נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

איך תדעו כמה איכותיים כלי הכסף שברשותכם

סכום

קנים כלי כסף והשקעתם הרבה כסף, האם מה שקניתם הוא איכותי? או שאלה יותר חשובה, האם מה שקניתם הוא אמיתי? במאמר הזה נדבר על הדרך שבו תוכלו לבדוק אם כלי הכסף שרכשם אמיתיים ואם כן מכמה כסף הם עשויים. איפה לרכוש כלי כסף איכותיים כך שאפילו לא תצטרכו לוודא אם כלי הכסף אמיתיים ואיכותיים שכן העסק שרכשתם ממנו הוא העסק הנכון לרכוש ממנו.

 

מספור כמות הכסף ממנה עשוי הכלי

ישנו מנעד מקובל על פיו ניתן לסמן כלי כסף ותכשיטים שונים המעידים על כמות הכסף ממנו עשוי הכלי. זה נכון גם לכלים שעשויים מפלטינה או זהב, אך זה כבר סיפור למאמר אחר.

כשזה מגיע לכלי כסף המנעד נע בין 800 ל999. 800 כלומר, 80% כסף טהור שכן 999 כלומר 99% טהור, האחוז הגבוה ביותר ממנו כלי כסף יכול להיות עשוי כסף.

לכן במידה ואתם רוכשים כלי כסף שעשוי מ92.5,96 או 99 אחוז כסף, מדובר בכלי כסף איכותי, זאת לעומת כלי כסף באזור ה800 או כלי כסף עליהם לא טבוע הכמות ממנה עשוי הכסף מה שאמור לעורר שאלות.

 

דרכים להבין אם מדובר בכלי כסף אמיתי או מזויף

הדרך המקובלת ביותר להבדיל אם מדובר בכלי כסף אמיתי היא כמובן מגנט. במידה ואתם רואים שהם נצמדים למגנט זה אמור להיות מספיק משכנע שמדובר בכלי כסף אמיתי. ישנם כלים לא איכותיים העשויים מציפוי כסף אמיתי אך לא ממש מכסף, מה שבהחלט לגיטימי אך תלוי בכמה שילמתם עבור אות כלי.

 

איפה לרכוש כלי כסף שהם איכותיים ולא פחות אמיתיים

במידה ואתם רוצים לחסוך מכם את הבעיות והדאגות מלכתחילה אם מדובר בכלי כסף איכותיים או אמיתיים הכי טוב זה לרכוש ממקום שיש לו מוניטין טוב ואמינות.

יכול להיות מדובר ברשת מוכרת שיצא לכם לשמוע עליה או מקום שחבר טוב שאתם סומכים עליו ברמה האישית המליץ לכם מה שמגביר את הסיכויים שמדובר במקום אמין.

אנחנו ממליצים לכם לחפש באינטרנט וברשתות החברתיות, בקבוצות המתעסקות בתכשיטים וכלי כסף ומתכות אחרות שם תוכלו למצוא המלצות שונות למקומות ששווה וכדאי לקנות כלי כסף, אינדיקטור טוב ביותר שלא יהיו לכם בעיות עם כלי הכסף שתקנו.

לסיכום, נתחיל מהסוף, הכי טוב זה לרכוש מבית עסק אמין שיש עליו ביקורות חיוביות ואובייקטיביות שמצאתם באינטרנט, ברשתות החברתיות או מפה לאוזן.

הדרך להבין מכמה אחוז עשוי כלי הכסף שרכשתם הוא לראות את המספור שעל הכלי שמייצג את אחוז הכסף ממנו עשוי הכלי. את מנעד האחוזים כתבנו כאן במאמר ותוכלו למצוא את המנעד המלא בחיפוש מהיר במנועי החיפוש.

וכמובן, הדרך הטובה ביותר לגלות אם מדובר בכלי כסף אמיתי או לא, לראות אם הוא נצמד למגנט.

במידה ואתם מחפשים כלי כסף איכותיים ואמיתיים אנחנו ממליצים להיכנס ללינק הבא שם תוכלו למצוא מגוון של מוצרים יוקרתיים במחירים דינאמיים! https://www.hadadbros.com

 

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא צרכנות
עיניים בהירות
כיצד מתאימים עדשות מגע?

עדשות מגע הן חלופה פופולרית למשקפי ראייה לתיקון בעיות ראייה. פיסות פלסטיק קטנות ודקות אלו נלבשות ישירות על העין