נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

טיפולים אלטרנטיביים לגליובלסטומה: גישות משלימות לתמיכה בטיפול קונבנציונלי

טיפולים לגליובלסטומה

 

מחלת הגליובלסטומה גורמת לכאבים ותסמינים קשים בקרב החולים בה. עובדה זו הגיעה לאוזנינו לאחר שנפגשנו עם מכר שאובחן כחולה ב – GBM  לפני כמה חודשים. החלטנו שלא להישאר אדישים לעניין ויצאנו לבדוק איזה גישות משלימות יכולות לתמוך בטיפול הקונבנציונלי. הישארו אתנו ותגלו את המסקנות שלנו, כדי שתוכלו לבחון את האפשרות המתאימה לכם ביותר.

 

דיקור

בשנים האחרונות אנו עדים לעלייה משמעותית במספר בתי החולים וקופות החולים שמשלבים את טיפולי הדיקור בנוסף לטיפולים הקונבנציונאליים. התברר לנו שדיקור סיני הפך להיות לטיפול נפוץ בקרב חולי סרטן. הטיפול אמנם לא יכול לרפא את החולה באופן מלא, אבל הוא יכול להפחית את עוצמת הכאב.

בירור שערכנו בנושא העלה שהחולים מדווחים על כאב ברמה נמוכה בהשוואה לכאב העז שתקף אותם טרם הטיפול. ראוי לציין שהכאבים נגרמים בדרך כלל בעקבות פלישה של התאים הסרטניים אל איברים, עצבים, רקמות רכות ואפילו לעצמות. כך שטיפול זה צריך להתבצע תוך טיפול מונע.

 

פאוזה קצרה  – תכירו את הטיפול המונע

בעוד רגע נציג בפניכם את הטיפולים האלטרנטיביים הנוספים שיכולים להקל על החולים ב – GBM. כעת חשוב להרחיב בקצרה אודות הטיפול המונע שיכול להפחית את קצב התפתחות התאים הסרטניים במוח. מדובר במכשיר מתקדם שאפשר לחבר לראש באמצעות אלקטרודות.

שימוש קבוע בו צפוי להפחית את תסמיני המחלה ולהביא להקלה משמעותית. היכנסו לקישור הבא אם תרצו לקבל מידע נוסף אודותיו: https://optune.co.il.

טיפול מונע

תטא הילינג

אומרים שיש 2 סוגים של אנשים בעולם: אלו שמאמינים בשיטת הריפוי שנקראת "תטא הילינג" ואחרים שחושבים שמדובר בשטויות. בחרנו להציג בפניכם את השיטה ולאפשר לכם להבין לבד לאיזה זרם אתם משתייכים.

השיטה הזו מתבצעת על ידי מטפל מוסמך שמתחבר לתת מודע שלכם כדי להביא לריפוי (אפילו הקל ביותר) של המחלה. נספר בהזדמנות זו שהאישה שהמציאה את שיטת הריפוי טוענת שהיא החלימה ממחלת הסרטן בעקבות השימוש בה.

 

עיסויים

יש כל מיני סוגים של עיסויים שיכולים להקל על החולים במחלת הגליובלסטומה. הנה רשימה חלקית של הטיפולים הללו:

  • שיאצו
  • עיסוי רפואי
  • עיסוי רקמות עמוק

 

כל אחד מהעיסויים הללו מתבצע באופן שונה, כאשר התוצאה היא דומה – הפחתת הסטרס. שכן, הרפואה האלטרנטיבית רואה את התפתחות המחלות בגוף כתוצאה של לחץ שאופייני למי שחיים אורח חיים מערבי.

כך שהעיסוי מזרים את הדם בגו, ומוביל בסופו של דבר להפחתת תסמיני המחלה. שימו לב –ההמלצה היא להסתייע בטיפולים תוך קבלת טיפול רפואי הולם. שכן, אין מדובר בהליך שמבטיח ריפוי מלא של המחלה.

 

השורה התחתונה

יש לא מעט טיפולים אלטרנטיביים שיכולים להקל על מי שסובלים מגליובלסטומה. כל חולה יכול לבחור את אחד או יותר מהטיפולים שהוצגו לעיל, כדי לבדוק את היעילות שלהם.

טיפולים לגליובלסטומה

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא כללי
לשחק בלאק ג'ק
איך משחקים בלאק ג'ק?

בלאק ג'ק, הידוע גם כ"21", הוא משחק קלפים פופולרי וקלאסי הרווח בבתי קזינו ברחבי העולם. המשחק ידוע בחוקיו הפשוטים

השכרת מיניבוס
מה כרוך בהשכרת מיניבוס?

מיניבוס הוא כלי תחבורה מושלם להזיז קבוצות מנקודה לנקודה. בימי חברה, טיול משפחות, חוג או בית ספר, קשה להתעלות