נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

חקירות גירושים – קביל בבית משפט?

חוֹקֵר

תהליך גירושין עשוי להפוך למייגע, מייאש ומתסכל מאוד. ישנן נסיבות שהופכות את התהליך למכוער ביותר, ובמקרים מסוימים יש צורך בהתערבות של חקירה פרטית על מנת להשיג הוכחות חותכות, עדויות וראיות, שיקדמו את תביעת הגירושין ויחשפו את האמת. במאמר זה ננסה להבין האם חלק מממצאי החקירות עשויות להתקבל בבית משפט.

 

חקירות גירושין- עסק כואב ורגיש

באופן טבעי, מתוקף היותו תהליך קשה, פנייה לאמצעי חקירות פרטיות עשוי להפוך אותו לכואב עוד יותר, עם ממצאים שמביאים להתמודדות לא פשוטה. החשדות הקשים שלעיתים מתממשים מול העיניים דרך הוכחות חותכות, עשויים להתגבש לאירוע מטלטל. אם התקבלה החלטה לפנות למשרד חקירות, חשוב למצוא את המשרד שינהל את ענייניכם במקסימום רגישות ויעניק לכם את החקירה היסודית והמעמיקה שמגיעה לכם, כדי להגיע לאמת.

 

חוקר מנוסה בקיא בחוק

על מנת לגבש תיק ראיות קביל ויציב שיעמוד בבית משפט ויקדם את תהליך הגירושין, תוך הבאתו לתוצאות הרצויות, חשוב לוודא כי החוקר ששכרתם לא רק בקיא בעובדות המקרה שלכם, אלא גם בחוק. חוקר מנוסה יהיה חייב לדעת מראש אילו ראיות ועדויות יהיו קבילות בבית המשפט או בית הדין הרבני ואילו לא, ועל ידי כך למקד את חקירתו.

 

ליווי עורך דין

משרד חקירות מקצועי ימליץ לכם להיעזר בעורך דין צמוד. על אף שהחוקר מכיר את החוק אך פועל בראש ובראשונה להשגת הראיות החותכות והעדויות הנדרשות, חשוב להיוועץ לאורך תהליך חקירת הגירושין עם עורך דין שיהווה בר סמכא בהקשר המשפטי ויוודא שהחקירה מתנהלת בצורה יעילה.

 

חקירה כלכלית גירושין

לא כל חקירת גירושין מסתכמת בממצאי בגידה כאלו ואחרים. חקירה כלכלית היא כבדת משקל בהקשרים של בני זוג הנמצאים בהליך גירושין, שכן הסכם הגירושין שיגיע בסוף ההליך יקבע במידת מה את ההתנהלות הכלכלית בין בני הזוג לשנים הקרובות. מטרת החקירה היא לברר אודות הגובה האמיתי של שכרו של בני הזוג, וכן לוודא שאינו מחזיק בנכסים מוסתרים שלא הוצהרו, דרך קרוב משפחה או בחו"ל. כמו כן, ייתכן ובן הזוג מקבל כספים מגורם צד שלישי המוסתרים בחשבונות אחרים. כל דו"ח של חקירה כלכלית חייב להיות מגובה במסמכים הדרושים והמקוריים, על מנת להוכיח שאכן נפל פגם בהתנהלותו של בן הזוג, מה שיקדם את הליך הגירושין.

 

חוקר פרטי פועל מלוגיקה ולא מרגש

רבים החושדים בבני זוגם נוטים לחשוב באימפולסיביות ומתוך רגש, באופן טבעי לחלוטין ומעצם הפגיעה. משרד חקירות דיסקרטי שם עבור בני הזוג הנפגעים על מנת לבנות תיק ראיות מבוסס וקביל, שמוודא את העדויות וההוכחות מספר פעמים בטרם מגבש את התיק ומוודא שהתיק נבנה בהיגיון ועל פי הספר.

לסיכום, לתהליך כל כך קשה כמו הליך גירושין חשוב להיות מוקפים באנשי מקצוע דיסקרטיים ומנוסים, שיצליחו להביא אתכם לחוף מבטחים עם התוצאה הטובה ביותר עבורכם.

נייר חקירה

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא עריכת דין
חוק ניירות ערך
חוק ניירות ערך

עולם ניירות הערך הוא עולם ענק בעל זרועות רבות ואפשרויות בלתי נגמרות. כדי להסדיר את העולם הזה ולהכניס אותו