אחראית, דירוג האשראי שלך ישתפר בהדרגה.

 

סיכום

בנייה מחדש של דירוג האשראי שלך לאחר עיקול עשוי להיראות מרתיע, אבל זה אפשרי לחלוטין עם הגישה הנכונה. על ידי ביצוע השלבים המתוארים במדריך זה, כגון הערכת דוח האשראי שלך, יצירת תקציב, ביצוע תשלומים בזמן ושימוש בכלים לבניית אשראי, אתה יכול לאט אבל בטוח לבנות מחדש את האשראי שלך ולהחזיר את היציבות הפיננסית. זכור, חיוני להישאר ממושמע, סבלני ועקבי במאמציך להבטיח הצלחה ארוכת טווח.

דירוג אשראי

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא פיננסים
מס ירושה בארה"ב
איך לחשב מס ירושה בארה"ב?

כשזה מגיע לתשלום מיסים, נראה לפעמים שהמדינות השונות משקיעות מאמץ רב כדי לגבות את המס בכל דרך אפשרית. התופעה

פיננסים
מדריך החזרי מס 2022

הנושא של החזרי מס מורכב מכפי שנהוג לחשוב ולכן רבים מאיתנו מאבדים את הזכות שיש להם מול רשויות מס