נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

כל מה שרציתם לדעת על חפתים

לבוש לאירוע

רבים מאיתנו אוהבים ללבוש חליפות למגוון אירועים שונים.

בין חתונות, בר מצוות, בריתות, אירועים עסקיים, פגישות חשובות וחגיגות אחרות, כולנו מוצאים את עצמנו עומדים מול הארון ומתלבטים מה ללבוש, ובסופו של דבר רבים מאיתנו יבחרו בחליפה הקלאסית שהמראה שלה מעניק לוק אלגנטי ומכבד.

אולם לא הרבה יודעים שהחליפה מורכבת מכמה וכמה חלקים, ובמאמר הקרוב נספר לכם את כל מה שרציתם לדעת חפתים.

אז מי הם ומה הם? בואו נתחיל ונבדוק ביחד.

 

חליפה – לא מה שחשבתם

חלק מהאנשים לוקחים כמובן מאליו את סידור החליפה, אך בשביל שנבין למה מיועד כל חלק חשוב לנו להתמקד באיזור החפתים. ולמה? ובכן, לחפתים יש תפקיד יותר חשוב ממה שנראה לכם, אז בואו נראה בדיוק למה הם משמשים.

 

כל מה שרציתם לדעת על חפתים

אז כשאנחנו מדברים על חפתים אנחנו מתכוונים בעצם לקצה השרוול, החלק שמקופל קיפול אחד כלפי מעלה ותפור כך באופן קבוע. לחפתים מוצמד בדרך כלל כפתור אותו אפשר לכפתר ובכך להפוך את השרוול לסגור, ואפשר גם להשאיר אותו פתוח על מנת לקפל אפילו עוד את השרוול כלפי מעלה.

בנוסף, את כפתורי החפתים ניתן להחליף בכפתורים קישוטיים יותר, שיכולים להיות תואמים ולהיתפר בהתאם לסטייל של החליפה, לצבעיה ולסגנונה.

 

חפתים בכל מיני צבעים

עם התקדמות האופנה התקדמו גם צורות החליפות, והיום חפתים יכולים להגיע כחלק מהשרוול אך בצבע אחר ממנו. כך, לדוגמה, חולצה מכופתרת בצבע תכלת שרווליה יכולים להסתיים בחפתים לבנים, חולצה מכופתרת בצבע בורדו שרווליה יכולים להסתיים בחפתים שחורים וכן הלאה. כך הלוק יכול לקבל טוויסט מעניין עם יותר מצבע אחד שמושך את העין.

 

חפתים הם חלק בלתי נפרד מחליפות מהודרות

כאשר אתם באים לקנות חליפה חשוב מאוד להבין שהמראה שלה צריך לשדר את האלגנטיות המתבקשת. היות וחליפה היא פריט לבוש שלא תלבשו כל יום אלא רק באירועים מיוחדים וספציפים, חשוב שיהיה לה לוק ייחודי שיעניק לכם מראה מכבד ומשודרג מהלוק של היום יום שלכם.

לכן, חשוב לדעת לקנות את החליפות שלכם במקומות איכותיים שיתנו לכם גם חווית רכישה נעימה, גם חליפה מהודרת וגם, כמובן, מחיר שפוי שישמור לכם על הכיס.

 

איפה אפשר למצוא חליפות עם חפתים?

חליפות לגבר נמכרות בכל מיני חנויות, ואפילו רשתות האופנה הגדולות כמו זארה או קסטרו החלו להחזיק במחלקות שלמות שמיועדות לחליפות. חתנים רבים מוצאים את החליפות שלהם בחנויות אלו, אך מי מכם שמעדיף לקנות במקום שמתמחה באופן ספציפי בחליפות כדאי שיכיר את החנות הבאה – דיפולמט חליפות. החנות, עם ותק של עשרות שנים ואלפי לקוחות מרוצים עם חליפות יפהפיות, מציעה שירות נהדר ומבחר אדיר של חליפות. רוצים להתרשם בעצמכם? היכנסו לאתר: https://diplomatline.co.il.

 

שרוול

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא אירועים ואטרקציות
סטנדאפיסט בבני ברק

בני ברק היא עיר ייחודית במדינת ישראל, בה נמצאת אוכלוסייה חרדית רבה, וכן פלחי אוכלוסייה מגוונים של החברה הדתית,

ילדים משחקים בטבע
4 רעיונות לארח בחגים

החגים מתקרבים בצעדי ענק ואתם עוד לא יודעים כיצד תארחו באופן הטוב ביותר? ובכן,באמצעות 4 רעיונות פשוטים תוכלו לארח

שקיעה בטבע
איך להתכונן לחפלה בטבע?

מתכננים אירוע בטבע? ובכן, באמצעות חברת עידנ'ס תוכלו להעניק לכם ולחברים חפלה בלתי נשכחת. כל הפרטים החשובים – במאמר