נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

כל מה שצריך לדעת על טלפתיה

עין בוהרת

טלפתיה היא תחום מרתק מאוד הקשור לקשרים אנרגטיים, פסיכולוגיים או מיסטיים בין אנשים שונים. טלפתיה הינה תחום שעולה בכתבים רבים לאורך ההיסטוריה וכמו כן גם בדתות מסוימות. הדגש הוא על היכולת לקרוא ולזהות תחושות ומחשבות של אדם אחר ללא מילים או טיווח.

אין ספק שזהו תחום שנוי במחלוקת ויש המאמינים שקיים באופן ממשי ויש החולקים על קיומו ומשייכים אותו לתחומי רוח הקשורים באמונה. תחום מעניין שנוגע הרבה בטלפתיה הינה – אומנות החושים, דרך תחום זה ניתן ללמוד הרבה על מהי טלפתיה. אם גם אתכם מסקרן מה היא טלפתיה, הוסיפו לקרוא וגלו את כל הפרטים.

 

מהי טלפתיה?

טלפתיה היא תפיסה על חושית המאפשרת לאדם שפיתח את הכשרון או נולד עם יכולת זו לקרוא ולזהות תחושות ורגשות של אדם אחר, בין אם נמצא בקרבת מקום ובין אם נמצא ביבשת אחרת. אם נחשוב על היום יום שלנו, אין ספק שהרבה פעמים קורה שאנחנו ואדם אחר אומרים אותו דבר או חושבים את אותו הדבר.

אין ספק שמעבר לכך שמדובר לעיתים בצירוף מקרים, הרבה פעמים אנשים יחשבו על דברים דומים בסיטואציות מסוימות. כמו, לחשוב על לקנות קרטיב קר ביום חם. מעבר למקרים האלו בו אנשים חווים דבר דומה, ישנם מקרים בהם אנשים מדווחים על יכולת ממש לקרוא ולהרגיש מה אדם אחר חווה וחושב וזאת בדיוק ובהבחנה מיוחדת מאוד.

טלפתיה נחשבת תופעה על טבעית אבל לא קיימות אף הוכחות מדעיות לקיומה. בנוסף, ישנם חוקרי מוח שטוענים שטלפתיה לא קיימת כלל. יותר ויותר אנשים מדווחים על היכולת לזהות מחשבות של אנשים וזאת בפרט כאשר אדם קרוב לאדם אחר קשר זה מתהדק.

 

איך התחילה הטלפתיה?

רבות מאוד התיאוריות המגיעות להסביר ולנמק את תופעת הטלפתיה. תופעה זו הייתה מוכרת כבר בתקופה היוונים הקדומים והם הגדירו אותה כתקשורת בין אנושית אך ללא מילים. בנוסף, הם גם הגדירו את זה שבתהליך הטלפתיה ישנו אדם המשדר ואדם הקולט. מחקרים של השנים האחרונות גילו שבתוך תופעת הטלפתיה מתרחש הופעת גלי אלפא במוח של המשדר ובמוח של הקולט.

טלפתיה עשויה להופיעה גם ובמיוחד כאשר אדם נמצא במצוקה מסוימת, סכנה שעומדת להתרחש, או מצוקה נפשית כלשהי. ישנם רבים המתארים תחושת בטן כאשר ליקיריהם משהו רע עומד להתרחש. בנוסף, תאומים מתארים תחושות חזקות מאוד של טלפתיה ותקשורת בין אישית ממש מדוייקת ללא מילים ורק דרך תחושות.

אמני חושים כיום, עושים עבודה מאוד חזקה דרך טלפתיה. נקראים גם אמן טלפתיה. הם לומדים תבניות במוח אדם ובכך צופים פעולות של צופיהם אך מעבר לכך גם לומדים להכיר לעומק מוחות אנושיים ולנהל תקשורת ללא מילים איתם במהלך ההופעה. תופעה זו מוכיחה את עצמה באופן מובהק במופעים כאלו.

עין בוהקת

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא בעלי מקצוע
אינסטלטור מקצועי
החלפת מסנני מים

מים נקיים וטהורים חיוניים לשמירה על בריאות ורווחה. עם זאת, עם הכמות הגוברת של מזהמים ומזהמים הנמצאים במקורות המים

רופא תעסוקתי כן
מה עושה רופא תעסוקתי?

העבודה היא מרכיב מרכזי בחיינו, כאשר גילאי היציאה לפנסיה מותירים לנו כמה עשרות שנים בהן נימצא בשוק העבודה. לעיתים,

גגות של בניינים
כיצד מתבצע זיפות גגות

להרבה מאתנו יצא להגיע לחודשי החורף הגשומים ופתאום לגלות שיש נזילה בסלון והכל הוצף, או שחדר השינה סובל מרטיבות

כל הדרכים להרחקת יונים

יונים הן אומנם הסמל הלאומי לשלום ואחווה, אך כאשר היצור החביב הזה נמצא לנו בבית, נראה שהוא גוזל מהשלווה