נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

כיצד מתבצע זיפות גגות

גגות של בניינים

להרבה מאתנו יצא להגיע לחודשי החורף הגשומים ופתאום לגלות שיש נזילה בסלון והכל הוצף, או שחדר השינה סובל מרטיבות רבה. אין ספק שמדובר בתחושה לא נעימה כלל שרובנו לא יודעים כיצד לטפל בה. חשוב ראשית לא להיזכר ברגע האחרון, ישנה חשיבות רבה לאיטום או זיפות גגות כבר בקיץ או בסתיו ולמנוע מהגג להגיע למצב רע כזה ומהבית שלכם להתמלא במים. כך או כך דרוש איש מקצוע איכותי ומקצועי שיטפל בבעיה בצורה הטובה ביותר. שיטת זיפות גגות הינה שיטה שנויה במחלוקת. ישנם אנשי מקצועי המעדיפים לא להשתמש בה ויש כאלה דווקא שמצודדים בה. אין ספק שחשוב להכיר את התחום ולהכריע מה הטוב ביותר עבורכם או להתייעץ עם איש מקצוע אמין ומקצועי. לכל הפרטים – הוסיפו לקרוא.

 

מה זה זיפות גגות?

מצד אחד – זיפות גגות זוהי אופציה זולה ונוחה מכיוון שהיא פשוטה מאוד. היא מאפשרת לערוך פעולה מהירה של איטום במחיר הנמוך ביותר. הבעיה שלה – היא די ברורה – האיטום הוא לא אמין במיוחד ולרוב לא נשמר לאורך זמן. עקב התחזוקה הרבה שדורש האיטום הזה בסופו של דבר לרוב הוא פחות משתלם ולא כל כך אמין.

מנגד – ישנם מקרים שזוהי האופציה הנוחה ביותר, וכמו כן זולה במיוחד ועל כל זאת וזאת מדובר על אופציה שנויה במחלוקת בשוק איטום הגגות. זיפות גגות למעשה היא אחת מתוך שתי אופציות לאיטום הגג, כאשר השנייה היא איטום ביריעה ביטומנית. זיפות גג היא איטום הגג באמצעות מריחת זפת חמה על שטח הגג, כאשר מתחתיו פרושה יריעה. הזפת מנגד לא מחזיק הרבה זמן ולכן דורש הרבה תפעול ובעיקר שמירה.

 

יתרונות אל מול חסרונות

היתרונות הבוררים של ביצוע זיפות גגות הינן החומר הזול והעבודה הפשוטה בהתקנה. אין ספק שמדובר על פעולה פשוטה מאוד שמקלה מאוד את שעות העבודה של המתקין וכמו כן החומר עצמו זול בהרבה ביחס לחומר השני בו משתמשים לאיטום כך שהרבה אנשים מעדיפים את הזול, לרוב במקומות שהם לא מתגוררים בהם בעצמם. לא נדרשת מיומנות גדולה כדי להתקין זיפות גגות אך תמיד מומלץ להיעזר באיש מקצוע כמובן. נוסף על כך, ניתן על לכל גג להתקין זיפות גגות מה שמקל על המצב גם כן.

מנגד – ישנו משפט שאומר – "מאוד יקר לקנות בזול", התחזוקה של הזפת תיקח ממכם הרבה מאמץ ואנשי מקצוע נוספים כדי להבטיח שהכל נשמר במקומו ואין דליפות. בנוסף, הזפת אינה מחזיקה לאורך זמן ולכן תצטרכו להוציא הוצאה נוספת בכדי לאטום את הגג שלכם, מה שגורר הוצאות נוספות. נראה שלרוב עדיף ללכת על האופציה היקרה והמבטיחה ובכך לאפשר לכם להישאר בראש שקט לארוך זמן. בכל מקרה, מומלץ לקחת איש מקצוע איכותי שיעשה זיפות גגות יסודי.

 

גג של בית ישן

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא בעלי מקצוע
אינסטלטור מקצועי
החלפת מסנני מים

מים נקיים וטהורים חיוניים לשמירה על בריאות ורווחה. עם זאת, עם הכמות הגוברת של מזהמים ומזהמים הנמצאים במקורות המים

רופא תעסוקתי כן
מה עושה רופא תעסוקתי?

העבודה היא מרכיב מרכזי בחיינו, כאשר גילאי היציאה לפנסיה מותירים לנו כמה עשרות שנים בהן נימצא בשוק העבודה. לעיתים,

עין בוהרת
כל מה שצריך לדעת על טלפתיה

טלפתיה היא תחום מרתק מאוד הקשור לקשרים אנרגטיים, פסיכולוגיים או מיסטיים בין אנשים שונים. טלפתיה הינה תחום שעולה בכתבים

כל הדרכים להרחקת יונים

יונים הן אומנם הסמל הלאומי לשלום ואחווה, אך כאשר היצור החביב הזה נמצא לנו בבית, נראה שהוא גוזל מהשלווה