נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

5 טיפים לסיוע בהליך איתור העובדים

לחיצת יד

מתקשים באיתור עובדים לארגון שלכם? מחפשים כוח אדם איכותי ומקצועי? במאמר זה תקבלו 5 טיפים חשובים וחיוניים שיסייעו לכם בתהליך איתור עובדים.

אחד התפקידים המורכבים ביותר של הארגונים השונים הוא איתור העובדים. ארגונים רבים מתקשים במציאת העובדים הנכונים שמתאימים לתפקיד הרצוי ושיכולים לעבוד בצורה מקצועית ואמינה. קושי זה נובע מהתחרות הרבה בין הארגונים השונים מכל המדינות על העסקת העובדים הטובים ביותר. בנוסף, חוסר היציבות של העובדים במקומות העבודה יוצר גם הוא קושי בתהליך איתור העובדים.

 

הכנו עבורכם רשימה של 5 טיפים חשובים שיסייעו לכם למצוא עובדים איכותיים שמתאימים לתפקיד בקלות ובמהירות:

טיפ ראשון: הגדירו את הצרכים שלכם

ראשית, עליכם להגדיר מהם הצרכים והדרישות שלכם מהעובדים. הדרישות יכללו בין השאר את הפן המקצועי, המשימות, היקף העבודה והאחריות שתידרש מהעובד. בנוסף, עליכם להגדיר את תכונות האופי והכישורים החברתיים שהמשרה דורשת, וכן את הנאמנות לארגון ועבודת הצוות שנדרשת מהעובדים.

 

טיפ שני: היכנסו לראש של המועמד

כאשר אתם מאתרים עובדים לארגון שלכם, עליכם "להיכנס לראש" שלהם לעבודה ולחשוב למה הם ירצו לעבוד בארגון שלכם. מועמדים לעבודה יחפשו מקום עבודה מקצועי שבו הם יכולים להתקדם ולהתפתח מבחינה מקצועית ליעדים הרצויים. בנוסף, ארגון שמעודד תחרותיות תוך שמירה על החברתיות והקשרים בין העובדים ימשוך את ליבם של המועמדים ויעניין אותם.

 

טיפ שלישי: פרסום נכון

מומלץ לפרסם את הארגון שלכם בעזרת אמצעים שונים לרבות: פרסום ברשתות חברתיות, פרסום במנועי החיפוש, קידום אתרים, מודעות דרושים ועוד. עליכם לשווק את המשרה בצורה שתמשוך את המועמדים ותיצור בקרבם תחושה שהארגון שלכם הוא ארגון מוביל ומצטיין בתחום. ניתן להשתמש בסרטונים מושכים שמציגים את פעולות הארגון וכן בסיסמאות ובמודעות.

 

טיפ רביעי: הסתייעו בחברה מתמחה

אנו ממליצים לכם להיעזר בחברה מקצועית שמעניקה פתרונות עסקיים ומסייעת בהליכי גיוס עובדים. לחברות מומחיות יש קשרים רבים שיסייעו להם למצוא עובדים מקצועיים ומנוסים שמתאימים לתפקיד. בחברות הללו עובדים אנשים מקצועיים ומנוסים בתחום ולכן גיוס העובדים יבוצע במהירות ובזריזות ויחסוך לכם את הטרחה הכרוכה בגיוס עצמאי. כך תמצאו עובדים בקלות ובמהירות.

 

טיפ חמישי: ראיון עבודה

כאשר אתם מראיינים מועמדים לעבודה עליכם להתכונן ולהכין רשימה של נקודות חשובות שאליהן תתייחסו במהלך הריאיון. מעבר להתייחסות לתשובות היבשות שהמועמדים יענו, מומלץ להתייחס גם ללבוש של המועמד, לשפת הגוף שלו, לרושם הראשוני שהוא מותיר עליכם ולרמת המוטיבציה שהוא מקרין. כל אלו ועוד יסייעו לכם להבין האם הוא בעל התכונות הדרושות על מנת לבצע את התפקיד בצורה טובה ומקצועית. מומלץ לשוחח עם הממליצים של המועמד אך לקחת את דבריהם בעירבון מוגבל משום שסביר להניח שהם בעד המועמדים. הקפידו לשאול אותם שאלות ישירות ולברר האם יש תחומים בהם המועמד לא עבד בצורה טובה.

 

קליטת עובדים

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא עסקים